Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2025 11:57 

Hardtraxx Veteran

Miss Isa - The Sanctuary (NEXT182)

Label: Q-Dance presents NEXT
WEB release: 05/03/2025

Tracks:
The Sanctuary

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 12:04 

Hardtraxx Addict

maakt zij dit zelf?
Dan vind ik dat wel netjes voor n meid van 16?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 12:07 

Hardtraxxer

Nee deze komt uit de vingers van Neroz. Ze is in de leer bij Neroz en ze wil zelf wel gaan maken maar daar zijn ze nog mee bezig.

Citaat:
Samen werken ze aan haar eerste tracks. “We bespreken mijn ideeën en houden bijna dagelijks contact over hoe we verder gaan. Op dit moment produceert Neroz de track met mijn input en feedback, maar ik ontwikkel mezelf steeds verder zodat ik binnenkort een eigen nummer kan produceren.”, deelt Miss Isa.

Bron: https://hardnews.nl/14-jarige-miss-isa- ... yle-track/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 12:16 

Hardtraxxer

Ik ben er niet zo'n fan van dat die kids tegenwoordig zo gepushed worden. Zij (14) en Digital Madness (12) zijn wmb echt veel te jong om op feesten rond te lopen of in de hele multimediamachine sleur te komen. Leer ze lekker achter de schermen produceren en start na een jaar of 16 ofzo met releasen

DigitalMadness schreef:
Op slechts 8-jarige leeftijd begon ik mijn reis in de wereld van muziekproductie en al snel bouwde ik een aardige fanbase op TikTok op.

:x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 12:29 

Hardtraxxer

Sven-O schreef:
Ik ben er niet zo'n fan van dat die kids tegenwoordig zo gepushed worden. Zij (14) en Digital Madness (12) zijn wmb echt veel te jong om op feesten rond te lopen of in de hele multimediamachine sleur te komen. Leer ze lekker achter de schermen produceren en start na een jaar of 16 ofzo met releasen

Hier ben ik het totaal mee eens. Uit alle kanten hoor je dat de muziek industrie nou niet echt top inelkaar zit. En op die leeftijd lijkt mij dat nog niet echt fijn om in te zitten.

Als ik kijk naar Sefa die toch ook wel jong begonnen is en op zijn 18de al Defqon afsloot. Ik heb het gevoel dat hij nu ook niet echt lekker in zijn vel zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 12:39 

Hardtraxx Addict

Sven-O schreef:

Nog eentje in de maak (12 jr);

https://www.djladytess.nl/
https://zazacasting.nl/nl/modellen/14827
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 12:54 

Hardtraxxer

Het zal nu vast leuk zijn voor die meiden maar ik moet er niet aan denken dat ik op die leeftijd al zo opgeslokt werd. Volgens mij speelde ik nog gewoon in de zandbak toen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 13:11 

Hardtraxx Addict

K had toen net mn slurf gevonden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 13:18 

Hardtraxx Elite

Eens met Sven-O, lijkt me niet handig om een kind zo jong in deze wereld te gooien. Waarom moet dat steeds jonger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 16:39 

Hardtraxxer

Ben het helemaal met jullie eens maar als we het dan over de plaat hebben, wat een ellendig stuk "muziek" zeg. Zit toch helemaal niks in? Ik vind dit echt te karig om überhaupt te releasen laat staan op Q(-Next).. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 16:53 

Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
Ik vind dit echt te karig om überhaupt te releasen laat staan op Q(-Next).. :huh:

Als Q ergens een push project van kunnen maken zullen ze dat zeker doen

Spotlight Red DQ 2025: Miss Isa
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2025 17:19 

Hardtraxxer

Hele slechte ontwikkeling dit, begrijp oprecht niet waarom Q een kind van 14 als pushproject ziet.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle