Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Mish - Into The Night (MYM032)

Label: My Way Music
WEB release: 16/09/2021

Tracks:
Mish - Into The Night

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Nee, met deze kicks kan ik helemaal niks.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wat een verschrikkelijke kicks :sick:
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Wat een drama dit!
N
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2018
last seen Apr 2024
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik heb bij al haar tracks het idee dat het gewoon Sickmode is die een release onder haar naam doet.. jammer. Kijk bijvoorbeeld naar de track Authority & Justice, met alle respect maar ik kan gewoon niet geloven dat zo'n "nieuwe producer" zo'n gelijk stijltje als Sickmode heeft.. tenzij ze 24/7 samen in de studio zitten :whistle:

Overigens vind ik deze track best prima te doen. Geen favoriet maar ook niet slecht.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Wel apart idd dat de vriendin van Sickmode opkomt als nieuwe producer met zijn sound. Geen idee waar dat vandaan komt.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Vind t opzich wel een leuke plaat,
nielsje41 wrote:maar ik heb bij al haar tracks het idee dat het gewoon Sickmode is die een release onder haar naam doet.. jammer.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
THArdstyler wrote:Wel apart idd dat de vriendin van Sickmode opkomt als nieuwe producer met zijn sound. Geen idee waar dat vandaan komt.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 23 days ago
MYTZE wrote:Vind t opzich wel een leuke plaat,
nielsje41 wrote:maar ik heb bij al haar tracks het idee dat het gewoon Sickmode is die een release onder haar naam doet.. jammer.
Dat gevoel heb ik dus ook, ik heb sowieso niks met dat Sickmode gebeuren maar je komt niet uit het niets met zoiets op te proppen. Verder heb ik ook 0% respect voor dit soort mensen die op deze manier een carriere in de schoot geworpen krijgen. Een beetje mooi willen zijn en lekker kickrolletjes slaan is niet genoeg. Profiteren van het talent van je vriendje. Ik zeg spullen pakken en weer lekker feesten tussen het publiek. En het gewoon zelf verdienen. Dit lijkt weer een beetje op Gostosa praktijken. 0 respect hiervoor :huh:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Minispark wrote:
MYTZE wrote:Vind t opzich wel een leuke plaat,
Dat gevoel heb ik dus ook, ik heb sowieso niks met dat Sickmode gebeuren maar je komt niet uit het niets met zoiets op te proppen. Verder heb ik ook 0% respect voor dit soort mensen die op deze manier een carriere in de schoot geworpen krijgen. Een beetje mooi willen zijn en lekker kickrolletjes slaan is niet genoeg. Profiteren van het talent van je vriendje. Ik zeg spullen pakken en weer lekker feesten tussen het publiek. En het gewoon zelf verdienen. Dit lijkt weer een beetje op Gostosa praktijken. 0 respect hiervoor :huh:
Tja, zul je altijd blijven houden. Gostosa kon naast producen ook nog eens niet draaien :lol: