Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2021 15:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mish - Into The Night (MYM032)

Label: My Way Music
WEB release: 16/09/2021

Tracks:
Mish - Into The Night

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 12:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, met deze kicks kan ik helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 19:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke kicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 23:39 
 
Hardtraxxer

Wat een drama dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 11:27 
 
Hardtraxx Newbie

Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik heb bij al haar tracks het idee dat het gewoon Sickmode is die een release onder haar naam doet.. jammer. Kijk bijvoorbeeld naar de track Authority & Justice, met alle respect maar ik kan gewoon niet geloven dat zo'n "nieuwe producer" zo'n gelijk stijltje als Sickmode heeft.. tenzij ze 24/7 samen in de studio zitten :whistle:

Overigens vind ik deze track best prima te doen. Geen favoriet maar ook niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel apart idd dat de vriendin van Sickmode opkomt als nieuwe producer met zijn sound. Geen idee waar dat vandaan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 11:54 
 
Hardtraxx Crew

Vind t opzich wel een leuke plaat,
nielsje41 schreef:
maar ik heb bij al haar tracks het idee dat het gewoon Sickmode is die een release onder haar naam doet.. jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Wel apart idd dat de vriendin van Sickmode opkomt als nieuwe producer met zijn sound. Geen idee waar dat vandaan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 10:45 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
Vind t opzich wel een leuke plaat,
nielsje41 schreef:
maar ik heb bij al haar tracks het idee dat het gewoon Sickmode is die een release onder haar naam doet.. jammer.


Dat gevoel heb ik dus ook, ik heb sowieso niks met dat Sickmode gebeuren maar je komt niet uit het niets met zoiets op te proppen. Verder heb ik ook 0% respect voor dit soort mensen die op deze manier een carriere in de schoot geworpen krijgen. Een beetje mooi willen zijn en lekker kickrolletjes slaan is niet genoeg. Profiteren van het talent van je vriendje. Ik zeg spullen pakken en weer lekker feesten tussen het publiek. En het gewoon zelf verdienen. Dit lijkt weer een beetje op Gostosa praktijken. 0 respect hiervoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Minispark schreef:
MYTZE schreef:
Vind t opzich wel een leuke plaat,
nielsje41 schreef:
maar ik heb bij al haar tracks het idee dat het gewoon Sickmode is die een release onder haar naam doet.. jammer.


Dat gevoel heb ik dus ook, ik heb sowieso niks met dat Sickmode gebeuren maar je komt niet uit het niets met zoiets op te proppen. Verder heb ik ook 0% respect voor dit soort mensen die op deze manier een carriere in de schoot geworpen krijgen. Een beetje mooi willen zijn en lekker kickrolletjes slaan is niet genoeg. Profiteren van het talent van je vriendje. Ik zeg spullen pakken en weer lekker feesten tussen het publiek. En het gewoon zelf verdienen. Dit lijkt weer een beetje op Gostosa praktijken. 0 respect hiervoor :huh:


Tja, zul je altijd blijven houden. Gostosa kon naast producen ook nog eens niet draaien :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle