Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 15:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Minus Militia - Installation Disc 001 EP (MINUS041)

Label: Minus Is More
WEB release: 14/07/2016

Tracks:
1. Minus Militia - Ain't F_cking Around
2. Minus Militia ft. MC Nolz - Down Under
3. Minus Militia - Masters

Samples:




Bron: http://www.junodownload.com/products/minus-militia-installation-disc-001-ep/3157436-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/minusmilitia/set ... n-disc-001

(Militant Edit)

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff.... :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
https://soundcloud.com/minusmilitia/sets/minus-militia-installation-disc-001

(Militant Edit)

:lol: :lol:


Zijn ze nu nog RAWWEER EN HARDER?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ain't F_cking Around ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 12:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Down Under ademt enkel Radical. Doet me erg denken aan Piece of Shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel leuke EP opzich, vooral Masters! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2016 19:34 
 
Hardtraxxer

kevin-field schreef:
Down Under ademt enkel Radical. Doet me erg denken aan Piece of Shit.


Had idd net zo goed Radical Militia kunnen heten. Vind persoonlijk de track meer lijken op United From The Start (2e climax)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2016 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godsakker zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2016 21:33 
 
Hardtraxxer

Snap die haat op MM nooit zo goed, best prima EP'tje dit. Oke geen TOTY materiaal, maar het klinkt allemaal best prima, leuke melo's en het zit strak in elkaar. Dan heb ik liever dit dan die meuk van zeg 'n Malice bijvoorbeeld.

En dan in het topic van down under word geklaagd over de zelfverheelijkende vocals, maar dat hoort gewoon bij de act klaar. Persoonlijk vind ik het soms iets too much ook, maar als je erbij bent vind ik het best tof eerlijk gezegd, zoals toen die entree bij supremacy om maar wat te noemen. Daarnaast is het marketing technisch gewoon slim gedaan allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 10:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ain't Fucking Around is wel gaaf gedaan, die andere twee laat ik links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 17:02 
 

Alle 3 gewoon okay plaatjes, niks mis mee. Vind Masters nog het vetst ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 07:57 
 
Hardtraxx Veteran

Deef schreef:
Snap die haat op MM nooit zo goed, best prima EP'tje dit. Oke geen TOTY materiaal, maar het klinkt allemaal best prima, leuke melo's en het zit strak in elkaar. Dan heb ik liever dit dan die meuk van zeg 'n Malice bijvoorbeeld.

En dan in het topic van down under word geklaagd over de zelfverheelijkende vocals, maar dat hoort gewoon bij de act klaar. Persoonlijk vind ik het soms iets too much ook, maar als je erbij bent vind ik het best tof eerlijk gezegd, zoals toen die entree bij supremacy om maar wat te noemen. Daarnaast is het marketing technisch gewoon slim gedaan allemaal.


Militant spotted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 18:50 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Deef schreef:
Snap die haat op MM nooit zo goed, best prima EP'tje dit. Oke geen TOTY materiaal, maar het klinkt allemaal best prima, leuke melo's en het zit strak in elkaar. Dan heb ik liever dit dan die meuk van zeg 'n Malice bijvoorbeeld.

En dan in het topic van down under word geklaagd over de zelfverheelijkende vocals, maar dat hoort gewoon bij de act klaar. Persoonlijk vind ik het soms iets too much ook, maar als je erbij bent vind ik het best tof eerlijk gezegd, zoals toen die entree bij supremacy om maar wat te noemen. Daarnaast is het marketing technisch gewoon slim gedaan allemaal.


Militant spotted.

Alles behalve gelukkig :lol:
Ik geef gewoon een mening zonder vooringenomen te zijn, dat is voor vele hier vrij lastig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deef schreef:
Ik geef gewoon een mening zonder vooringenomen te zijn, dat is voor vele hier vrij lastig :)

Deef schreef:
En dan in het topic van down under word geklaagd over de zelfverheelijkende vocals, maar dat hoort gewoon bij de act klaar. Persoonlijk vind ik het soms iets too much ook, maar als je erbij bent vind ik het best tof eerlijk gezegd, zoals toen die entree bij supremacy om maar wat te noemen. Daarnaast is het marketing technisch gewoon slim gedaan allemaal.

Je vindt de mensen hier te vooringenomen, en dan kom je met allemaal randzaken (en bovendien drog-argumenten) zoals 'het hoort nou eenmaal bij de act klaar', 'het is marketing technisch goed' en 'je moet het meemaken' om de nummers te verdedigen. Als je dat soort dingen laat meewegen bij je beoordeling van tracks (of ze zelfs gebruikt om kritiekpunten van de tafel te vegen) ben je volgens mij meer bevooroordeeld dan wanneer je daar geen rekening mee houdt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij vind het "gewoon" leuk, net zoals ik friet "gewoon" lekker vind. Niet alles hoeft verklaard te worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel dikke platen!

Raven schreef:
Hij vind het "gewoon" leuk, net zoals ik friet "gewoon" lekker vind. Niet alles hoeft verklaard te worden..


En eens met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ain't Fuckin Around is een heerlijk plaatje. Sterke melo en stevige kicks.

Masters bevestigt heel goed hoe erg het hele Minus Is More gebeuren Angerfist na-aapt.
En waarom een Masters Of Hardcore vocal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En waarom een Masters Of Hardcore vocal?


Deze plaat was gemaakt voor MoH 2015, vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En vervolgens rippen ze de vocal uit een oud MOH anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En waarom een Masters Of Hardcore vocal?

Ze stonden op MOH 2015 in de Hardstyle area, en hebben die plaat speciaal voor dat feest gemaakt.

edit: echt top internet.
---------------
Ik snap trouwens niet waarom een radio edit nu weer als 'Militant edit' wordt gebracht voor deze platen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En vervolgens rippen ze de vocal uit een oud MOH anthem.


Was toen in 1e instantie meer bedoeld als een tooltje. Verder worden bijna al die vocalen van MoH gebruikt uit een samplepack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Raven schreef:
Hij vind het "gewoon" leuk, net zoals ik friet "gewoon" lekker vind. Niet alles hoeft verklaard te worden..

En eens met dit.

Ik heb het niet over de platen gehad, ik heb het niet over zijn mening gehad, ik heb niet om onderbouwing gevraagd.. Heb je de post eigenlijk wel gelezen? xd Het enige waar ik op reageer is zijn stelling dat veel Hardtraxxers niet in staat zijn om een onbevooroordeelde mening te vormen i.t.t. hijzelf, terwijl hij zelf allerlei argumenten / punten aanhaalt die gewoon niks met de muziek te maken hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Ik heb het niet over de platen gehad, ik heb het niet over zijn mening gehad, ik heb niet om onderbouwing gevraagd.. Heb je de post eigenlijk wel gelezen? xd Het enige waar ik op reageer is zijn stelling dat veel Hardtraxxers niet in staat zijn om een onbevooroordeelde mening te vormen i.t.t. hijzelf, terwijl hij zelf allerlei argumenten / punten aanhaalt die gewoon niks met de muziek te maken hebben.


Mijn comment was niet zozeer op jou gericht Bouke, maar meer in het algemeen. Weet niet precies op wie Raven doelt, maar merk vaak als iemand een korte reactie plaatst over een set/track dat er dan vrij vaak om onderbouwing word gevraagd terwijl dat vaak eigenlijk geeneens nodig is (of het moet complete onzin zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 22:44 
 
Hardtraxxer

Bouke schreef:
Deef schreef:
Ik geef gewoon een mening zonder vooringenomen te zijn, dat is voor vele hier vrij lastig :)

Deef schreef:
En dan in het topic van down under word geklaagd over de zelfverheelijkende vocals, maar dat hoort gewoon bij de act klaar. Persoonlijk vind ik het soms iets too much ook, maar als je erbij bent vind ik het best tof eerlijk gezegd, zoals toen die entree bij supremacy om maar wat te noemen. Daarnaast is het marketing technisch gewoon slim gedaan allemaal.

Je vindt de mensen hier te vooringenomen, en dan kom je met allemaal randzaken (en bovendien drog-argumenten) zoals 'het hoort nou eenmaal bij de act klaar', 'het is marketing technisch goed' en 'je moet het meemaken' om de nummers te verdedigen. Als je dat soort dingen laat meewegen bij je beoordeling van tracks (of ze zelfs gebruikt om kritiekpunten van de tafel te vegen) ben je volgens mij meer bevooroordeeld dan wanneer je daar geen rekening mee houdt?

M'n post was een beetje in 2en gedeeld. Het bovenste stuk ging over deze EP en de kwaliteit daarvan, dat daaronder zoals ik aangaf ging over de reactie van sommigen wat betreft MM in het algemeen, zelfverheerlijking en show. Die randzaken betrok ik niet in m'n beoordeling van deze EP. Maar snap wat je bedoeld.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle