Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:15 

Hardtraxx Veteran

Ik ga nu iets heel geks zeggen, maar als er Digital Mindz(of een ander wat onbekendere hs DJ) - Genesis had gestaan, dan waren 80% van de reacties lovend geweest.

Deze track is gewoon heel gaaf. Het is anders want dat willen ze uitstralen met heel Supremacy. Het idee kan ik reuze waarderen en de uitvoering ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:19 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ik ga nu iets heel geks zeggen, maar als er Digital Mindz(of een ander wat onbekendere hs DJ) - Genesis had gestaan, dan waren 80% van de reacties lovend geweest.

Ik betwijfel het. Sowieso zouden er minder reacties zijn geweest want minder aandacht, attentie of wat ook, maar ik betwijfel zwaar of men dit haat, alleen om te haten. Vind het zelf sowieso geen beste plaat in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:46 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Nee. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:48 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Ik ga nu iets heel geks zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Paultheone schreef:

Nee. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 16:51 

Hardtraxx Elite

Anthem's zijn altijd anders dan de standaard platen van artiesten. Had ook totaal geen anthem verwacht zoals andere MM-platen.

Vind het zelf een prima plaat. Snares in de laatste climax zijn wat ongelukkig gebruikt, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 19:47 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Deze track is gewoon heel gaaf.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 20:54 

Hardtraxx Addict

iRon schreef:
Of ben ik nou weer een fanboy?

Aan je avatar te zien wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 23:04 

Paling schreef:
iRon schreef:
Of ben ik nou weer een fanboy?

Aan je avatar te zien wel

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 11:26 

Hardtraxx Veteran

Vind dit weer helemaal niks :/ weer van die kicks die hard moeten zijn maar het absoluut niet zijn. Melodie is echt veel te simpel en snares in de 2e climax zijn vervelend. Nee weer geen sterke plaat van het minus militia front :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 12:11 

Hardtraxx Addict

Jawel, ik vind hem vet :D! Simpele, duistere melodie. Een heerlijke live plaat volgens mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 13:34 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:

Deze track is gewoon heel gaaf. Het is anders want dat willen ze uitstralen met heel Supremacy. Het idee kan ik reuze waarderen en de uitvoering ook.

Dat slaat echt 10x nergens op, ga eerst is in andere topics kijken zoals: Crackin your ribs, Reign Supreme en Endless void. Ook van MM en ruim 80% lovende reacties. Dit is voor veel mensen op dit forum gewoon een tegenvallende track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2014 15:40 

Hardtraxx Veteran

Kick heeft geen impact wat ze wel willen creƫren, jammer. Ik vind opzich de 1ste climax nog wel gaaf maar de 2de met die snares is niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:47 

Hardtraxx Crew

Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem) (MINUS026)

Label: Minus Is More
WEB release: 24/09/2014

Tracks:
Minus Militia - Genesis (Supremacy 2014 Anthem)

Samples:

Bron:
Afbeelding
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle