Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Mind Dimension - The Beginning (SPOON151)

Label: Spoontech
WEB release: 11/02/2019

Tracks:
Mind Dimension - The Beginning

Samples:
https://www.junodownload.com/products/m ... 039012-02/

Bron:
Image
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Kicks. :drool:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Weer een release op 160BPM. Hou daar toch eens mee op. :x

Verder verliest Mind Dimension een beetje mijn aandacht. Ook deze plaat vind ik vrij leeg en saai.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Helicaze wrote:Weer een release op 160BPM. Hou daar toch eens mee op. :x

Verder verliest Mind Dimension een beetje mijn aandacht. Ook deze plaat vind ik vrij leeg en saai.
Hij merkt natuurlijk dat hij via delete best wel wat aandacht heeft gekregen en speelt gewoon in op de hype. Vind hierin The Purge toch een wat meer eigenere stijl creëren. Verder genoeg diversiteit op spoontech om het interessant te houden.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind deze eerlijk gezegd wat minder, te simpel, te leeg. Kicks klinken ook niet helemaal lekker.

En dit is toch nog maar zijn 2e plaat op 160 BPM naast #Badnews? Let's Do This, Devil's Trick, de Delete remix en Once Again zijn dat niet.
Hardtraxxer
311 posts member since 2018
last seen May 2020
Broken Balance wrote:Vind deze eerlijk gezegd wat minder, te simpel, te leeg. Kicks klinken ook niet helemaal lekker.
Ben het hier wel mee eens. Dat hij mijn interesse verliest? Nee dat niet. De meeste releases van MD zijn nog steeds gewoon mokerdik, en zijn setjes zijn ook altijd wel lekker gevarieerd. Deze track heeft het alleen net niet...
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Pff, die 2e mid heeft echt belachelijk dikke kicks :worship: Voor de rest wel eens met hierboven. Te leeg en wordt snel saai.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 11 days ago
Helicaze wrote:Weer een release op 160BPM.
Ik vind het bij deze eigenlijk niet per se storend.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Looike wrote:
Broken Balance wrote:Vind deze eerlijk gezegd wat minder, te simpel, te leeg. Kicks klinken ook niet helemaal lekker.
Ben het hier wel mee eens. Dat hij mijn interesse verliest? Nee dat niet. De meeste releases van MD zijn nog steeds gewoon mokerdik, en zijn setjes zijn ook altijd wel lekker gevarieerd. Deze track heeft het alleen net niet...
Ja heb ik ook. Vind 160bpm zelf niet storend, al was ik niet zo fan van #badnews en deze plaat doet het hem ook al niet voor mij. Kicks zijn het gewoon net niet en verder is het idd vrij leeg en wordt het nergens spannend. Waardeer wel dat ie wat probeert te variëren in zijn tracks.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Broken Balance wrote: En dit is toch nog maar zijn 2e plaat op 160 BPM naast #Badnews? Let's Do This, Devil's Trick, de Delete remix en Once Again zijn dat niet.
Strong Not Care van The Purge tel ik ook mee. Dat zijn toch 3 vrij recente releases.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Looike wrote:
Dit. Wel eens met InfinI wat betreft de tweede mid.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Tof artwork, dat dan weer wel! :thumbsup:
8 posts member since 2019
last seen Feb 2020
Die kick in het 2e stuk vind ik wel heel dik, voor de rest net iets te kaal deze track.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Hardtraxxer
73 posts member since 2018
last seen Dec 2021
Ben normaal toch heel erg hyped voor nieuwe Mind Dimension platen, maar deze valt mij toch een beetje tegen.
makrooy wrote: Kicks zijn het gewoon net niet en verder is het idd vrij leeg en wordt het nergens spannend. Waardeer wel dat ie wat probeert te variëren in zijn tracks.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Leuk dat hij afwisselt in kicks, die tweede kick gaat door merg en been. Andere kicks niet echt mijn ding, mist wat diepgang imo.
Hardtraxxer
120 posts member since 2013
last seen Mar 2023
Vind dit een vrij eenvoudige "stoempplaat". Naast de kicks blijft er weinig over. Vind de kicks wel vet trouwens, zal live best te pruimen zijn
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Had van die outro de climax gemaakt man :oh: dat klinkt het vetst van de hele track.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
MelvinFR wrote:Tof artwork, dat dan weer wel! :thumbsup:
(L)