Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mind Dimension - The Beginning (SPOON151)

Label: Spoontech
WEB release: 11/02/2019

Tracks:
Mind Dimension - The Beginning

Samples:
https://www.junodownload.com/products/m ... 039012-02/

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een release op 160BPM. Hou daar toch eens mee op. :x

Verder verliest Mind Dimension een beetje mijn aandacht. Ook deze plaat vind ik vrij leeg en saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Weer een release op 160BPM. Hou daar toch eens mee op. :x

Verder verliest Mind Dimension een beetje mijn aandacht. Ook deze plaat vind ik vrij leeg en saai.


Hij merkt natuurlijk dat hij via delete best wel wat aandacht heeft gekregen en speelt gewoon in op de hype. Vind hierin The Purge toch een wat meer eigenere stijl creëren. Verder genoeg diversiteit op spoontech om het interessant te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind deze eerlijk gezegd wat minder, te simpel, te leeg. Kicks klinken ook niet helemaal lekker.

En dit is toch nog maar zijn 2e plaat op 160 BPM naast #Badnews? Let's Do This, Devil's Trick, de Delete remix en Once Again zijn dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind deze eerlijk gezegd wat minder, te simpel, te leeg. Kicks klinken ook niet helemaal lekker.


Ben het hier wel mee eens. Dat hij mijn interesse verliest? Nee dat niet. De meeste releases van MD zijn nog steeds gewoon mokerdik, en zijn setjes zijn ook altijd wel lekker gevarieerd. Deze track heeft het alleen net niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:27 
 
Hardtraxx Addict

Pff, die 2e mid heeft echt belachelijk dikke kicks :worship: Voor de rest wel eens met hierboven. Te leeg en wordt snel saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Weer een release op 160BPM.


Ik vind het bij deze eigenlijk niet per se storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Broken Balance schreef:
Vind deze eerlijk gezegd wat minder, te simpel, te leeg. Kicks klinken ook niet helemaal lekker.


Ben het hier wel mee eens. Dat hij mijn interesse verliest? Nee dat niet. De meeste releases van MD zijn nog steeds gewoon mokerdik, en zijn setjes zijn ook altijd wel lekker gevarieerd. Deze track heeft het alleen net niet...


Ja heb ik ook. Vind 160bpm zelf niet storend, al was ik niet zo fan van #badnews en deze plaat doet het hem ook al niet voor mij. Kicks zijn het gewoon net niet en verder is het idd vrij leeg en wordt het nergens spannend. Waardeer wel dat ie wat probeert te variëren in zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En dit is toch nog maar zijn 2e plaat op 160 BPM naast #Badnews? Let's Do This, Devil's Trick, de Delete remix en Once Again zijn dat niet.

Strong Not Care van The Purge tel ik ook mee. Dat zijn toch 3 vrij recente releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Broken Balance schreef:
Vind deze eerlijk gezegd wat minder, te simpel, te leeg. Kicks klinken ook niet helemaal lekker.


Ben het hier wel mee eens. Dat hij mijn interesse verliest? Nee dat niet. De meeste releases van MD zijn nog steeds gewoon mokerdik, en zijn setjes zijn ook altijd wel lekker gevarieerd. Deze track heeft het alleen net niet...

Dit. Wel eens met InfinI wat betreft de tweede mid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof artwork, dat dan weer wel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 10:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Die kick in het 2e stuk vind ik wel heel dik, voor de rest net iets te kaal deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2019 11:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind deze eerlijk gezegd wat minder, te simpel, te leeg. Kicks klinken ook niet helemaal lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben normaal toch heel erg hyped voor nieuwe Mind Dimension platen, maar deze valt mij toch een beetje tegen.

makrooy schreef:
Kicks zijn het gewoon net niet en verder is het idd vrij leeg en wordt het nergens spannend. Waardeer wel dat ie wat probeert te variëren in zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat hij afwisselt in kicks, die tweede kick gaat door merg en been. Andere kicks niet echt mijn ding, mist wat diepgang imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit een vrij eenvoudige "stoempplaat". Naast de kicks blijft er weinig over. Vind de kicks wel vet trouwens, zal live best te pruimen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had van die outro de climax gemaakt man :oh: dat klinkt het vetst van de hele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Tof artwork, dat dan weer wel! :thumbsup:

(L)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle