InfinI wrote:smaak
Related topics
- View the latest post: Woodkid - Iron (Mind Dimension Bootleg)
- View the latest post: Mind Dimension - XXlerator Raw 2017 - Warm Up
- View the latest post: Q-dance presents NEXT by Mind Dimension episode 164
- View the latest post: Activator - CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix)
- View the latest post: Main Concern, Malice & Mind Dimension - waiting 4
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vind ik eigenlijk wel een goede samenvatting van Mind Dimension in het algemeen.Chroman wrote:Dikke kicks, maar verder geen elementen die het geheel echt interessant maken.
Over de oortjes en thuis ben ik het hiermee eens, maar wanneer je Mind Dimension live meemaakt is het echt geweldig hoe alle sounds en kicks doorkomenbroodjebeenham wrote:Vind ik eigenlijk wel een goede samenvatting van Mind Dimension in het algemeen.Chroman wrote:Dikke kicks, maar verder geen elementen die het geheel echt interessant maken.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Ik vind dit totaal niet interessant
Gruwelijk jakingxxl wrote:Die sounds
Dat half uurtje live op Rebirth was echt ongekend maaien daar vooraan tegen de hekken aanPEPii wrote:Over de oortjes en thuis ben ik het hiermee eens, maar wanneer je Mind Dimension live meemaakt is het echt geweldig hoe alle sounds en kicks doorkomenbroodjebeenham wrote:Vind ik eigenlijk wel een goede samenvatting van Mind Dimension in het algemeen.Chroman wrote:Dikke kicks, maar verder geen elementen die het geheel echt interessant maken.![]()