Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 16:44 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 16:50 

Hardtraxx Elite

Gold (24k Fix) heeft als enige verandering: vocal en een verslechterde kick (imo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 16:57 

Hardtraxx Veteran

Journey is ook al aangepast, ik vond de screeches doorheen de (2de) midintro en de 2de climax veel beter dan de huidige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 17:27 

Hardtraxx Veteran

Journey blijft gewoon teeheeeerriiing vet nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 17:31 

Hardtraxx Veteran

Journey is zooo bruut, 2e climax :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 18:27 

Hardtraxx Addict

Journey :loving: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 18:39 

Hardtraxxer

Journey :worship: , Gold fix is best te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 19:19 

Hardtraxx Addict

Journey in HQ, man man man wat lekker!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:03 

Hardtraxx Veteran

Gold.. die brengt een hoop naar boven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:30 

Hardtraxxer

Wat heeft hij Journey verneukt zeg.. Dit was gewoon dé plaat van Qlimax mid intro is kak geworden, 2e climax slaat echt helemaal nergens op, dit had een schijf geweest die bij mij elke dag op kon staan, dan maar een HQ rip van Qlimax.

Gold is gewoon een klassieker die het nog altijd goed doet bij mij en vind de kick in tegenstelling tot veel andere hun mening wél verbeterd maar of dit echt release waardig is? Nee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 22:19 

Hardtraxxer

Woooot :clap: Max Enforcer weet mij altijd te boeien, dit maal ook weer. Wat een knap staaltje werk weer wat deze man levert. Niet veel releases, maar wel van hoge kwaliteit. Journey is gruwelijk (L) En Gold blijft een heldenplaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 08:53 

Hardtraxx Elite

Puike release hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:44 

Hardtraxx Veteran

Journey (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 14:08 

Hardtraxxer

Allebei gewoon zooo lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:36 

Hardtraxxer

Q-Dennis schreef:
Wat heeft hij Journey verneukt zeg.. Dit was gewoon dé plaat van Qlimax mid intro is kak geworden, 2e climax slaat echt helemaal nergens op, dit had een schijf geweest die bij mij elke dag op kon staan, dan maar een HQ rip van Qlimax.

Gold is gewoon een klassieker die het nog altijd goed doet bij mij en vind de kick in tegenstelling tot veel andere hun mening wél verbeterd maar of dit echt release waardig is? Nee..

Haha dit, was er al bang voor :P Ik blijf ook mooi de Qlimax rip luisteren, want die is goddelijk <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 16:05 

Hardtraxx Addict

Journey is een leuke plaat, Gold ook wel maar niks bijzonders tov het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:22 

Hardtraxxer

Journey erg lekker, behalve de vocals. Gold is totaal overbodig en de kicks in de originele vind ik veel lekkerder :thumbup:

Max Enforcer had toch ook nog een ander plaatje rondzwerven ergens?Had wat weg van Lost In Paradise geloof ik....weet iemand welke ik bedoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:26 

Hardtraxx Veteran

Civil Mindz schreef:
Max Enforcer had toch ook nog een ander plaatje rondzwerven ergens?Had wat weg van Lost In Paradise geloof ik....weet iemand welke ik bedoel?

Ik denk dat je You & I bedoel. Die gaat helaas nooit komen. Komt omdat de zanger niet wilt dat de track uitgebracht word. Kelly heeft gezegt dat er ook geen free release van komt dus we moeten het met de HWS rips doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

Journey erg tof! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:47 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Civil Mindz schreef:

Ik denk dat je You & I bedoel. Die gaat helaas nooit komen. Komt omdat de zanger niet wilt dat de track uitgebracht word. Kelly heeft gezegt dat er ook geen free release van komt dus we moeten het met de HWS rips doen.

You And I dan maar doen met vocals van John Harris/Chris Madin, die John Martin :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 12:33 

Hardtraxxer

wat een aanfluiting die Gold refix
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:19 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Civil Mindz schreef:

thanks voor de reactie maar dat is m helaas niet...

ik had er een ripje van maar kan m niet vinden, thanks anyway! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 18:38 

Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
iMark schreef:
Civil Mindz schreef:

You And I dan maar doen met vocals van John Harris/Chris Madin, die John Martin :')

De vocals van You And I zijn ook niet met John Martin. Dat zei ME op Twitter. HHZ zei dat in HWS maar dat was onjuist.

Max Enforcer ‏@max_enforcer 27 okt.
@YOEERII @Rock_This_City @Shockwavemusic De zanger is Andreas Mo.(Avicii)alles was ok tot management inhaakte.Shit happens, let's move on!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 17:31 

Hardtraxxer

Journey :loving:

Vind het orgineel van Gold beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 23:25 

Hardtraxxer

De vocals van You And I zijn ook niet met John Martin. Dat zei ME op Twitter. HHZ zei dat in HWS maar dat was onjuist.

Max Enforcer ‏@max_enforcer 27 okt.
@YOEERII @Rock_This_City @Shockwavemusic De zanger is Andreas Mo.(Avicii)alles was ok tot management inhaakte.Shit happens, let's move on![/quote]

Wat een pannenkoeken zeg... >.<
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle