Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2010 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Melodie doet me denken aan een hardcore-nummer van Endymion (Who am I?)

Wel lekker vaart in het plaatje, dat maakt veel goed want het deuntje vind ik niet echt super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2010 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Timmer schreef:
tegenwoordig is het echt een rage breaks 1 min te laten duren,, gewoon ff tralalala naar 16 tellen gewoon weer er in knallen! ^^

Helemaal geen break, gewoon aan een stuk door :clap:


Een breakje van 10/20 seconden vind ik niet erg, maar het liefst inderdaad geen break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:


en dat is de 3e goede plaat die Maxie Enforcer weet te maken :x
(naast Lights of the Dark en Respect)

ontopic: vind fade to black echt niks, maar dat had ik geloof ik al gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 17:16 
 
Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
JolleNL schreef:


en dat is de 3e goede plaat die Maxie Enforcer weet te maken :x
(naast Lights of the Dark en Respect)

ontopic: vind fade to black echt niks, maar dat had ik geloof ik al gezegd :P


Ik vind deze wat minder. De intro is leegjes en duurt lang, vervolgens een aardige lang break. De climax is wel oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die melo wel vet, wel wat standaard maar hard iig.

Beetje jammer van die "hardcore" vocals...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Klementino schreef:
JolleNL schreef:


en dat is de 3e goede plaat die Maxie Enforcer weet te maken :x
(naast Lights of the Dark en Respect)

ontopic: vind fade to black echt niks, maar dat had ik geloof ik al gezegd :P


Ik vind deze wat minder. De intro is leegjes en duurt lang, vervolgens een aardige lang break. De climax is wel oke.


nou ja... over de de break en de climax ga ik niks zeggen... maar hoor je het verschil dan niet? ik bedoel... als ie onder fade to black alleen al een fatsoenlijke kick had gezet was het al veel beter geweest, en dat is wat damned zoveel beter maakt imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Geen fatsoenlijke kick :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb Fade to Black 2x op Knock Out voorbij horen komen, en beide keren was ik dol en dol blij dat ik niet helemaal vooraan stond. De climax+2de climax is bij elkaar gewoon 2 minuten pijn in je oren, zo hard gaat het. Dus met die kick zit het wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die weet wanneer damned word gereleased, en de vinyl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
JolleNL schreef:


en dat is de 3e goede plaat die Maxie Enforcer weet te maken :x
(naast Lights of the Dark en Respect)

ontopic: vind fade to black echt niks, maar dat had ik geloof ik al gezegd :P


Ik vind deze wat minder. De intro is leegjes en duurt lang, vervolgens een aardige lang break. De climax is wel oke.[/quote]

nou ja... over de de break en de climax ga ik niks zeggen... maar hoor je het verschil dan niet? ik bedoel... als ie onder fade to black alleen al een fatsoenlijke kick had gezet was het al veel beter geweest, en dat is wat damned zoveel beter maakt imo[/quote]

fatsoenlijk kick? yeah right
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb liever een kick die doordreunt(zoals die van frontliner, headhunterz, noisecontrollers, donkeyrollers etc) in plaats van zo'n doffe kick die, in mijn ogen, goedkoop klinkt(denk hierbij aan Fade to Black, To Protect and Serve, maar ook minder duistere tracks zoals Sunblast en Feel u here)
dan kan de melodie nog zo mooi zijn, of de track nog zo vet, zonder een fatsoenlijke kick is het nummer voor mij verpest... maarja blijft een kwestie van smaak, maar dat kan je wel onder elke post hier gaan zetten :whistle:

edit: en zoals vele anderen al zeggen: waar is de Climax? een anticlimax ok, maar plaats dan wel een climax(oftewel een hoogtepunt) in je track... vond ik ook zo jammer bij die Noisecontrollers remix van Forever Az One, zucht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
ik heb liever een kick die doordreunt(zoals die van frontliner, headhunterz, noisecontrollers, donkeyrollers etc) in plaats van zo'n doffe kick die, in mijn ogen, goedkoop klinkt(denk hierbij aan Fade to Black, To Protect and Serve, maar ook minder duistere tracks zoals Sunblast en Feel u here)
dan kan de melodie nog zo mooi zijn, of de track nog zo vet, zonder een fatsoenlijke kick is het nummer voor mij verpest... maarja blijft een kwestie van smaak, maar dat kan je wel onder elke post hier gaan zetten :whistle:


Nou
Ja
Zeg
:huh:

Jij hebt gewoon liever laffe pitchkickjes? Je noemt HHz z'n kicks doordreunend maar die van Fade To Black en Protect & Serve niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 18:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
ik heb liever een kick die doordreunt(zoals die van frontliner, headhunterz, noisecontrollers, donkeyrollers etc) in plaats van zo'n doffe kick die, in mijn ogen, goedkoop klinkt(denk hierbij aan Fade to Black, To Protect and Serve, maar ook minder duistere tracks zoals Sunblast en Feel u here)
dan kan de melodie nog zo mooi zijn, of de track nog zo vet, zonder een fatsoenlijke kick is het nummer voor mij verpest... maarja blijft een kwestie van smaak, maar dat kan je wel onder elke post hier gaan zetten :whistle:

edit: en zoals vele anderen al zeggen: waar is de Climax? een anticlimax ok, maar plaats dan wel een climax(oftewel een hoogtepunt) in je track... vond ik ook zo jammer bij die Noisecontrollers remix van Forever Az One, zucht :(

Geen hoogtepunt? Anticlimaxen als deze zijn het hoogste punt, er is niets hoger. En pitchkicks zijn alles behalve hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:

edit: en zoals vele anderen al zeggen: waar is de Climax? een anticlimax ok, maar plaats dan wel een climax(oftewel een hoogtepunt) in je track... vond ik ook zo jammer bij die Noisecontrollers remix van Forever Az One, zucht :(


Dat is juist niet jammer, het is zonde om eerst heel mooi op te bouwen naar een climax en vervolgens een dikke anti climax erin te doen en daarna een echte climax.. Dat is zoiets van: Ik toon ballen met een anticlimax maar als het publiek dat niet vet vind dan komt er atijd nog een climax.. Het hele idee van een anticlimax is gewoon weg als er een climax in wordt verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Klementino schreef:
ik heb liever een kick die doordreunt(zoals die van frontliner, headhunterz, noisecontrollers, donkeyrollers etc) in plaats van zo'n doffe kick die, in mijn ogen, goedkoop klinkt(denk hierbij aan Fade to Black, To Protect and Serve, maar ook minder duistere tracks zoals Sunblast en Feel u here)
dan kan de melodie nog zo mooi zijn, of de track nog zo vet, zonder een fatsoenlijke kick is het nummer voor mij verpest... maarja blijft een kwestie van smaak, maar dat kan je wel onder elke post hier gaan zetten :whistle:


Nou
Ja
Zeg
:huh:

Jij hebt gewoon liever laffe pitchkickjes? Je noemt HHz z'n kicks doordreunend maar die van Fade To Black en Protect & Serve niet...
Het is echt een kwestie van hoe je die kicks in je opneemt. Ik snap opzich ook wel dat mensen juist dat springerige van pitchkicks als energiek aanvoelen, terwijl een logge, droge kick als die van Protect And Serve de drive eruithaalt.

Zijn gewoon kicks die op twee verschillende manieren energie proberen over te brengen, en het is net wat jij ziet als energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is een combinatie van dingen die energie kan maken, en dat kunnen ook de juiste kicks zijn. Pitchkicks zijn niet per definitie slap of traag, je gaat er wel op een andere manier op los dan op bijv. een reversed bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nou ja, laten we het maar op houden dat het goed is dat iedereen er overal hetzelfde over denkt :P
anders zou het ook maar een saaie boel zijn en kun je geen ellenlange (en vaak ook zinloze) discussies houden over wat jij wel niet het beste vind :D

maarja, ik heb respect voor jullie mening, maar zoals ik al aangaf... dat wat ik zei, is mijn mening :)

JolleNL schreef:
Dat is juist niet jammer, het is zonde om eerst heel mooi op te bouwen naar een climax en vervolgens een dikke anti climax erin te doen en daarna een echte climax.. Dat is zoiets van: Ik toon ballen met een anticlimax maar als het publiek dat niet vet vind dan komt er atijd nog een climax.. Het hele idee van een anticlimax is gewoon weg als er een climax in wordt verwerkt.


nou ja... ik vind een anticlimax wel vet, maar dan heb ik zelf liever er wel een climax achteraan. het is zeer vet hoe je door een track omhoog getakeld kan worden tot aan de verwachte climax en dat die anticlimax er dan zo hard in beukt, maar ik vind het dan ook fijn als ze dan weer zo'n moment van opbouwen hebben gevolgd door de echte climax... but that's just my opinion :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
nou ja, laten we het maar op houden dat het goed is dat iedereen er overal hetzelfde over denkt :P
anders zou het ook maar een saaie boel zijn en kun je geen ellenlange (en vaak ook zinloze) discussies houden over wat jij wel niet het beste vind :D

maarja, ik heb respect voor jullie mening, maar zoals ik al aangaf... dat wat ik zei, is mijn mening :)

JolleNL schreef:
Dat is juist niet jammer, het is zonde om eerst heel mooi op te bouwen naar een climax en vervolgens een dikke anti climax erin te doen en daarna een echte climax.. Dat is zoiets van: Ik toon ballen met een anticlimax maar als het publiek dat niet vet vind dan komt er atijd nog een climax.. Het hele idee van een anticlimax is gewoon weg als er een climax in wordt verwerkt.


nou ja... ik vind een anticlimax wel vet, maar dan heb ik zelf liever er wel een climax achteraan. het is zeer vet hoe je door een track omhoog getakeld kan worden tot aan de verwachte climax en dat die anticlimax er dan zo hard in beukt, maar ik vind het dan ook fijn als ze dan weer zo'n moment van opbouwen hebben gevolgd door de echte climax... but that's just my opinion :D


Helemaal mee eens. Ben die anti climax ook helemaal zat. Ik vind die kicks van Headhunterz, Noisecontrollers en zeker frontliner gewoon geniaal. Veeeeeeeel beter als die van zany of die uit Fade to black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg lekkere release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 20:50 
 
Hardtraxx Addict

@ Freaky: Vinyl release 22 april.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Juno!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jep die damned moet ik nog maar horen, hij is iig wel uit op web nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

damned is wel een leuk nummer

maar die vocal voor de climax :cry: we are still here

na mijn mening iets te vaak gebruikt -1

maar het zal wel wennen
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle