Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Max Enforcer & Andy SVGE ft. Heavynn - Deep'r (LCM032)

Label: Lose Control Music
WEB release: 04/12/2017

Tracks:
Max Enforcer & Andy SVGE ft. Heavynn - Deep'r

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by TSFH on 03 Jul 2017 23:05, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Tijdstip?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
ThaBomba. wrote:Tijdstip?
Woops vergeten. zie OP
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Erg vet dat deze twee gasten weer samen in de studio hebben gezeten. Bijzondere plaat wel, moet hem denk ik nog wat vaker horen. Het is zeker geen 13/12 dus dat kan ik wel waarderen
Last edited by ThaBomba. on 04 Jul 2017 16:12, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
ThaBomba. wrote:Erg vet dat twee gasten weer samen in de studio hebben gezeten. Bijzondere plaat wel, moet hem denk ik nog wat vaker horen. Het is zeker geen 13/12 dus dat kan ik wel waarderen
Precies dit. Zeker geen standaard plaat, mis alleen hier toch net het tintje wat Andy er vaak aan geeft. Overigens zit de track voor de rest gewoon goed in elkaar en is die live beter te pruimen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik vind hem echt fucking vet! Heel bijzonder sfeertje. Volgens mij is het ook een plaat van bijna 6 minuten, dat is ook echt gunstig.
Last edited by Daveytl on 04 Jul 2017 16:30, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Die mid :worship: wat gruwelijk dik :drool:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Wat een ongelofelijk vette plaat is dit!!

:drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Na hem nog een keer op m'n goede speakers te hebben gehoord, ipv via telefoon, toch al wel fan van deze plaat.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
ThaBomba. wrote:Na hem nog een keer op m'n goede speakers te hebben gehoord, ipv via telefoon, toch al wel fan van deze plaat.
Vind dat je via de telefoon sowieso heel slecht kunt horen hoe een nummer in elkaar steekt kwa kicks en bass. Hier ook een fan van deze plaat! (L)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Leuke mid en vooraal leuke climax. Vocalen ook plus 1
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Super dikke plaat! :woot:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik vind dit eigenlijk helemaal niks haha, tot nog toe :huh:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
STVK wrote:Ik vind dit eigenlijk helemaal niks haha, tot nog toe :huh:
Snap alle commotie ook niet... Wat is hier speciaal aan? Inspiratie afwezig, alles al eerder gehoord, het zoveelste jankwijf met nietszeggende vocals, en kicks nog holler dan een 80 jaar oude met klysma behandelde anus. Tot nog toe dan he
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
InfinI wrote:
Snap alle commotie ook niet... Wat is hier speciaal aan? Inspiratie afwezig, alles al eerder gehoord, het zoveelste jankwijf met nietszeggende vocals, en kicks nog holler dan een 80 jaar oude met klysma behandelde anus. Tot nog toe dan he
Boeiend.

Vette plaat, heerlijk sfeertje weer en een lekkere melodie.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Shit, je gaat me nu toch niet vertellen dat niet iedereen de zelfde smaak heeft?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
ThaBomba. wrote:Shit, je gaat me nu toch niet vertellen dat niet iedereen de zelfde smaak heeft?
Rustig, straks word je afgebrand omdat het niet met iemand eens bent. Je weet toch dat die personen alleen gelijk hebben
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Broken Balance wrote:Boeiend.
Ja, voor sommigen boeit dat wel degelijk ja. Kun je ook eens een keer reageren zonder mij uit te dagen? Ik heb al eerder gezegd dat ik je liever vermijd, en toch blijf je me quoten met uitdagende bullshit reacties. Ik snap dat je op je kleine teentjes getrapt wordt als iemand kritisch is, Gebroken Balans, maar dan hoef je niet meteen op de man te gaan spelen:
Broken Balance wrote:Rustig, straks word je afgebrand omdat het niet met iemand eens bent. Je weet toch dat die personen alleen gelijk hebben
Dit dus.

Als je graag discussies uit wil lokken, wees dan een vent en kom met inhoudelijke tegenargumenten, in plaats van je als een klein kind te gedragen. Ik begin jou een beetje beu te raken.
C
Hardtraxxer
last seen Apr 2023
InfinI wrote:
Iets hoeft niet persee "speciaal" te zijn. Zo veel tracks zijn niet speciaal, maar kunnen ze nog wel lekker klinken.

Inspiratie afwezig, vind ik maar vaag. Ik ken het productieproces van deze producers niet en ik neem aan dat jij dat ook niet kent. Dus je kunt niet met 100% zekerheid concluderen dat deze mensen geen inspiratie hebben opgedaan om de track te maken.

Alles al eerder gehoord. Nou ja boehoe, heb al zo veel screeches gehoord bij raw tracks, maar soms kunnen ze me af en toe nog wel pakken met een nieuwe. Hetzelfde geldt voor mij met de euforische kant van de hardstyle, ze hoeven maar net iets anders te doen waardoor het me pakt. En misschien heb je gelijk, misschien zitten in verscheidene tracks overeenkomsten met deze en klinkt deze track alsof het een samenstelling is van die andere.

Als dat zo is, wil ik die "alles al eerder" gehoord best eens van jou horen. Welke tracks moet ik beluisteren om dat te horen?

Jankwijf met nietszeggende vocals. Het gross van de hardstyle tracks hebben vocals waar ik niks mee heb, als de stem en de tekst niet te rot is dan kan ik er in ieder geval wel mee leven.

"kicks nog holler dan een 80 jaar oude met klysma behandelde anus". Hmm ja en dan verwacht jij een volwassen discussie over de track? Als je dan een goede inhoudelijke discussie wil, kom dan niet met slechte grappen van een 12-jarige aanzetten, krijg je in ieder geval meer respect. Zo zie ik het in ieder geval. Ik meng me nooit met dit soort dingen en ik weet ironisch dat ik dan wel de discussie aanga na mijn uitleg, maar wilde toch even mijn zegje doen. xd
I
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Sorry maar ik ga dus echt niet de moeite nemen om op deze onzin te reageren... Werkelijk elke alinea bevat drogredeneringen en omgekeerde logica. Kom op zeg...
C
Hardtraxxer
last seen Apr 2023
InfinI wrote:Sorry maar ik ga dus echt niet de moeite nemen om op deze onzin te reageren... Werkelijk elke alinea bevat drogredeneringen en omgekeerde logica. Kom op zeg...
Ik geef je gwn mijn mening en hoe jij nu op mij reageert, zegt voor mij al genoeg waarom sommige mensen jou niet respecteren en/of serieus nemen. Verwacht geen respect als je andere niet respecteert
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
InfinI wrote:Sorry maar ik ga dus echt niet de moeite nemen om op deze onzin te reageren... Werkelijk elke alinea bevat drogredeneringen en omgekeerde logica. Kom op zeg...
Hij gaat gewoon normaal op je in, ik zie werkelijk waar nergens drogredeneringen, alleen zijn mening. Take a snicker man.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
I rest my case.

Kom maar terug wanneer je de mening van anderen kunt respecteren en wanneer je niet je eigen wereldje als realiteit ziet.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on Mixcloud

14:10

:drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Geweldige plaat :loving: Deze plaat heeft mijns inziens de potentie om een klassieker te worden.