Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 19:14 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet of jullie er zo ook over denken, maar ik vind het wel een beetje oldskool klinken.
Of ben ik de enigste die dat zo vindt? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantastische track. Laten ze aub hiermee doorgaan want dit is eindelijk weer eens van verschrikkelijk hoog niveau. Technisch fenomenaal en de term origineel mag ook weer eens vallen.
QonFuzion schreef:
Ik vind m lekker klinken! Niet echt een harde track, maar wat mij betreft wel veel beter dan de meeste Mainstream die nu gemaakt wordt (en nee, ik wil hier geen discussie over Scantraxx mee beginnen..)!

Niet een harde track? Zo'n kick is véél steviger dan dat platte gedoe tegenwoordig. En natuurlijk zijn dit soort ontoegankelijkere tracks stukken beter dan de mainstream :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het niks -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TonyT schreef:
QonFuzion schreef:
Ik vind m lekker klinken! Niet echt een harde track, maar wat mij betreft wel veel beter dan de meeste Mainstream die nu gemaakt wordt (en nee, ik wil hier geen discussie over Scantraxx mee beginnen..)!

Niet een harde track? Zo'n kick is véél steviger dan dat platte gedoe tegenwoordig. En natuurlijk zijn dit soort ontoegankelijkere tracks stukken beter dan de mainstream :).

Ja, de kicks zijn harder dan de meeste pitchkicks, maar ze komen ook zeker niet in de buurt van (in mijn ogen) échte harde kicks zoals in bijvoorbeeld Hysteria! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2010 21:56 
 
Hardtraxxer

Troep. Ook als ik even buiten het hardstyle hokje luister. :x

En Showtek beweert natuurlijk weldegelijk dat ze hardstyle maken, hun tracks zitten vol met kreten over en verwijzingen naar hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 01:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

revbass schreef:
Troep. Ook als ik even buiten het hardstyle hokje luister. :x

En Showtek beweert natuurlijk weldegelijk dat ze hardstyle maken, hun tracks zitten vol met kreten over en verwijzingen naar hardstyle.

ooit gehoord van een andere richting opgaan?
get your facts right, ze hebben paar maanden geleden aan gegeven zich niet meer op hardstyle te richten
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle