Mandy
niceBasshunterzz wrote: slikken
Mandy
niceBasshunterzz wrote: slikken
Daar is een forum toch voor? Om je mening te geven?The Z. wrote:Mooi om te zien dat Mandy in Europa en daarbuiten wordt geboekt op goede evenementen en dat er een clubje rukkers zich hier zo blijft op winden en het niet kunnen laten er aandacht aan te besteden door hun mening te blijven ventileren. Schitterend!
The Z. wrote:Mooi om te zien dat Mandy in Europa en daarbuiten wordt geboekt op goede evenementen en dat er een clubje rukkers zich hier zo blijft op winden en het niet kunnen laten er aandacht aan te besteden door hun mening te blijven ventileren. Schitterend!
TheUnnamed wrote:Jullie lijken allemaal wel een stelletje mafkezen.
Ik snap hem hier niet want nu gedraag je je alsof ik zeg dat je Rebelion goed MOET vinden. Jullie bashen de heletijd op Rebelion en wanneer iemand een nummer goed vind (bijvoorbeeld Svbtwee of ik) dan hebben we natuurlijk een gehoor probleem want het klinkt nergens naar toch? Wat een zeehonden kicks he? Jullie doen alsof je eige mening een feit is maar als ik er iets over zeg dan doe je alsof ik dat zegBroken Balance wrote:The Z. wrote:Mooi om te zien dat Mandy in Europa en daarbuiten wordt geboekt op goede evenementen en dat er een clubje rukkers zich hier zo blijft op winden en het niet kunnen laten er aandacht aan te besteden door hun mening te blijven ventileren. Schitterend!TheUnnamed wrote:Jullie lijken allemaal wel een stelletje mafkezen.
Idd.Broken Balance wrote:![]()
Echt he, we moete se allemaal laten sien hoe hart we kunne kikrolle, dan sijn se wel stil.TheUnnamed wrote:Idd.Broken Balance wrote:![]()
![]()
![]()
Dat heb ik toch nooit gezegd? Je zit gewoon random dingen te zeggen nu.Broken Balance wrote:Echt he, we moete se allemaal laten sien hoe hart we kunne kikrolle, dan sijn se wel stil.TheUnnamed wrote:Idd.Broken Balance wrote:![]()
![]()
![]()
Gwn 165 bpm doen gaan de haterz tog wel weg janken.
Wil je zeggen dat dit hele forum bestaat uit alleen maar trolls?sennid wrote:Niet zo happen joh![]()
![]()
zeke wrote:Gast....
Leer eerst zelf eens een knappe zin te formuleren voordat je iemand beticht van een laag IQ.
Daar ga je ook geen fatsoenlijke discussies door krijgenThe Z. wrote:Mooi om te zien dat Mandy in Europa en daarbuiten wordt geboekt op goede evenementen en dat er een clubje rukkers zich hier zo blijft op winden en het niet kunnen laten er aandacht aan te besteden door hun mening te blijven ventileren. Schitterend!
Rebelion in een mandy topic op hardtraxx, wat kan er mis gaan?Jordy wrote:Waarom gaat deze discussie opeens over Rebelion.![]()
Pipa wrote:Opened This topic for the comments, was not dissapointed
Geen idee, maar prachtig is het wel.Jordy wrote:Waarom gaat deze discussie opeens over Rebelion.![]()