Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaat de titel eigenlijk over Mandy of DV8?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mandy & DV8 Rocks! - Bitch Is Back (DWX259)

Label: DWX Update
WEB release: ??/08/2015

Tracks:
Bitch Is Back

Samples:


Wie is die gozer rechts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 19:15 
 
Hardtraxx Crew

Slim Shore. Zit nu ook bij DV8 Rocks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah oke :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 21:26 
 

duss eigenlijk is het een collab tussen hard driver en slim shore met vocals van dv8 uitgebracht als track van Mandy.

mij ben je kwijt, ik vind dit best slecht van dwx als label, ja ik weet het het is een standaard dingetje om op mady te haten maar opzich is het terecht.
producers doet ze niet, draaien laat ze nu ook door anderen doen.
wat doe je dan 1 op een label als dwx en 2 op een festival als defqon / the qontinent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het idee achter Mandy gewoon niet helemaal. Om maar eens een vergelijking te leggen met andere ghostproducers: Luc werd als DJ voor The Pitcher uitgekozen omdat Michel Pollen zelf niet wilde draaien. Triax heeft simpelweg geen tijd door zijn hardcore alias om ook nog eens de Warface boekingen erbij te doen, daarom doet Youri het alleen. Mandy's tracks worden door een ander geproduceerd, vermoedelijk door Hard Driver, die zelf ook een alias heeft in dezelfde scene en dus ook produceert (voor zichzelf) en draait (als zichzelf). Wat heeft het dan voor toevoeging om een Mandy voor zoiets uit te kiezen?

Een Mandy voegt niks toe aan deze scene. Talenten die jarenlang lopen te zwoegen op tracks en werken aan hun mixskills, hopend op een doorbraak, dát zijn de toekomstige artiesten. Zonder (nieuwe) producties is er immers ook niets te draaien, en is een Mandy simpelweg niet nodig. Want wat is nu het toekomstperspectief dat DWX voor ogen heeft met Mandy? Ze kan momenteel niet produceren en ook niet mixen (oordelend naar haar Defqon set). Haar trackkeuze is ook verre van onderscheidend, als het daar vanaf zou moeten hangen. Ik vraag me dan oprecht af wat je in deze scene te zoeken hebt als artiest, en wat in godsnaam de motivatie was van DWX om haar (in dit stadium) bij het label te voegen. Je kunt eigenlijk alleen maar concluderen dat ze volledig geselecteerd is op haar uiterlijk, maar ik vraag me echt af of er überhaupt mensen zijn die daadwerkelijk voldoende waarde hechten aan het uiterlijk van een DJ om dit een succes te laten worden. Dit is wederom een Gostosa-achtig project wat gedoemd is te mislukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Een Mandy voegt niks toe aan deze scene. Talenten die jarenlang lopen te zwoegen op tracks en werken aan hun mixskills, hopend op een doorbraak, dát zijn de toekomstige artiesten. Zonder (nieuwe) producties is er immers ook niets te draaien, en is een Mandy simpelweg niet nodig. Want wat is nu het toekomstperspectief dat DWX voor ogen heeft met Mandy? Ze kan momenteel niet produceren en ook niet mixen (oordelend naar haar Defqon set). Haar trackkeuze is ook verre van onderscheidend. Ik vraag me dan oprecht af wat je in deze scene te zoeken hebt als artiest, en wat in godsnaam de motivatie was van DWX om haar (in dit stadium) bij het label te voegen. Je kunt eigenlijk alleen maar concluderen dat ze volledig geselecteerd is op haar uiterlijk, maar ik vraag me echt af of er überhaupt mensen zijn die daadwerkelijk voldoende waarde hechten aan het uiterlijk van een DJ om dit een succes te laten worden. Dit is wederom een Gostosa-achtig project wat gedoemd is te mislukken.


Vanuit dit oogpunt vind ik het eerlijk gezegd best interessant om te zien hoe dit allemaal gaat verlopen. Verschillen met het verhaal-Gostosa zijn er volgens mij nauwelijks. Een ervaren producer erachter, mixen lukt niet, gepusht door een groot label, eerste grote boeking al verknald.
Alleen is de scene ondertussen een goede 5 jaar verder, het publiek / de doelgroep is aanzienlijk veranderd. Intussen worden we doodgegooid met overbodige live-acts, hypes en marketingstrategieën. Ik ben oprecht benieuwd of er nu wel ruimte is voor een Gostosaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 22:34 
 

waarschijnlijk willen ze gewoon meer vrouwen in de hardstyle wat ablsoluut geen slecht idee is alleen de uitvoering is al meerdere malen verkeerd gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
waarschijnlijk willen ze gewoon meer vrouwen in de hardstyle wat ablsoluut geen slecht idee is alleen de uitvoering is al meerdere malen verkeerd gedaan


Dus is het idee wel slecht. Zie de meerwaarde van vrouwen in de scène niet als ze met dit op de proppen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 08:37 
 

chas1n schreef:
jeffrey2107 schreef:
waarschijnlijk willen ze gewoon meer vrouwen in de hardstyle wat ablsoluut geen slecht idee is alleen de uitvoering is al meerdere malen verkeerd gedaan


Dus is het idee wel slecht. Zie de meerwaarde van vrouwen in de scène niet als ze met dit op de proppen komen.


nee, het idee van meer vrouwen hier is niet slecht, even los van alles wat er al bij en omheen gebeurd is.

maar hoe het allemaal bedacht en gedaan word is kut, als ze alles zelf gedaan had zou er niet zon probleem van gemaakt worden maar de manier waar nu alles gaat is niet goed te praten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 09:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
hoebedoelje schreef:

Ze is 17. :)

Minderjarig, ter info.


Seks is boven de 16 niet strafbaar, mits onvrijwillig natuurlijk, maar dan is het altijd strafbaar. Oftewel, gewoon uit elkaar trekken.


Natuurlijk kan je het in je voordeel proberen uit te leggen, maar feit is dat jullie zo maagdelijk triest doen over een minderjarig meisje, een kind dus eigenlijk.

Hoewel jullie dit schijnbaar allemaal heel mans vinden, is het bijzonder sneu en puberaal gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 10:17 
 
Hardtraxx Addict

Nah vind er niet veel aan

[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=90&v=dnS2nA9geCk[/youtube]

iemand enig idee waarom het filmpje niet doorkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 10:29 
 

CiRiXxX schreef:
Nah vind er niet veel aan

[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=90&v=dnS2nA9geCk[/youtube]

iemand enig idee waarom het filmpje niet doorkomt?


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 10:36 
 
Hardtraxx Addict

jeffrey2107 schreef:
CiRiXxX schreef:
Nah vind er niet veel aan

[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=90&v=dnS2nA9geCk[/youtube]

iemand enig idee waarom het filmpje niet doorkomt?


:lol: :lol: :lol:


Is dit vanwege me bericht of heb je het filmpje gezien ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 10:38 
 

CiRiXxX schreef:
jeffrey2107 schreef:
CiRiXxX schreef:
Nah vind er niet veel aan

[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=90&v=dnS2nA9geCk[/youtube]

iemand enig idee waarom het filmpje niet doorkomt?


:lol: :lol: :lol:


Is dit vanwege me bericht of heb je het filmpje gezien ? :P


het filmpje :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
Nah vind er niet veel aan

[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=90&v=dnS2nA9geCk[/youtube]

iemand enig idee waarom het filmpje niet doorkomt?


Je kan geen tijd zetten in de link, het moet dus of de gewone link zijn: https://www.youtube.com/watch?t=90&v=dnS2nA9geCk

Of emben zonder de tijdsaanduiding:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 11:08 
 
Hardtraxx Addict

Aaah vandaar!! Thanks!!

Die gozer heeft me een lach :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 11:09 
 

*laughs in spanish* :lol:

die kerel zijn lach ook :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 14:48 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Rawbin schreef:
hoebedoelje schreef:

Ze is 17. :)

Minderjarig, ter info.


Seks is boven de 16 niet strafbaar, mits onvrijwillig natuurlijk, maar dan is het altijd strafbaar. Oftewel, gewoon uit elkaar trekken.


Natuurlijk kan je het in je voordeel proberen uit te leggen, maar feit is dat jullie zo maagdelijk triest doen over een minderjarig meisje, een kind dus eigenlijk.

Hoewel jullie dit schijnbaar allemaal heel mans vinden, is het bijzonder sneu en puberaal gedrag.

Maar laten we heel eerlijk zijn... dit gedrag is toch wel een klein beetje de reden dat zulke dames het goed (gaan) doen in de scene. Eye-candy...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
waarschijnlijk willen ze gewoon meer vrouwen in de hardstyle wat ablsoluut geen slecht idee is alleen de uitvoering is al meerdere malen verkeerd gedaan

Juist, vrouwen in de scene is absoluut geen slecht idee, maar in mijn ogen zouden ze het wel gewoon moeten verdienen! Een leuk koppie hebben moet niet voldoende zijn om op grote festivals te staan en een baggerset neer te zetten. Draaien op een groot festival is geen modeshow en uiteindelijk is de muziek nog altijd het belangrijkste.

We hebben meer dames zoals Deetox nodig, die zelf de tijd en de moeite nemen om het produceren te leren en een goede set neer kunnen zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
jeffrey2107 schreef:
waarschijnlijk willen ze gewoon meer vrouwen in de hardstyle wat ablsoluut geen slecht idee is alleen de uitvoering is al meerdere malen verkeerd gedaan

Juist, vrouwen in de scene is absoluut geen slecht idee, maar in mijn ogen zouden ze het wel gewoon moeten verdienen! Een leuk koppie hebben moet niet voldoende zijn om op grote festivals te staan en een baggerset neer te zetten. Draaien op een groot festival is geen modeshow en uiteindelijk is de muziek nog altijd het belangrijkste.

We hebben meer dames zoals Deetox nodig, die zelf de tijd en de moeite nemen om het produceren te leren en een goede set neer kunnen zetten!

Amen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Natuurlijk kan je het in je voordeel proberen uit te leggen, maar feit is dat jullie zo maagdelijk triest doen over een minderjarig meisje, een kind dus eigenlijk.

Hoewel jullie dit schijnbaar allemaal heel mans vinden, is het bijzonder sneu en puberaal gedrag.

Niet iedereen hier is een zuurpruim van 35.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 08:25 
 
Hardtraxx Newbie

Agh iedereen weet dat er maar 1 vrouwelijke DJ is die zelf wat doet en de rest weten we allemaal hoe het komt dat ze staan waar ze staan.
Opzich nog best een leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 10:24 
 

Vlegel schreef:
Agh iedereen weet dat er maar 1 vrouwelijke DJ is die zelf wat doet en de rest weten we allemaal hoe het komt dat ze staan waar ze staan.
Opzich nog best een leuk plaatje.

1? Denk nog eens na :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle