Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Faalhaas schreef:
Afbeelding
Gelukkig brengt dit soort tracks altijd de beste discussies met zich mee

mja die julian is een fette mergool

Hier wel mee eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een kutherrie, er zit niet eens drive meer in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik word hier oprecht boos van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik probeer deze ellende gewoon zoveel mogelijk te vermijden, anders dan word ik echt link denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boos worden om muziek, poah heb het soms met jullie te doen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Boos worden om muziek, poah heb het soms met jullie te doen hoor :P


Ik denk dat het er de mensen hier meer om gaat dat dit soort artiesten grote podia krijgen terwijl ze kwalitatief en muzikaal gezien ver onder sommige andere nieuwkomers/upcomers zitten die echter niet dezelfde podia/aandacht krijgen. Nou is 'muzikaal' natuurlijk subjectief, dus zo'n antwoord zal je er wellicht ook wel intikken, maar het lijkt echt alsof dat groepje tegenwoordig recorden dat ze met een ijzeren voorwerp op pannen en potten aan het rammen zijn en dat als kicks gebruiken. Zit gewoon weinig effort in maar het slaat aan als een malle. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zo'n antwoord had ik wel verwacht. Ben ik opzich wel mee eens maar om er nou echt boos om te worden vind ik beetje overdreven. En voordat ik de 'het is een forum en ik mag boos zijn als ik dat wil blabla' reacties krijg, ga je gang, ik houd je niet tegen :P

Denk dat het ook best meevalt. Soms doen mensen hier alsof ze op alle grote podia staan terwijl er zijn echt nog zat feesten waar je gearbox artiesten niet hoeft te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
HAHAHAHAHAHAHAHAH wat gebeurd er rond 2:25? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Hahaha alleen hier om even dit stukje geluisterd. Hard op lachen :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 19:46 
 
Hardtraxx Crew

Had niet verwacht dat het nog erger dan Brutalized kon.. but they did it. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Boos worden om muziek, poah heb het soms met jullie te doen hoor :P

Ja wat wil je nou weer zeggen met dit? Was jij niet de man die maar 3 feesten per jaar deed? Dan ga je je toch sowieso minder hard storen aan acts die je niet leuk vindt. Is niet zo heel moeilijk. Je kan er op de feesten gewoon niet meer omheen. Een goed voorbeeld is het laatste uur van Q-Base deze zaterdag. Kiezen tussen aids, de pest en Cholera.

Misschien is het ook handig dat je een discussie start over deze plaat i.p.v. reacties probeert uit te lokken. :thumbup: Nouja, ik heb bij deze gehapt, maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
makrooy schreef:
Boos worden om muziek, poah heb het soms met jullie te doen hoor :P

Ja wat wil je nou weer zeggen met dit? Was jij niet de man die maar 3 feesten per jaar deed? Dan ga je je toch sowieso minder hard storen aan acts die je niet leuk vindt. Is niet zo heel moeilijk. Je kan er op de feesten gewoon niet meer omheen. Een goed voorbeeld is het laatste uur van Q-Base deze zaterdag. Kiezen tussen aids, de pest en Cholera.

Misschien is het ook handig dat je een discussie start over deze plaat i.p.v. reacties probeert uit te lokken. :thumbup: Nouja, ik heb bij deze gehapt, maargoed


Ahh het er persoonlijk op gooien, leuke. Ik liep ook op Qapital rond toen Rebelion sloot, deed me ook echt niks. Als ik een kaart koop dan weet ik wat ik kan verwachten. Maak ik mij echt niet druk om, ook niet als ik een paar meer feesten per jaar mee pak.

Plus er wordt zo vaak offtopic gereageerd. En het is niet alsof er in dit topic een discussie werd gevoerd. Niets zeggende huil en lach comments zoals bij elke gearbox plaat hier. Als er iemand dan wat van zegt is het wel uitlokken. Nou boo sorry dat ik niet met de circlejerk mee ga.

Zijn er wel meer dan 3 btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ja wat wil je nou weer zeggen met dit? Was jij niet de man die maar 3 feesten per jaar deed? Dan ga je je toch sowieso minder hard storen aan acts die je niet leuk vindt.

Hoe goed of slecht iemand bepaalde muziek of muzikanten vindt hangt inderdaad samen met hoe vaak hij of zij naar feesten gaat.

Overigens is dit natuurlijk een schoolvoorbeeld van 'een discussie starten over deze plaat i.p.v. reacties proberen uit te lokken':
Helicaze schreef:
Ga godverdomme eens weg met deze kansloze kutherrie. Ik word hier oprecht boos van. Moet je die reacties en likes eens zien overal. Al maken ze een plaat met een 4 minuten durende kickroll, die keta schapen blijven het luisteren. Nog meer podia geven @ organisaties, komt het zeker en vast goed met de scene!

Iedereen die dit soort muziek luistert is natuurlijk per definitie een 'keta schaap', of een 'hersenloze debiel waar een bom op mag worden gegooid'. Gooi er nog wat andere krachttermen als kansloze kutherrie of ooraids tussendoor en roep nog iets over hoe slecht voor de scene dit wel niet is en je hebt een genoeg voer voor (weer) een 'discussie' die ongeveer evenveel inhoud heeft als een gemiddeld potje bekvechten op Youtube of in RSU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2018 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je begrijpt het twee keer verkeerd.

Pannenkoek schreef:
Helicaze schreef:
Ja wat wil je nou weer zeggen met dit? Was jij niet de man die maar 3 feesten per jaar deed? Dan ga je je toch sowieso minder hard storen aan acts die je niet leuk vindt.

Hoe goed of slecht iemand bepaalde muziek of muzikanten vindt hangt inderdaad samen met hoe vaak hij of zij naar feesten gaat.


Ik stoor mij het meest aan het feit dat ik op heel veel feesten (m.u.v. classics feesten) niet meer om "dat volk" heen kan. En dan bedoel ik het publiek en setjes die zo geprogrammeerd staan dat er voor mij gaten vallen in de time table. Het is toch logisch dat iemand die al jaren redelijk wat feesten doet en het steeds erger ziet worden, sneller triggered is dan iemand die zich nog niet zo hard heeft moeten storen aan die zaken. Heb nog niet zo lang geleden hier ergens in het lang en breed uitgelegd hoe ik die verandering van de scene ervaar. Boos worden is misschien niet het juiste woord geweest. Meer, telkens dieper teleurgesteld zijn dat zulke belachelijke producties maar blijven uitgebracht worden en (misschien nog erger) heel goed ontvangen worden.

Pannenkoek schreef:
Overigens is dit natuurlijk een schoolvoorbeeld van 'een discussie starten over deze plaat i.p.v. reacties proberen uit te lokken':
Helicaze schreef:
Ga godverdomme eens weg met deze kansloze kutherrie. Ik word hier oprecht boos van. Moet je die reacties en likes eens zien overal. Al maken ze een plaat met een 4 minuten durende kickroll, die keta schapen blijven het luisteren. Nog meer podia geven @ organisaties, komt het zeker en vast goed met de scene!

Iedereen die dit soort muziek luistert is natuurlijk per definitie een 'keta schaap', of een 'hersenloze debiel waar een bom op mag worden gegooid'. Gooi er nog wat andere krachttermen als kansloze kutherrie of ooraids tussendoor en roep nog iets over hoe slecht voor de scene dit wel niet is en je hebt een genoeg voer voor (weer) een 'discussie' die ongeveer evenveel inhoud heeft als een gemiddeld potje bekvechten op Youtube of in RSU.


Ik wou helemaal geen discussie starten. Gewoon even m'n gal spuwen. Als anderen het dan interessant vinden om daar op in te gaan, so be it. Ik probeer hier tenminste nog redelijk wat te reageren voordat het forum helemaal doodbloed. Ik geef trouwens vaak genoeg een onderbouwde mening bij nieuwe platen (of ik die nu goed of slecht vind).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch vrij nutteloos waarom er op Helicaze in gegaan wordt, vind ik. Waarom zou het abnormaal zijn dat hij er boos van wordt? Als je een bepaalde passie hebt voor een genre en je ziet dit soort hardstyle telkens weer populairder worden, terwijl het (mijns inziens) niet terecht is? Je line-ups worden hierdoor beperkter, de mensen op het feest die dit goed vinden, zijn dikwijls ook niet de beste partybuddy's. Ik begrijp perfect dat je hier door geïrriteerd raakt / boos wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 08:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begrijp me niet verkeerd, het is niet alsof ik de frustratie niet tot op zekere hoogte deel, vind het zelf ook erg jammerlijk dat artiesten die ik zelf erg kan waarderen het tegenwoordig vaak afleggen tegen dit soort artiesten waarvan veel platen nu niet bepaald muzikale hoogstandjes zijn.
Ik kan er echter minder begrip voor opbrengen dat ieder Gearbox topic steeds maar weer verandert in een paar pagina's moddergooien. Tuurlijk staat dit het gemiddelde forumlid niet aan, maar dat wisten we 2 jaar geleden toch met z'n allen ook al? Dat we er op feesten niet meer omheen kunnen hoeft wat mij betreft niet te betekenen dat we er hier net zoveel tijd aan moeten besteden. Als mensen dan toch willen klagen over de producties van Malice en Co dan is dat natuurlijk helemaal prima, maar ik vind al die opmerkingen richting de mensen die dit soort muziek wel leuk vind net zo kinderachtig als wat er door de mensen waar je nota bene zelf over aan het zeuren bent op kanalen als RSU wordt gepost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 09:25 
 
Hardtraxx Addict

Sledgehammer klinkt erg vreselijk saai, alleen de Killshot kicks klinken leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik wou helemaal geen discussie starten. Gewoon even m'n gal spuwen. Als anderen het dan interessant vinden om daar op in te gaan, so be it. Ik probeer hier tenminste nog redelijk wat te reageren voordat het forum helemaal doodbloed.

Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Kan nou niet bepaald medelijden hebben met mensen als Helicaze, en zijn eindeloze stroom aan huil en klaag berichten over een bepaalde kant van de raw/hardcore. Hij weet van zichzelf dat hij Malice, Rebelion, Caine, Gearbox, Uptempo etc de grootst mogelijke tyfus aids vind die er is, maar toch steevast iedere release, LQ filmpje van een nieuwe plaat, en album van bovenstaande opzetten :'), en de topics voorzien van comments als:
Helicaze schreef:
Wat mij betreft mag hier een bom op gegooid worden, zijn we meteen van al die hersenloze debielen af.

:sick: :sick: :sick:


Je kunt er nu al donder op zeggen dat ie straks - net als het Rebelion album - ook het nieuwe Malice album weer van voor naar achter gaat beluisteren, en het desbetreffende topic verrijkt met vele krachttermen over 'hoe kut het wel niet is!!' Lekker constant zelf alles blijven opzoeken wat je zo frustreerd en irriteert. Wat doe je in de eerste plek jezelf aan... Serieus waarom zou je constant alles van Rebelion en Malice etc blijven luisteren als je het zo giga kut vind :lol:. Je hebt er maar één persoon mee, en dat is jezelf.


Not disappointed :corn: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, de comment die er zat aan te komen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja hij was voorspelbaar :P


Mid-intro is fking dik :worship: :bomb:. Anti een fractie minder, maar zeker geen verkeerde plaat dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid klinkt nog best vet, de rest is eigenlijk redelijk saai. In ieder geval veel beter dan Join The Squad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je begrijpt het twee keer verkeerd.

Pannenkoek schreef:
Helicaze schreef:
Ja wat wil je nou weer zeggen met dit? Was jij niet de man die maar 3 feesten per jaar deed? Dan ga je je toch sowieso minder hard storen aan acts die je niet leuk vindt.

Hoe goed of slecht iemand bepaalde muziek of muzikanten vindt hangt inderdaad samen met hoe vaak hij of zij naar feesten gaat.


Ik stoor mij het meest aan het feit dat ik op heel veel feesten (m.u.v. classics feesten) niet meer om "dat volk" heen kan. En dan bedoel ik het publiek en setjes die zo geprogrammeerd staan dat er voor mij gaten vallen in de time table. Het is toch logisch dat iemand die al jaren redelijk wat feesten doet en het steeds erger ziet worden, sneller triggered is dan iemand die zich nog niet zo hard heeft moeten storen aan die zaken. Heb nog niet zo lang geleden hier ergens in het lang en breed uitgelegd hoe ik die verandering van de scene ervaar. Boos worden is misschien niet het juiste woord geweest. Meer, telkens dieper teleurgesteld zijn dat zulke belachelijke producties maar blijven uitgebracht worden en (misschien nog erger) heel goed ontvangen worden.

:yawn: Dit gezeur/gezeik/kritisch zijn/gal spuwen is echt van alle tijden en als het allemaal de waarheid is/was dan loopt "de scene" al 12 jaar gevaar ofzo. Zoek je feesten selectiever uit en of ga niet meer. Oudere generatie zeurt al-tijd op de jongere generatie. Ik houd ook niet van Malice en consorten maar een festival is groot genoeg voor alle groepen liefhebbers. Ja mondkapjes en keta-petten (als je dat bedoelt met "dat volk") vind ik ook mega stom maar als iemand ervoor kiest om voor lul te lopen, laat hem dan lekker voor lul lopen. Kan jou het schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 14:38 
 
Hardtraxxer

Hope that there will be no casualties by the time we finish previewing the full album xd Let's pray for the safety and well being of everyone who finds these noises too distressing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 14:51 
 
Hardtraxx Crew

makrooy schreef:
Mid klinkt nog best vet, de rest is eigenlijk redelijk saai. In ieder geval veel beter dan Join The Squad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt als een kip met bronchitis.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle