Hardnews Facebook
View on FacebookHet moment dat het publiek alle pingpong en laser-kicks meezingt tijdens de album release party van Malice
Hardnews Facebook
View on FacebookHet moment dat het publiek alle pingpong en laser-kicks meezingt tijdens de album release party van Malice
Best leuk om te zien hoe je onmiddelijk in de aanval gaat wanneer het enigste wat ik zei ''shit happends'' was.pim0412 wrote:Vanwaar die behoefte om zo graag tegendraads te willen zijn? Werkelijk waar. Met de previews kun je het nog gooien op smaak (of gebrek aan), maar dit soort praktijken zijn toch gewoon slordig en amateuristisch? Past wel in het straatje van de rest van het album overigens.TheUnnamed wrote:Shit happends.DonnyD wrote:Ik zag net ergens in RSU (volgens mij) voorbijkomen dat het album uit 2 cd's bestaat! Losse tracks en continuous mix, maar dat mensen 2x de continuous mix cd in de hoes hadden zitten
Wel vet om zo terug te zien, kan me voorstellen dat de sfeer echt super was daar.hurricane wrote:Hardnews FacebookView on FacebookHet moment dat het publiek alle pingpong en laser-kicks meezingt tijdens de album release party van Malice
Ondanks dat ik het echt verschrikkelijk eentonige herrie vind, voor de aanwezigen daar mooi dat ze er zo in op kunnen gaan.TheUnnamed wrote:Wel vet om zo terug te zien, kan me voorstellen dat de sfeer echt super was daar.
Was het ookTheUnnamed wrote:Wel vet om zo terug te zien, kan me voorstellen dat de sfeer echt super was daar.
Haha dit is wel erg slordigDonnyD wrote:Ik zag net ergens in RSU (volgens mij) voorbijkomen dat het album uit 2 cd's bestaat! Losse tracks en continuous mix, maar dat mensen 2x de continuous mix cd in de hoes hadden zitten
Ik zou het eigenlijk echt niet weten, nooit in me opgekomen om daar heen te gaan.Svbtwee wrote:Was het ookTheUnnamed wrote:Wel vet om zo terug te zien, kan me voorstellen dat de sfeer echt super was daar.. Waarom was jij hier niet? Had jou ook wel verwacht hier
![]()
InfinI wrote:Sledgehammer heeft nog wel vette kicks (dankzij Killshot). De rest is allemaal 1 pot natte boutkick troep. Elke preview heeft ook exact dezelfde video footage
Niet dat dat uitmaakt want het gaat om de muziek, imo, maar ja ik behoor ook niet tot de doelgroep van Malice... Snap echt niet waarom dit zo veel podium krijgt.
Aan Killshot ook niet, want die produceert niet zelf.InfinI wrote:Tja, aan Malice zal het niet hebben gelegen
Dus Malice produceert voor Killshot? Dat moet wel volgens jou, anders ontkracht je mijn punt niet echt zegmaar. Kan me geen zak schelen wie er voor wie produceert. Er is 1 act die niet verantwoordelijk is voor die kicks en dat is Malice.Svbtwee wrote:Aan Killshot ook niet, want die produceert niet zelf.InfinI wrote:Tja, aan Malice zal het niet hebben gelegen
N-Vitral ghost voor Killshot, dat is wat de comments boven je willen zeggen.InfinI wrote:Dus Malice produceert voor Killshot? Dat moet wel volgens jou, anders ontkracht je mijn punt niet echt zegmaar. Kan me geen zak schelen wie er voor wie produceert. Er is 1 act die niet verantwoordelijk is voor die kicks en dat is Malice.Svbtwee wrote:Aan Killshot ook niet, want die produceert niet zelf.InfinI wrote:Tja, aan Malice zal het niet hebben gelegen
Zal best, dat was 2 jaar geleden. Oude Malice platen waren ook meestal dik. Nu niet. Appels en peren, svb, appels en peren.Svbtwee wrote:Net alsof Malice niet weet hoe ze dikke kicks moeten maken.
Zie FrontlinerInfinI wrote:Zal best, dat was 2 jaar geleden. Oude Malice platen waren ook meestal dik. Nu niet. Appels en peren, svb, appels en peren.Svbtwee wrote:Net alsof Malice niet weet hoe ze dikke kicks moeten maken.
En Zatox, en Brennan Heart, en Crypsis, en Delete, en...Anonymous wrote:Zie FrontlinerInfinI wrote:Zal best, dat was 2 jaar geleden. Oude Malice platen waren ook meestal dik. Nu niet. Appels en peren, svb, appels en peren.Svbtwee wrote:Net alsof Malice niet weet hoe ze dikke kicks moeten maken.
KILL. IT. BEFORE. IT. LAYS. EGGSAlm1ghty wrote:IT. IS. HERE.