Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Leuke melodie en opbouw, maar dan die kicks weer... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 22:05 
 
Hardtraxx Addict

Zal vast wel in de full version zitten, als je kijkt naar hoe kort de previews zijn, sommige tracks zijn net 2 minuten. Ze uploaden alleen anti climaxen voor de raw boys. Wacht maar gewoon op de full tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

1:04 gaat toch weer helemaal nergens over :lol:

1:16 zijn dan wel weer vette kicks. Jammer dat de goede Malice kicks in tracks altijd het kortst duren. >.< En flikker toch eens op met die 300 kickswitches, toen euphoric 4 jaar geleden steeds dezelfde glide leads gebruikte werd iedereen er misselijk van, en dit riedeltje vinden al die soldiers dan wel leuk. Selectief volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
1:04 gaat toch weer helemaal nergens over :lol:

1:16 zijn dan wel weer vette kicks. Jammer dat de goede Malice kicks in tracks altijd het kortst duren. >.< En flikker toch eens op met die 300 kickswitches, toen euphoric 4 jaar geleden steeds dezelfde glide leads gebruikte werd iedereen er misselijk van, en dit riedeltje vinden al die soldiers dan wel leuk. Selectief volk.

Wat is dit nou weer voor domme uitspraak :huh:. Net alsof het vaststaat dat 'die soldiers' 4 jaar geleden ook al hardstyle luisterden (???) en ze toen uitspraken deden over glide leads in euphoric tracks?? Compleet uit de lucht gegrepen onzin dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 10:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beetje rare vergelijking inderdaad, ik neem aan dat die "raw soldiers" toen uberhaupt niet luisterde naar die melodieuze platen :P.

Het is beiden copy paste, maar de een bekritiseert de ander toch wel want we moeten ons genre defenden. Als jij een stijl leuk vindt en het wordt telkens opnieuw gedaan, dan ga je dat niet bekritiseren (als voorbeeld op HT even B-Front of Delete).

Of alles het zelfde klinkt staat er dus een beetje buiten het feit wat men van de platen zelf vindt.

Maar meneer svb heeft zelf ook wel een handje van

svbtwee schreef:
Compleet uit de lucht gegrepen onzin


op sommige platen in dit forum dus bedenk zelf dan ook hoe je dan overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Pedaalemre schreef:
1:04 gaat toch weer helemaal nergens over :lol:

1:16 zijn dan wel weer vette kicks. Jammer dat de goede Malice kicks in tracks altijd het kortst duren. >.< En flikker toch eens op met die 300 kickswitches, toen euphoric 4 jaar geleden steeds dezelfde glide leads gebruikte werd iedereen er misselijk van, en dit riedeltje vinden al die soldiers dan wel leuk. Selectief volk.

Wat is dit nou weer voor domme uitspraak :huh:. Net alsof het vaststaat dat 'die soldiers' 4 jaar geleden ook al hardstyle luisterden (???) en ze toen uitspraken deden over glide leads in euphoric tracks?? Compleet uit de lucht gegrepen onzin dit.

Hiermee wel eens. Het volk is zo veranderd in die jaren dat die uitspraak geen hout snijdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Euphoric vs Raw Soldiers, amusementswaarde ligt weer hoog :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Met selectief volk doelde ik niet per se op de raw soldiers, maar op dat het in het algemene, publieke opinie lijkt alsof raw wel tot in de ergernis mag recyclen en euphoric niet. En zo'n euphoric fan ben ik niet (meer), maar raw artiesten hebben wel een hogere gunfactor voor hoe vaak je iets kunt recyclen of niet. (Los van hier op HT, waar gelukkig, mensen ook inzien dat dit soort platen gewoon helemaal nergens over gaan).

& SVB jij bent wel de laatste van wie ik de zin 'compleet uit de lucht gegrepen onzin' serieus ga nemen :D

Laten we verder OT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
& SVB jij bent wel de laatste van wie ik de zin 'compleet uit de lucht gegrepen onzin' serieus ga nemen :D

Hoezo, ik zeg louter en alleen verstandige dingen.

OT: Ik begin toch een beetje af te haken na de laatste previews :(. Het word een beetje te veel van hetzelfde allemaal. Hoop dat er nog enkele leuke verrassingen zullen zitten tussen de nog te komen previews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow. Voor het eerst dit topic geopend en de eerste de beste track aangeklikt die ik voorbij zag komen (I Am Raw op deze pagina). Wat de fuck. Leuke melodie in de break, niks mis mee. Maar hoe haal je het in je hoofd om dan vervolgens dit er achter aan te plakken? :lol:
Kicks klinken nergens naar, met een of andere vocal chop een paar ms voor de kick. Overal bliepjes als kickrolls tussendoor, heh :lol: . Die tweede kick die even een seconde of 10 komt spieken vind ik wel leuk en dat is dan samen met de melodie wel het enige. Malice op een feest is op zijn tijd best wel eens leuk om even blind te rammen, maar dit is echt helemaal kut zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 08:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Wow. Voor het eerst dit topic geopend en de eerste de beste track aangeklikt die ik voorbij zag komen (I Am Raw op deze pagina). Wat de fuck..


Probeer dan nog maar eens wat tracks te luisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 14:02 
 
Hardtraxx Addict

Deze is echt dik :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus man :lol:. Dit slaat toch nergens meer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 14:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Doeltreffende titel, dat wel.

Alles aan deze plaat is gewoon slecht. De kicks, de 13/12 riedeltjes, buildup en anti-climax, recycling van kicks, alles lijkt geknipt uit andere platen van dit album of andere voorgaande platen en weer geplakt in dit nummer.

Normaal zie ik wel een lichtpuntje maar er is werkelijk waar gewoon niks goed aan deze plaat.

Volgens mij trollen ze gewoon, hoe kan je op deze plaat terug kijken en denken, hier ben ik trots op, hier is moeite in gestoken, dit doet mijn producerend hart goed dat ik deze plaat heb bedacht. Volgens mij nemen ze hun eigen muziek gewoon niet serieus :lol:.

Het is ergens sneu dat je met dit niveau van simpele sounds recyclen nog een enigzins populaire artiest bent, dat geeft toch ook geen motivatie voor mensen die wel hun hart en ziel in een productie stoppen die genegeerd of niet opgepakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dit hele album is in een zaterdagmiddag in elkaar gezet en daarna zijn ze lekker gaan voetballen of iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je maar eens kijken hoeveel lovende reacties al die platen krijgen. Daar gaat het pas echt mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Onwijs benieuwd wat mannen als Wildstylez, NC, Geck-O enzo hiervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De kicks, de 13/12 riedeltjes, buildup en anti-climax, recycling van kicks, alles lijkt geknipt uit andere platen van dit album of andere voorgaande platen en weer geplakt in dit nummer.

Kan me hier helaas wel in vinden :(

Brutalized was een funny troll (zelfspot altijd +1), maar dit is niet leuk meer. Die titel... de pingpong kicks... het knip en plak werk. Ze 'moeten' niet serieus het idee gaan wekken dat hun hele act een troll is, want dan haak ik ook af. Ik hou van Malice omdat het lomp en snoeihard is, maar dit is niet hard meer, dit lijkt gewoon op gekloot. Als ik dom wil lopen kloten ga ik wel Freestyle luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zowaar eens 100% eens met wat sander zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had verwacht dat ze met zo'n titel het superoverdreven en ironisch zouden doen, maar dit is gewoon hoe de gemiddelde malice plaat klinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Als ik dom wil lopen kloten ga ik wel Freestyle luisteren.


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Ik had verwacht dat ze met zo'n titel het superoverdreven en ironisch zouden doen, maar dit is gewoon hoe de gemiddelde malice plaat klinkt


Dit had ik ook, had het eigenlijk erger verwacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
broodjebeenham schreef:
Ik had verwacht dat ze met zo'n titel het superoverdreven en ironisch zouden doen, maar dit is gewoon hoe de gemiddelde malice plaat klinkt


Dit had ik ook, had het eigenlijk erger verwacht :lol:


Idd, dit is eigenlijk ook treurig als je erover nadenkt :lol: :lol: bedoeld als een troll maar verschilt niet eens heel veel van hun andere platen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Sounds zijn wel prima, maar die kicks verpesten het weer. Nee, die hadden ze in hun 'classic periode' wel beter.


Malice classics op Vroeger was alles Beter 2019 dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2018 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vreselijke plaat :sick:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle