Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, inderdaad, Magic Mushroomz :lol:

Zo klinkt de muziek ook wel, om het nog niet af te keuren op naam.. Maar dit is ook weer zo een release, wie wil zo iets nou draaien om daar het publiek op los te gaan? :/

De hele scene gaat gewoon achteruit vindt ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omg.... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hard Society schreef:
Maar dit is ook weer zo een release, wie wil zo iets nou draaien om daar het publiek op los te gaan? :/


Jep :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:22 
 
Hardtraxx Addict

Dit kan toch nooit serieus bedoeld zijn...Magische paddenstoelenzzzzzzz :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 02:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hou op met die onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 14:23 
 
Hardtraxxer

Strange magic gaat idd wel alleen de bass mag wel ietsje minder en kick juist iets harder... verder doet dit me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Strange Magic wel iets van Frontliner - Time weghebben, maar doet me verder weinig. Die andere plaat is ook niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

Ik snap inderdaad jullie reacties over de welbekende "Z" in alle hardstyle die een producer MOET hebben tegenwoordig. Maar damn ik vind het lekkere tracks hoor! :loving: \

smaak? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En toch heb ik in het verleden van Joshua Hiroshy leuke plaatjes gehoord EN ook van Mizar.. hoe kan er dan zoiets slaps uitkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 14:27 
 
Hardtraxxer

Bij Strange Magic zou ik het wel fijn vinden als die kick eens een keer omhoog gaat het is gewoon de hele tijd de zelfde pitch kick -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ColdEffects schreef:
Bij Strange Magic zou ik het wel fijn vinden als die kick eens een keer omhoog gaat het is gewoon de hele tijd de zelfde pitch kick -.-


Daardoor wordt de plaat juist slechter denk ik. :P

Strange Magic is wel een aardig plaatje trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vind die kicks van rawtaxx nog wel lekker :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

A-maze schreef:
Ik vind Strange Magic wel iets van Frontliner - Time weghebben, maar doet me verder weinig. Die andere plaat is ook niet geweldig.


Exact dit! Die eerste plaat lijkt echt verdacht hard op Time.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawlexx vind ik een aantrekkelijke plaat met leuke kick rolls
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

sorry hoor maar waarom word dit uberhaupt gepost? iedereen hier neemt dit nooit serieus dus stop alsjeblieft met deze troep op hardtraxx te zetten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Forbidden Phobia schreef:
sorry hoor maar waarom word dit uberhaupt gepost? iedereen hier neemt dit nooit serieus dus stop alsjeblieft met deze troep op hardtraxx te zetten :/

Volgens mij oordeel jij alleen over de naam, dat is natuurlijk de eerste indruk, toch? ;) Ik kan ook moeilijk een artiest met zo'n naam serieus nemen, dus ik begrijp wel wat je bedoeld. Natuurlijk ga ik geen dingen posten als ''Hardskillz Records'' of iets dergelijks wat kwalitatief zwaar onder de maat is. Deze tracks zijn prima geproduceerd imo, daarom postte ik dit ook.

Totally agreed. Zo was dat ook met die 4 Da Club / Digital Revolution release van Omegatypez, waar 4 Da Club terecht als zaad beoordeeld werd, maar omdat Omegatypez er voor stond dat automatisch ook gelijk het geval werd bij Digital Revolution, terwijl die plaat praktisch Pillars Of Creation 2.0 was en gewoon een goede productie is en sowieso als top beoordeeld werd als NC of iets dergelijks ervoor had gestaan. Zeer jammer dat dit zo vaak voorkomt. Ik zeg niet dat ik er zelf niet ook onbewust onder leid, maar ik probeer het wel zoveel mogelijk te vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 03:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn wel prima. Rest is geen kont aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Wow dit is wel echt rawwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Wow dit is wel echt rawwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RAWWW I'ma give it to ya! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

SMH schreef:
Forbidden Phobia schreef:
sorry hoor maar waarom word dit uberhaupt gepost? iedereen hier neemt dit nooit serieus dus stop alsjeblieft met deze troep op hardtraxx te zetten :/

Volgens mij oordeel jij alleen over de naam, dat is natuurlijk de eerste indruk, toch? ;) Ik kan ook moeilijk een artiest met zo'n naam serieus nemen, dus ik begrijp wel wat je bedoeld. Natuurlijk ga ik geen dingen posten als ''Hardskillz Records'' of iets dergelijks wat kwalitatief zwaar onder de maat is. Deze tracks zijn prima geproduceerd imo, daarom postte ik dit ook.

En dat jij dit misschien wel niet goed vindt klinken, wil niet zeggen dat de platen daadwerkelijk zo slecht zijn. Dat is een kwestie van smaak. En als jij het tóch beter weet, vertel jij mij maar waar de grens ligt van wat gepost zou moeten worden en wat niet.

Ik post alleen om de users op dit forum op de hoogte te houden (net als iedereen die hier releases post denk ik), niet om je te etteren. :)

ik doelde op beide.. de naam is gewoon niet serieus te nemen en de tracks zijn gewoon slecht in mijn ogen.. het gaat altijd precies hetzelfde met dit soort releases.. bijna iedereen gaat bashen op de naam dan krijg je weer zo'n *** discussie.. en het loopt weer uit de hand.. maargoed van mij mag je het best mensen op de hoogte houden maar mijn gevoel zegt gewoon dat dit niet serieus genomen gaat worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geplaatst op 18-08-2012, 13:37 :cry:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle