Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Madhatz - Madhatz EP (FB2012001)

Label: Fresh Beats
WEB release: 17-04-2012

01. My Dream
02. Shook You
03. Inner Creativity
04. Raged

Samples:



Bron: http://www.djshop.de
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja, wat moet ik er van zeggen.. (buiten de ze weer z'on originele naam hebben)

Kwaliteit is nog lang niet top, maar daarentegen vallen de kicks me nog redelijk mee; ze springen niet hoog de lucht in en zijn opzich nog best te doen. Afgezien van het feit dat ik vind dat de kicks niet echt goed naar voren komen en gewoon niet goed afgestemd zijn op de andere sounds. Sounds zijn vrij standaard.

Dit zijn niet echt tracks die ik nog veel ga draaien of luisteren, zit misschien wel potentie in zolang ze een originele sound krijgen (betwijfel het) en de kwaliteit nog een stuk omhoog gaat. Jammer genoeg hebben we veel te veel van deze artiesten in onze scéne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoort er gewoon niet bij zonder Z aan het einde van je naam :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet slecht, maar allemaal té standaard. Sounds klinken vrij standaard, naam is natuurlijk weer met een Z en zelfs de naam van de tracks zijn standaard/afgekeken. Met de grote stroom van nieuwe hardstyleartiesten, moet je naar mijn mening toch wel iets unieks hebben. Dus tip aan de Madhatzzz; Ga op zoek naar je eigen stijl, want voor de rest klinkt het, zoals ik eerder al zei, niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 17:04 
 
Hardtraxxer

Ik vind Inner Creativity & Raged wel vet! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoals reeds aangegeven, klinkt niet verkeerd maar na 2x luisteren heb ik t wel weer gehad -.- Dus probeer iets nieuws!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mee eens al klinken die laatste 2 niet verkeerd, vooral die laatste vind ik een prima track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 03:14 
 
Hardtraxx Newbie

Thanks guys! Yepz dit is dan ook m'n eerste E.P. ben al wel tevreden van de reacties die ik tot hiertoe mocht ontvangen.

Sounds vrij standaard, eeuhm denk dat dit ieders mening is hierover.

Enja de naam met de "Z" haha het klinkt gewoon beter :P


Toch bedankt voor de comments hierop zowel de negatieve als de positieve hier kan ik zeker iets mee doen naar de toekomst toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 09:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik sla tegenwoordig eerlijk gezegd alle topics van artiesten die ik niet ken en ook nog eens eindigen op een z over. Toont nogal een gebrek aan creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje Coone achtig. Dat laatste plaatje is nog wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit zijn echt van die net niet gevalletjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook ik word een beetje moe van dat hele -z meeloop gedoe, Mad Hat vind ik eigenlijk nog beter klinken ook. Maar goed dat terzijde vind ik het nog best wel aardige tracks. Het klinkt inderdaad allemaal wat standaard maar heb er verder niet heel veel op aan te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik sla tegenwoordig eerlijk gezegd alle topics van artiesten die ik niet ken en ook nog eens eindigen op een z over.


Echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 11:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tenzij de producer er zelf op reageert en ik toch wel benieuwd ben naar zijn manier van denken*
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 11:53 
 
Hardtraxx Addict

Hmm vind dit nog niet releasewaardig.
De afmix is verre van goed, kicks komen niet naar voor, en de sounds kunnen wat extra EQ gebruiken (wat tevens ook aan YouTube kan liggen).
Sounds passen soms niet mooi bij elkaar, en zijn zoals gezegd vrij standaard. Meer originaliteit en vernieuwing nodig dus!

Zou je ook willen aanraden om 1/3 beat en 1/4 beat te combineren, want god wat klinkt dat verschrikkelijk irritant :P

Melo van Raged is wel goed te doen overigens :thumbup:

Hoop dat je er wat aan hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 03:02 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Tenzij de producer er zelf op reageert en ik toch wel benieuwd ben naar zijn manier van denken*


Zoals gezegd had ik er al op gereageerd, de naam met de "z" achteraan laat het geheel gewoon beter klinken.

Mad-Hat vind ik persoonlijk totaal niet klinken, maar het is zo eens iets anders als de typische hardstyle namen en dat vind ik goed genoeg momenteel.

Qua sound zijn de meningen duidelijk verschillend, persoonlijk sta ik ten volle achter deze releases en heb ik er persoonlijk niet veel op aan te merken maar ik denk dat dit vanuit ieders standpunt kan gezien worden, mening uiten mag altijd en daarvoor heb ik het volste respect.

Uiteraard ben ik nog volop aan mijn sound aan het werken (takes time) maar ik kan jullie alvast vertellen dat er binnenkort nog heel wat vette dingen zullen verschijnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 09:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MadHatz schreef:
maar ik kan jullie alvast vertellen dat er binnenkort nog heel wat vette dingen zullen verschijnen :)


Ben benieuwd wat het gaat brengen. Als ze het niveau van Raged halen hoor je mij niet klagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MadHatz schreef:
Lyst schreef:
Tenzij de producer er zelf op reageert en ik toch wel benieuwd ben naar zijn manier van denken*


Zoals gezegd had ik er al op gereageerd, de naam met de "z" achteraan laat het geheel gewoon beter klinken.

Mad-Hat vind ik persoonlijk totaal niet klinken, maar het is zo eens iets anders als de typische hardstyle namen en dat vind ik goed genoeg momenteel.

In normale taal is de normale aanduiding van het meervoud van Hat nog altijd Hats, en dat geeft toch ook gewoon zo goed als dezelfde klank als de z erachteraan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:43 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
In normale taal is de normale aanduiding van het meervoud van Hat nog altijd Hats, en dat geeft toch ook gewoon zo goed als dezelfde klank als de z erachteraan?



Ja kan wel zijn maar het is nu niet, ben tevreden met hoe de naam is ik vind hem goed klinken en dat is wat telt toch? :P


Enja wanneer ik previews kan en mag vrijgeven horen jullie van me! :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle