Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shade Of The Night vind ik weinig aan, hele saaie climax.. Als dat het woord 'drive' moet vertegenwoordigen, dan weet ik het ook niet meer. Intro is wel lekker, maar de kicks verpesten het een beetje voor mij. :) Dark Emotions is al een stuk beter. Kicks klinken niet slecht en ik vind de melodie wel tof, maar verder niet heel speciaal. Over het algemeen geen slechte release voor E-Force z'n doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 15:12 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Shade Of The Night vind ik weinig aan, hele saaie climax.. Als dat het woord 'drive' moet vertegenwoordigen, dan weet ik het ook niet meer. Intro is wel lekker, maar de kicks verpesten het een beetje voor mij. :) Dark Emotions is al een stuk beter. Kicks klinken niet slecht en ik vind de melodie wel tof, maar verder niet heel speciaal. Over het algemeen geen slechte release voor E-Force z'n doen.


Haha meen je dit nou serieus ?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Nando schreef:
Shade Of The Night vind ik weinig aan, hele saaie climax.. Als dat het woord 'drive' moet vertegenwoordigen, dan weet ik het ook niet meer. Intro is wel lekker, maar de kicks verpesten het een beetje voor mij. :) Dark Emotions is al een stuk beter. Kicks klinken niet slecht en ik vind de melodie wel tof, maar verder niet heel speciaal. Over het algemeen geen slechte release voor E-Force z'n doen.


Haha meen je dit nou serieus ?? :P

Ik ben het ermee eens hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shade Of The Night:
Ik vind dat er juist wel een hele dikke drive in de intro en climax zitten :P . De kicks kunnen misschien beter, maar ik stoor me er niet aan. Hele fijne plaat!

Dark Emotions:
Fijne sound in de intro! De break met die onweergeluiden en duistere geluiden klinkt dik! De climax is ook dik!

Van deze 2 vind ik Shade Of The Night op dit moment de beste :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke release, vind beide tracks wel vetjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 16:23 
 

Ofcourse schreef:
Nando schreef:
Shade Of The Night vind ik weinig aan, hele saaie climax.. Als dat het woord 'drive' moet vertegenwoordigen, dan weet ik het ook niet meer. Intro is wel lekker, maar de kicks verpesten het een beetje voor mij. :) Dark Emotions is al een stuk beter. Kicks klinken niet slecht en ik vind de melodie wel tof, maar verder niet heel speciaal. Over het algemeen geen slechte release voor E-Force z'n doen.


Haha meen je dit nou serieus ?? :P

Ofcourse
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 16:59 
 
Hardtraxxer

Shade of the night echt heerlijke track,goede drive maar Dark Emotions klinkt weer zo simpel,verder vind ik E-Force wel degelijke goede platen neerzetten in 2012. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Badaap schreef:
verder vind ik E-Force wel degelijke goede platen neerzetten in 2012.

Helemaal mee eens. Vond die free release van hem ook erg lekker. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Emotions: erg gave plaat, sterke intro en kicks klinken al stukken voller dan in andere e-force platen, erg lekker.
Shade Of The Night: lekker energieke intro en lekkere anti-climax :thumbsup:

erg gave release deze, zeker beter als de vorige :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:35 
 

Oxbow schreef:
Badaap schreef:
verder vind ik E-Force wel degelijke goede platen neerzetten in 2012.

Helemaal mee eens. Vond die free release van hem ook erg lekker. :)


Ben het hier ook mee eens! Vele hier niet, maar ik vind zijn producties een mooie combinaties van hard en melodieus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Shade Of The Night vind ik weinig aan, hele saaie climax.. Als dat het woord 'drive' moet vertegenwoordigen, dan weet ik het ook niet meer. Intro is wel lekker, maar de kicks verpesten het een beetje voor mij. :) Dark Emotions is al een stuk beter. Kicks klinken niet slecht en ik vind de melodie wel tof, maar verder niet heel speciaal. Over het algemeen geen slechte release voor E-Force z'n doen.

hier kan ik me wel in vinden :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shade Of The Night doet me niet zo veel thuis, Dark Emotions vind ik een stukje energieker en klinkt op het eerste gehoor gewoon soepeler en meer "af".

Wie weet veranderd bij live horen mijn mening, want ik kan me ze niet live herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Super release!! (L)

Beide tracks ontzettend vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 08:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.trackitdown.net/track/luna-a ... 98437.html
http://www.trackitdown.net/track/luna-a ... 98435.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 13:37 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Shade Of The Night doet me niet zo veel thuis, Dark Emotions vind ik een stukje energieker en klinkt op het eerste gehoor gewoon soepeler en meer "af".


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:35 
 
Hardtraxxer

Heerlijke trackz hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 15:48 
 
Artiest

Wie helpt mij met het plaatsen van de melodie van 'Dark Emotions' die me namelijk heel bekend voor komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

lekkere release, :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 20:42 
 
Hardtraxxer

Full track : Shade of the night :
Dark emotions :
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Nando schreef:
Shade Of The Night vind ik weinig aan, hele saaie climax.. Als dat het woord 'drive' moet vertegenwoordigen, dan weet ik het ook niet meer. Intro is wel lekker, maar de kicks verpesten het een beetje voor mij. :) Dark Emotions is al een stuk beter. Kicks klinken niet slecht en ik vind de melodie wel tof, maar verder niet heel speciaal. Over het algemeen geen slechte release voor E-Force z'n doen.


Haha meen je dit nou serieus ?? :P

Hoezo zou dit sarcastisch zijn dan? Of ben je zo'n E-Force fanboy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 00:16 
 
Hardtraxx Addict

Shade of The Night is zeker wel interessant, die kicks vond ik eerst storend, maar nu vind ik ze wel iets toevoegen van sfeer aan het nummer.

Dark Emotions is ook lekker, maar heb meerdere keren gehoord, dit klinkt live net zo goed als thuis >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een release zeg... ben blij dat ik hem niet aangeschaft heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 10:22 
 

Nuracore schreef:
wat een release zeg... ben blij dat ik hem niet aangeschaft heb

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijk deze 2 tracks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Shade Of The Night vind ik weinig aan, hele saaie climax.. Als dat het woord 'drive' moet vertegenwoordigen, dan weet ik het ook niet meer. Intro is wel lekker, maar de kicks verpesten het een beetje voor mij. :) Dark Emotions is al een stuk beter. Kicks klinken niet slecht en ik vind de melodie wel tof, maar verder niet heel speciaal. Over het algemeen geen slechte release voor E-Force z'n doen.

Precies dit :)
Dark Emotions maar even aanschaffen
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle