Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RELEASENAAM (CATID)
Low-E & Alter Egosz - Kartong (Idax remix)

Label: Self-Released
WEB release: 05/10/2023

Tracks:
01. Low-E & Alter Egosz - Kartong (Idax remix)

Samples:


Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2023 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeeeeeee, dit klinkt toch superslecht vergeleken met het origineel? :/ (wat een heel speciaal plekje in mijn hart heeft)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 09:14 
 
Hardtraxx Newbie

jaron123 schreef:
Neeeeeeeee, dit klinkt toch superslecht vergeleken met het origineel? :/ (wat een heel speciaal plekje in mijn hart heeft)


Hahaha deze track is 1 van mijn favoriet van die tijd. Was voor mij supervet om het te mogen remixen! :D
Jammer man dat je het niks vind, miss als die online staat even helemaal checken? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 10:07 
 
Hardtraxx Newbie

Voor de liefhebbers heb ik een pre-save link!

https://distrokid.com/hyperfollow/lowea ... dax-remix/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel heeft bij mij ook echt een speciaal plekje. Staat bij mij in mijn alttime top 10 platen gok ik.
Desalniettemin toch fijn om de originele melodie eens in een nieuw jasje te horen. Benieuwd hoe de kicks bij de melodie klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Origineel heeft bij mij ook echt een speciaal plekje. Staat bij mij in mijn alttime top 10 platen gok ik.
Desalniettemin toch fijn om de originele melodie eens in een nieuw jasje te horen. Benieuwd hoe de kicks bij de melodie klinken.

Na de promo volledig geluisterd te hebben kan ik je vertellen dat de track behoorlijk in zijn glorie is gehouden. Wel met een nieuw jasje natuurlijk maar de kicks zijn in orde en de tweede climax geeft een leuke twist
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 09:08 
 
Hardtraxx Newbie

Yooo guys!

Hierbij de volledige track;

https://spotify.link/9dse1CDAFDb

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke remix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 14:10 
 
Hardtraxx Newbie

HC4LMichaelRoza schreef:
Leuke remix :thumbsup:


Dank u :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Neeeeeeeee, dit klinkt toch superslecht vergeleken met het origineel? :/ (wat een heel speciaal plekje in mijn hart heeft)


Ik raad je aan om het te luisteren want is echt een toffe update geworden van deze classic :thumbsup:

Low-E en AE draaien het origineel, net als Harde Rag, amper tot nooit dus nu hoor je de tofffe melodie missschien nog eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2023 20:43 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
jaron123 schreef:
Neeeeeeeee, dit klinkt toch superslecht vergeleken met het origineel? :/ (wat een heel speciaal plekje in mijn hart heeft)


Ik raad je aan om het te luisteren want is echt een toffe update geworden van deze classic :thumbsup:

Low-E en AE draaien het origineel, net als Harde Rag, amper tot nooit dus nu hoor je de tofffe melodie missschien nog eens


Thanks!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2023 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
jaron123 schreef:
Neeeeeeeee, dit klinkt toch superslecht vergeleken met het origineel? :/ (wat een heel speciaal plekje in mijn hart heeft)


Ik raad je aan om het te luisteren want is echt een toffe update geworden van deze classic :thumbsup:

Low-E en AE draaien het origineel, net als Harde Rag, amper tot nooit dus nu hoor je de tofffe melodie missschien nog eens


Heb het geluisterd, maar blijf wel bij mijn originele mening.
Ok het klinkt niet superslecht, maar vind t ook niet echt wat toevoegen ofzo.
Sounds zijn wat te dun en het gevoel wat het origineel mij geeft krijg ik totaal niet bij deze remix. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2023 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Sounds zijn wat te dun en het gevoel wat het origineel mij geeft krijg ik totaal niet bij deze remix. Helaas.

Ik heb juist precies het tegenover gestelde. Vind deze sounds wat voller dan het origineel. In het origineel vind ik de melodie/synth te hoog en net te blij klinken. Deze remix klinkt imo volwassener.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2023 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze kwam net voorbij in mijn release radar en toch wel positief verrast! Leuke hedendaagse update met hier en daar wat leuke variatie t.o.v. het origineel, terwijl het origineel toch prima in zijn waarde wordt gelaten. Wordt vaker opgezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 08:44 
 
Hardtraxx Newbie

Leuk om te lezen dat die in de smaak valt! :D :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle