Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Legion - Oblivion (NEXT090)

Label: Q-Dance Presents Next
WEB release: 14/09/2020

Tracks:
Legion - Oblivion

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 10 hours ago
View on YouTube

Helaas zijn de kicks niet mijn ding. Zonde, want de melodie is wel vet.
Last edited by 122Stan on 22 Sep 2020 18:12, edited 3 times in total.
Artiest
43 posts member since 2018
last seen Apr 2021
Thanks voor het posten!

Super blij met deze track! Hoop dat die bij jullie ook in de smaak zal vallen :D
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Ik vind hem in ieder geval veelbelovend op 't eerste gehoor, dus ik neem hem mee in mijn playlist. Kick neigt een beetje naar bliep, maar lijkt binnen de perken gebleven. Melodie heeft iets episch/Hans Zimmer-achtig. :)
Artiest
last seen Apr 2021
Meph0 wrote:Ik vind hem in ieder geval veelbelovend op 't eerste gehoor, dus ik neem hem mee in mijn playlist. Kick neigt een beetje naar bliep, maar lijkt binnen de perken gebleven. Melodie heeft iets episch/Hans Zimmer-achtig. :)
Dankjewel man! Erg tof om te lezen.
Ben het met je eens qua kick hoor. Heb bij deze wel echt het randje opgezocht. :)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een heerlijke sfeer zit er in deze plaat zeg, echt precies waar ik van hou :loving: . Vind de kicks hier niet storend in ieder geval. Hele gave plaat!!
Artiest
last seen Apr 2021
wootum wrote:Wat een heerlijke sfeer zit er in deze plaat zeg, echt precies waar ik van hou :loving: . Vind de kicks hier niet storend in ieder geval. Hele gave plaat!!

Dankjewel man! Super tof om te lezen :D
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Echt een top sfeertje, maar ik vind de kicks juist wel ietwat storend. Andere kicks hadden de plaat voor mij top gemaakt.