Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 19:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Legion - Got The Style (DT112)

Derailed Traxx
18-03-2019

Tracks:
Legion - Got the Style

Samples
https://open.spotify.com/album/5xq2sNvC ... RuhVVDfErw



Heel erg benieuwd wat jullie van de track vinden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track klinkt goed imo! Vind de mid aardig, climaxen alle twee fijn en er zit ook nog best wat drive in de plaat. Eigenlijk het enige wat ik mis is iets wat de plaat doet blijven hangen/herkenbaar maakt. Ik hoor nog niet echt een eigen sound/stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2019 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Eens met SVB. Maar zeker potentie iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2019 21:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Track klinkt goed imo! Vind de mid aardig, climaxen alle twee fijn en er zit ook nog best wat drive in de plaat. Eigenlijk het enige wat ik mis is iets wat de plaat doet blijven hangen/herkenbaar maakt. Ik hoor nog niet echt een eigen sound/stijl.


Pedaalemre schreef:
Eens met SVB. Maar zeker potentie iig.


Tof om te lezen. Dank jullie wel! :)

Ja een eigen sound is nog iets wat echt ontwikkeld moet worden. Dus daar zijn we het ook wel mee eens en werken we ook hard aan! Uiteraard kunnen jullie in de toekomst wel meer van zulke energieke platen verwachten van onze kant. Dit ligt ons in ieder geval wel goed. :D

Hopelijk zullen jullie dit bij de volgende platen wel terug horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2019 00:19 
 
Hardtraxxer

Rejecta lief aangekeken en mochten jullie de kicks lenen? Ik vind het echt te veel op zijn platen lijken. Niet dat het verkeerd klinkt, zeker niet, maar het is zeker geen speciale plaat. Succes! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 21:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
Rejecta lief aangekeken en mochten jullie de kicks lenen? Ik vind het echt te veel op zijn platen lijken. Niet dat het verkeerd klinkt, zeker niet, maar het is zeker geen speciale plaat. Succes! :thumbup:


We zijn wel benieuwd op welke Rejecta kick je dan precies doelt. Over het algemeen zijn de Rejecta kicks veel beweeglijker dan die van ons. :)

Maar fijn dat je het niet verkeerd vind klinken! Wellicht dat je de volgende plaat wel specialer gaat vinden. Dat blijft natuurlijk een smaakkwestie. ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle