Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bassmasterz schreef:
Barto schreef:
JolleNL schreef:
Hoe kunnen die Krusaders zomaar opeens bij Scantraxx komen zonder 1 release te hebben? Het kan natuurlijk wel maar ik vind het een beetje vreemd, maar wel lekker.


Krusaders - Supernatural (SCANTRAXX048) was hun eerste release! dus ze zitten al bij scantraxx ^^

Deze release is niet echt boeiend. Standaart kicks, sounds en melo`s! blijf bij me punt dat krusaders niet scantraxx waardig is


hij bedoeld dat hij en ik nog nooit voor die eerste release van de krusaders hebben gehoord :P

2 goede tracks , setvullers maar het zijn geen track van WoW , maar de Kwaliteit gaat wel omhoog , :oh:


Op die fiets! ^^ nee inderdaad, had ook nog weinig van hun gehoord voor dat ze bij scantraxx kwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wow wat ben ik verslaafd aan die Be My Guest! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal niks aan. Same old shit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ze wel redelijk fijn. Geen Wooow, maar ook geen bah, beetje meer van okee chill :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsjeblieft zeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het echt niks aan, intro van be my guest klinkt nog een beetje. Maar verder is het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

leuke tracks, spreken me wel aan, maar niet een die ik me later snel zal herrineren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:38 
 
Hardtraxxer

Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel ^^

Melodietje in be my guest vind ik overigens wel wat aparts hebben. Ben benieuwd wat deze heren in de toekomst gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel ^^

Melodietje in be my guest vind ik overigens wel wat aparts hebben. Ben benieuwd wat deze heren in de toekomst gaan doen.


totale oneens

supernatural is egt wel een hoogstaande track hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 23:48 
 
Hardtraxxer

djpatt schreef:
Madbone schreef:
Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel ^^

Melodietje in be my guest vind ik overigens wel wat aparts hebben. Ben benieuwd wat deze heren in de toekomst gaan doen.


totale oneens

supernatural is egt wel een hoogstaande track hoor


Ja misschien had ik het iets genuanceerder moeten brengen. De kwaliteit van de track trek ik niet in twijfel, het doet me alleen echt helemaal niets. Maar dat is persoonlijke smaak en daar valt niet over te twisten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:14 
 
Hardtraxx Elite

Dit vind ik helemaal niks. Zo slap, simpel gevoelloos. Ik snap echt niet waarom ze zulke tracks willen uitgeven bij scantraxx. Help ze eerder een paar goede nummers te maken.

Krusaders :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Madbone schreef:
Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel ^^

Melodietje in be my guest vind ik overigens wel wat aparts hebben. Ben benieuwd wat deze heren in de toekomst gaan doen.


totale oneens

supernatural is egt wel een hoogstaande track hoor


Supernatural? Die heeft helemaal niks origineels. Intro, break, standaard melodietje met kicks eronder en daarna volgt de outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
djpatt schreef:
Madbone schreef:
Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel ^^

Melodietje in be my guest vind ik overigens wel wat aparts hebben. Ben benieuwd wat deze heren in de toekomst gaan doen.


totale oneens

supernatural is egt wel een hoogstaande track hoor


Supernatural? Die heeft helemaal niks origineels. Intro, break, standaard melodietje met kicks eronder en daarna volgt de outro.



ik vind het gewoon een frisse track, die eens een keer niet beukt. leuke opener in je set
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 14:20 
 
Hardtraxxer

Be My Guest :drool: :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 14:26 
 
Artiest

Oxbow schreef:
misschien dat er mensen zijn die hier van houden, maar dit vind ik dus 3x nergens naar klinken >.<
deze gasten zijn in mijn ogen echt verre van Scantraxx waardig


I Agree on that...

et lijkt allemaal zoveel op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Supernatural? Die heeft helemaal niks origineels. Intro, break, standaard melodietje met kicks eronder en daarna volgt de outro.


Vind de melodie van supernatural best pakkend hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere nummertjes :) vind alleen de 3e kick zeg maar in de climax niet zo denderend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De intro van Be My Guest vind ik geen zak aan, maar die mid + climax! :love:

Hoop alleen dat ze hem wel wat beter masteren dan dat YouTube filmpje, de lage tonen klinken wat vlak. (Ja, het is dan wel YouTube, maar bij andere releases heb je dat minder.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:15 
 

2 lekkere tracks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 09:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Destructive Acts :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze jongens hebben mij vanaf release 1 al wat geboeit :) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
djpatt schreef:
Madbone schreef:
Leuk om te zien dat deze release beter is dan de vorige, maar die was echt niet best dus dat mocht ook wel ^^

Melodietje in be my guest vind ik overigens wel wat aparts hebben. Ben benieuwd wat deze heren in de toekomst gaan doen.


totale oneens

supernatural is egt wel een hoogstaande track hoor


Supernatural? Die heeft helemaal niks origineels. Intro, break, standaard melodietje met kicks eronder en daarna volgt de outro.

+1.
De enige redelijke track van de vorige release was imo Reinvented.
Iig leuk om te horen dat ze voorruit gaan. Be my guest klinkt zeer goed. Die andere vind ik dan weer niet veel.
Oja, het lijkt me dat ze gewoon bij scantraxx zijn gekomen door een demo te sturen naar Dov he. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 22:40 
 
Artiest

nice tracks, maar vond hun eerdere release beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 00:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Be my guest is wel lekker. Ik vind de vocals wel iets hebben.
De melody is net iets te vrolijk maar zeker niet slecht.

Bij Destructive Acts heb ik een beetje het zelfde.
ook iets te vrolijk maar wel pakkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 00:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Weer 2 super tracks !
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle