Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 19:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kruelty - The Sinner (LABS016)

Label: Theracords Labs
WEB release: 22/03/2019

Tracks:
Kruelty - The Sinner

Samples:


Bron:
Afbeelding
https://www.junodownload.com/products/k ... 068014-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2019 19:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vette plaat maar dit is toch echt 100% Mind Dimension met wat Delete sounds hier en daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2019 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat het aan de kwaliteit van Junodownload ligt maar mijn hemel.. :sick:. Echt z'n bak aan ruizige vage geluiden met onnoemlijke lelijke screeches. Past meer op Spoontech dit dan op Theracords (qua stijl). Niks voor mij dit.

Aan de andere kant om dan toch iets positiefs te noemen: Er wordt wel al langere tijd lekker veelzijdig gereleased op Theracords. En dat valt alleen maar aan te moedigen :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vette plaat maar dit is toch echt 100% Mind Dimension met wat Delete sounds hier en daar?

Ja bij de vorige track ook al. Kan me niet voorstellen dat die kicks zelf gemaakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2019 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hoop dat het aan de kwaliteit van Junodownload ligt maar mijn hemel.. :sick:. Echt z'n bak aan ruizige vage geluiden met onnoemlijke lelijke screeches.


Je weet dat dit soort screeches ook in nummers zitten die jij de hemel in prijst? Zo veel verschilt dit namelijk niet van een gemiddelde Gearbox screech. Maar het siert je wel weer dat je er juist hier wel zo fel op in gaat.

En de ruizige geluiden die je hoort is de enorme reverb die er op zit, om een of andere rede. Er zit echt geen rare ruis in of er is iets met je speakers. Ik hoor alleen een vrij aanwezige galm op alles door mn speakers en koptelefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Broken Balance schreef:
Vette plaat maar dit is toch echt 100% Mind Dimension met wat Delete sounds hier en daar?

Ja bij de vorige track ook al. Kan me niet voorstellen dat die kicks zelf gemaakt is.

Hij produceert al een tijdje hoor :) Maakt wel degelijk z'n kicks zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vette plaat maar dit is toch echt 100% Mind Dimension


Hier wel mee eens ja. De structuur van de track lijkt enorm veel op die van Mind Dimension. Misschien dat ie daar zijn inspiratie vandaan haalt, en zijn eigen stijl nog een beetje moet ontwikkelen? Ik vind het tot nu toe dikke prima wat hij released :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 12:59 
 
Hardtraxx Newbie

Vind het zeker een dikke plaat, mist misschien wat drive imo.. Verder kan de kwaliteit nog wel beter, maar voor een 2e release zeker niet verkeerd! Keep up the good work :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 15:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
tomac schreef:
Broken Balance schreef:
Vette plaat maar dit is toch echt 100% Mind Dimension met wat Delete sounds hier en daar?

Ja bij de vorige track ook al. Kan me niet voorstellen dat die kicks zelf gemaakt is.

Hij produceert al een tijdje hoor :) Maakt wel degelijk z'n kicks zelf.


Kan wel een keer een kick tutorial doen! Altijd leuk natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 17:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik twijfel niet zo zeer aan je kick maak kunsten hoor.

Maar het is als artiest (mijn inziens) belangrijk om je eigen stijl te hebben. Tot nu toe heb je twee platen gemaakt die duidelijk lijken op iets wat Thera en Mind Dimension zouden maken met wat sounds die heel erg op iets van Delete lijken.

Het klinkt natuurlijk wel goed, en de stijl is leuk. Maar je wilt, lijkt mij, toch wel je eigen stijl hebben of je eigen draai er aan geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vind de mid en tweede climax zeer vet, maar die screech in de eerste climax is me iets te overheersend. Doet me een beetje denken aan Confronting Evil / My God, waarbij die veel te heftige screech er toch voor zorgt dat ik de plaat waarschijnlijk minder vaak op zal zetten. Ik zie liever screeches zoals die uit Reign of Terror. Verder kan ik het gebruik van dit soort kicks alleen maar aanmoedigen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 13:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

https://tc.fanlink.to/the-sinner

You can now stream 'The Sinner' on all portals :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2019 14:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicksels :drool: Screech in de eerste climax is zoals Pim al zegt nogal overheersend. Daarnaast nog steeds erg veel overeenkomsten met Mind Dimension/Delete sounds.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle