Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kruelty - Reign Of Terror (LABS014)

Label: Theracords LABS
WEB release: 01/02/2019

Tracks:
Kruelty - Reign Of Terror

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by Broken Balance on 13 Dec 2018 16:42, edited 2 times in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zijn dus gasten die in de leer zaten bij Thera over kicks als Stash maken en hebben zodoende dit gemaakt.

Mocht het bij de onbekende e.d. tracks moeten geef maar aan.
Last edited by Broken Balance on 13 Dec 2018 17:54, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
inb4 jankridders met minimaal-1-release jankregel.

Kicks klinken tof, verder wel beetje leeg imo.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Het is wel de regel. :P

Als Thera aangeeft dat deze gereleased bij hun gaat worden kan hij prima blijven lijkt me?

Bom van een plaat trouwens, superdikke kicks. De rede dat hij leeg zou zijn, is omdat het in de voetsporen van Stash is gemaakt, waar alles dus draait om de lompe kicks. Vind het haast klinken als een mix van Delete, Mind Dimension en Thera.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Het is de regel ja, maar ook een regel kan debiel zijn toch. Helemaal bij ID's zonder confirmed producer. Zovaak al topics gepost van 'ID - ID's' waar je duidelijk aan kon horen dat het een professionele artiest was (oa Devin Wild volgens mij een keer) maar 'geen artiestennaam confirmed = geen release confirmed' = ga maar oprotten naar een topic die nog niet 10% van de activiteit heeft van het Nieuwe tracks gedeelte doei. En dan elke keer minimaal 5 moraalridders met 'HeT iS dE REgEl11!!!1'

En uiteindelijk blijkt het (goh) 9 van de 10 keer gewoon een gevestigde naam te zijn en dan moet ik weer een mod PM'en om het topic te unlocken waar dan weer rustig 24 uur overheen gaat.

Inb4 #firstworldproblems moraalridders.

Mand.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Maak je niet druk, wat boeit het als niet iedereen het ziet, uiteindelijk zien ze het wel als het duidelijker is, de mensen die de nieuwste onbekende tracks willen horen kijken daar wel. Wat boeit het als niet iedereen het a la minute hoort of reageert.
A
_O_
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Also op de vraag of hij uitkomt op het label van Thera (of Labs)
DjThera wrote:
Broken Balance wrote:
DjThera wrote:Wat zal ik daar eens op zeggen xd
Zeg ja, komt morgen uit, kan mooi meegenomen worden in de beste platen van het jaar.
Wordt sowieso 2019 :P
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Mijn god, wat wil ik die plaat eens een keer live horen. Dit is echt het soort beukplaten waar ik live met mezelf geen blijf weet. Echt top gedaan van die gasten! Enige minpuntje vind ik wel dat de sounds haast een 1 op 1 kopie zijn van de sounds van Delete in Ridiculous en Mutants. Echter passen die sounds wel goed bij die kicks, wat een chaos :)!
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
:drool: :drool:
Beetje Schranz meets Spoontech delete. Tering wat dik!
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Pedaalemre wrote:inb4 jankridders met minimaal-1-release jankregel.
Jawel :innocent:
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Dik dit. :drool: Oud stijltje Delete en heeft wat weg van Dictatorship van Malice.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
iRon wrote:Dik dit. :drool: Oud stijltje Delete en heeft wat weg van Dictatorship van Malice.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Een aantal keer live gehoord ondertussen. Rake klappen die kicks :bomb:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Poah
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Fuck RoT man, zit vol met DDoSers.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Vandaag is release day :D

Links naar de track https://tc.fanlink.to/reignofterror

View on YouTube
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Mokerdik :D

Alleen die melodie had niet gehoeven imo, klinkt een beetje vlak, ik denk dat hij als sidechain nog heel wat vetter had geklonken. Die FX sounds lijken wel bijna 1 op 1 overgenomen van Delete, iets te obvious.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
:worship:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Broken Balance wrote:Mokerdik :D

Alleen die melodie had niet gehoeven imo, klinkt een beetje vlak, ik denk dat hij als sidechain nog heel wat vetter had geklonken. Die FX sounds lijken wel bijna 1 op 1 overgenomen van Delete, iets te obvious.
De melodie is ook gesidechaind, alleen niet heel goed gelukt. Vind de kicks wel erg dik, alleen icm de melodie niet echt fijn. En inderdaad overduidelijk samples van oude Delete platen gejat. Live wel mokerhard denk ik :D
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
tomac wrote:
Broken Balance wrote:Mokerdik :D

De melodie is ook gesidechaind, alleen niet heel goed gelukt. Vind de kicks wel erg dik, alleen icm de melodie niet echt fijn. En inderdaad overduidelijk samples van oude Delete platen gejat. Live wel mokerhard denk ik :D
Nee niet gejat. Die heeft ie gewoon in de plugin Serum gemaakt..
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Bij de intro dacht ik :love: maar die climax klinkt wat saai/leeg. Lead heeft niet genoeg distortion en zou vetter zijn met een simpele sidechain denk ik.
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Kick zal live goed hard gaan, maar voor thuis vind ik er niks aan. De Delete sounds zullen best zelf gemaakt zijn, maar vind ik teveel 'wannabe' Delete en erg inspiratieloos.

Tot slot
Vincent_ wrote:climax klinkt wat saai/leeg
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Vind het op zich wel leuk, maar ik vind de geluiden wat onsamenhangend. De kick vind ik bijvoorbeeld niet lekker in de mix liggen qua frequentie balans.
Magnetron wrote:Kick zal live goed hard gaan, maar voor thuis vind ik er niks aan. De Delete sounds zullen best zelf gemaakt zijn, maar vind ik teveel 'wannabe' Delete en erg inspiratieloos.
Die sounds zijn niet al te moeilijk te maken uit wat serum dubstep presets oid.