Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 17:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kruelty - Reign Of Terror (LABS014)

Label: Theracords LABS
WEB release: 01/02/2019

Tracks:
Kruelty - Reign Of Terror

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 17:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn dus gasten die in de leer zaten bij Thera over kicks als Stash maken en hebben zodoende dit gemaakt.

Mocht het bij de onbekende e.d. tracks moeten geef maar aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

inb4 jankridders met minimaal-1-release jankregel.

Kicks klinken tof, verder wel beetje leeg imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 17:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is wel de regel. :P

Als Thera aangeeft dat deze gereleased bij hun gaat worden kan hij prima blijven lijkt me?

Bom van een plaat trouwens, superdikke kicks. De rede dat hij leeg zou zijn, is omdat het in de voetsporen van Stash is gemaakt, waar alles dus draait om de lompe kicks. Vind het haast klinken als een mix van Delete, Mind Dimension en Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Het is de regel ja, maar ook een regel kan debiel zijn toch. Helemaal bij ID's zonder confirmed producer. Zovaak al topics gepost van 'ID - ID's' waar je duidelijk aan kon horen dat het een professionele artiest was (oa Devin Wild volgens mij een keer) maar 'geen artiestennaam confirmed = geen release confirmed' = ga maar oprotten naar een topic die nog niet 10% van de activiteit heeft van het Nieuwe tracks gedeelte doei. En dan elke keer minimaal 5 moraalridders met 'HeT iS dE REgEl11!!!1'

En uiteindelijk blijkt het (goh) 9 van de 10 keer gewoon een gevestigde naam te zijn en dan moet ik weer een mod PM'en om het topic te unlocken waar dan weer rustig 24 uur overheen gaat.

Inb4 #firstworldproblems moraalridders.

Mand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 18:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maak je niet druk, wat boeit het als niet iedereen het ziet, uiteindelijk zien ze het wel als het duidelijker is, de mensen die de nieuwste onbekende tracks willen horen kijken daar wel. Wat boeit het als niet iedereen het a la minute hoort of reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

_O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 18:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Also op de vraag of hij uitkomt op het label van Thera (of Labs)

DjThera schreef:
Broken Balance schreef:
DjThera schreef:
Wat zal ik daar eens op zeggen xd


Zeg ja, komt morgen uit, kan mooi meegenomen worden in de beste platen van het jaar.

Wordt sowieso 2019 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn god, wat wil ik die plaat eens een keer live horen. Dit is echt het soort beukplaten waar ik live met mezelf geen blijf weet. Echt top gedaan van die gasten! Enige minpuntje vind ik wel dat de sounds haast een 1 op 1 kopie zijn van de sounds van Delete in Ridiculous en Mutants. Echter passen die sounds wel goed bij die kicks, wat een chaos :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool: :drool:
Beetje Schranz meets Spoontech delete. Tering wat dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
inb4 jankridders met minimaal-1-release jankregel.

Jawel :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik dit. :drool: Oud stijltje Delete en heeft wat weg van Dictatorship van Malice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Dik dit. :drool: Oud stijltje Delete en heeft wat weg van Dictatorship van Malice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een aantal keer live gehoord ondertussen. Rake klappen die kicks :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 09:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Poah
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 11:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuck RoT man, zit vol met DDoSers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 12:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vandaag is release day :D

Links naar de track https://tc.fanlink.to/reignofterror

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 12:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mokerdik :D

Alleen die melodie had niet gehoeven imo, klinkt een beetje vlak, ik denk dat hij als sidechain nog heel wat vetter had geklonken. Die FX sounds lijken wel bijna 1 op 1 overgenomen van Delete, iets te obvious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mokerdik :D

Alleen die melodie had niet gehoeven imo, klinkt een beetje vlak, ik denk dat hij als sidechain nog heel wat vetter had geklonken. Die FX sounds lijken wel bijna 1 op 1 overgenomen van Delete, iets te obvious.

De melodie is ook gesidechaind, alleen niet heel goed gelukt. Vind de kicks wel erg dik, alleen icm de melodie niet echt fijn. En inderdaad overduidelijk samples van oude Delete platen gejat. Live wel mokerhard denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 17:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Broken Balance schreef:
Mokerdik :D

Alleen die melodie had niet gehoeven imo, klinkt een beetje vlak, ik denk dat hij als sidechain nog heel wat vetter had geklonken. Die FX sounds lijken wel bijna 1 op 1 overgenomen van Delete, iets te obvious.

De melodie is ook gesidechaind, alleen niet heel goed gelukt. Vind de kicks wel erg dik, alleen icm de melodie niet echt fijn. En inderdaad overduidelijk samples van oude Delete platen gejat. Live wel mokerhard denk ik :D


Nee niet gejat. Die heeft ie gewoon in de plugin Serum gemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij de intro dacht ik :love: maar die climax klinkt wat saai/leeg. Lead heeft niet genoeg distortion en zou vetter zijn met een simpele sidechain denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 14:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kick zal live goed hard gaan, maar voor thuis vind ik er niks aan. De Delete sounds zullen best zelf gemaakt zijn, maar vind ik teveel 'wannabe' Delete en erg inspiratieloos.

Tot slot
Vincent_ schreef:
climax klinkt wat saai/leeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het op zich wel leuk, maar ik vind de geluiden wat onsamenhangend. De kick vind ik bijvoorbeeld niet lekker in de mix liggen qua frequentie balans.

Magnetron schreef:
Kick zal live goed hard gaan, maar voor thuis vind ik er niks aan. De Delete sounds zullen best zelf gemaakt zijn, maar vind ik teveel 'wannabe' Delete en erg inspiratieloos.


Die sounds zijn niet al te moeilijk te maken uit wat serum dubstep presets oid.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle