Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kruelty - From The Depths (LABS020)

Label: Theracords Labs
WEB release: 03/05/2019

Tracks:
Kruelty - From The Depths

Samples:


Bron:
Afbeelding
https://www.junodownload.com/products/k ... 122620-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 09:36 
 
Hardtraxx Newbie

Sterke plaat! vet gedaan met die choirs en een fijne melodie :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2019 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind deze persoonlijk een stuk fijner klinken dan zijn vorige release :). Enige kritiek punt wat ik heb is dat ik dit qua sounds en stijl ook wel weer heel erg veel vind lijken op wat er uit de Spoontech stal komt. Ik vind z'n plaat dan eigenlijk meer op Spoontech thuishoren dan hier. Nu ben ik eerder geneigd om te denken dat het een stijl/sound kopiƫren is, dan wanneer het op Spoontech gereleased zou worden. Dan zou ik in eerste instantie nog denken ''het is in de geest van de sound van het label''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2019 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Best een dikke track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2019 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Tracks waar de sfeer op de voorgrond staat sowieso +1, maar toch klinkt dit voor mij meer als een Spoontech track dan een Theracords track. Te minimalistisch dus voor mij ofzo, kan het niet echt voelen.

Edit: SVB had dit Spoontech gevoel blijkbaar ook, had je comment serieus nog niet eens gezien, dus blijkbaar ben ik niet de enige die het opvalt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind er niet zo'n enorm Spoontech randje aan hangen, klinkt een stuk minder goed afgewewerkt als een MD, Vyral of The Purge. Vind het meer een mix van Thera en Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarnaast, wat bepaalt of het op Spoontecht of Theracords gereleased moet worden of beter daar past? Volgens mij proberen beide labels juist diversiteit te krijgen en niet binnen het label zoveel mogelijk op elkaar te lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2019 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Daarnaast, wat bepaalt of het op Spoontecht of Theracords gereleased moet worden of beter daar past? Volgens mij proberen beide labels juist diversiteit te krijgen en niet binnen het label zoveel mogelijk op elkaar te lijken.

Dit, wat een onzin hierboven.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle