Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2019 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kruelty & Criminal Mayhem - Infernal (TCLABS004)

Label: TC Labs
WEB release: 5/12/2019

Tracks:
Kruelty & Criminal Mayhem - Infernal

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:30 
 
Hardtraxx Newbie

mid intro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem best dik, maar denk dat ik deze plaat snel ook weer vergeten ben. Merk dat sowieso wel veel op de laatste tijd, er worden platen gemaakt voor de reactie van het publiek en die is dan direct heel groot, maar de aandacht zwakt direct af bij veel platen, daarom releasen ze de ene plaat naar de andere plaat om relevant te blijven. Dit werkt averechts op de kwaliteit van veel platen in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rake klappen! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Vind hem best dik, maar denk dat ik deze plaat snel ook weer vergeten ben. Merk dat sowieso wel veel op de laatste tijd, er worden platen gemaakt voor de reactie van het publiek en die is dan direct heel groot, maar de aandacht zwakt direct af bij veel platen, daarom releasen ze de ene plaat naar de andere plaat om relevant te blijven. Dit werkt averechts op de kwaliteit van veel platen in mijn ogen.


Je hebt niet ongelijk, maar wat moet je dan als upcoming naam als Kruelty, CM of Element?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hekzitter schreef:
Vind hem best dik, maar denk dat ik deze plaat snel ook weer vergeten ben. Merk dat sowieso wel veel op de laatste tijd, er worden platen gemaakt voor de reactie van het publiek en die is dan direct heel groot, maar de aandacht zwakt direct af bij veel platen, daarom releasen ze de ene plaat naar de andere plaat om relevant te blijven. Dit werkt averechts op de kwaliteit van veel platen in mijn ogen.


Je hebt niet ongelijk, maar wat moet je dan als upcoming naam als Kruelty, CM of Element?


Ik zeg ook niet dat dat aan de namen / personen zelf ligt, dan ligt vooraal aan de huidige hardstyle scene. Beetje wat Phuture Noize ook zei: Je moet maar blijven releasen om relevant te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg vet, ik ga Kruelty in de gaten houden
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle