Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 20:45 

Hardtraxx Crew

Kruelty - BLOODBATH MACHINERY (Album) (TCREC128)

Label: TC Records
WEB release: 13/11/2024

Tracks:
01. Kruelty - DE4TH SEEK3R_666
02. Kruelty - BALACLAVA
03. Kruelty - REVELATION_13
04. Kruelty & Mortis - EXODUS 20_14
05 Kruelty - CHOOSE VIOLENCE AND WIN
06. Kruelty - THE KULT
07. Kruelty ft. Qoiet - BLOODBATH MACHINERY
08. Kruelty & The Smiler - SCREAMER
09. Kruelty - WAR IS INEVITABLE
10. Kruelty & Exproz - DAMNATION
11. Kruelty - HUMAN SUBJECT EXPERIMENT (Luminite Remix)
12. Kruelty - STUGNA-Z
13. Kruelty - MEATGRINDER

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 16:02 

Artiest

Geweldig album! Ook uit op limited vinyl
https://fromthehard.nl/product/kruelty- ... ery-vinyl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 16:25 

Hardtraxx Addict

Ik vind dit dus echt een heel vet album, xtraraw zonder teveel poespas (doel op de dansbare gedeeltes, het hele horror verhaal eromheen is wel vrij edgy, maar ik hou er persoonlijk wel van).

BALACLAVA vind ik heel dik, meer hardtechno? Verder van de geheel nieuwe platen compleet omver geblazen door STUGNA-Z en MEATGRINDER, wat een geweld. Dat alarm dat aan het einde van MEATGRINDER een tijdje door blijft gaan is echt vet gedaan, en met name door dat soort details (net zoals bijvoorbeeld de intro track en 'The Kult' middenin het album) wordt er wel een echt verhaal neergezet. Als je hem van begin tot eind afluistert is het echt alsof je in een horrorfilm begeeft. Strak geproduceerd ook. Van de eerder gereleasde platen zijn voor mij EXODUS 20_14, SCREAMER en DAMNATION favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 16:31 

Hardtraxxer

Niks voor mij dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 22:08 

Hardtraxx Elite

Dikke platen. Stugna-Z en Meatgrinder wel belachelijk hard. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 15:54 

Hardtraxxer

Waar is de kruelty hype hier??

Heel ongezellig album, heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 16:07 

Hardtraxx Addict

Riiss schreef:

kijk boven je maatje wrm negeer je me normaal gesproke reageer je op elke letter die ik typ nu dit ik dacht dat we vriende ware
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 16:45 

Hardtraxx Newbie

Riiss schreef:

Heerlijk gezellig album idd! :thumbsup:
Ben vorige week naar de releaseparty geweest in Amsterdam, was ook wel lekker guur allemaal. Enige jammere is dat de meeste platen natuurlijk wel al uit waren dus het verrassingseffect is wel iets minder, maar Stugna-Z en Meatgrinder zijn ok wel weer lekker doorbeuken. Laatstgenoemde is echter wel heel erg Snack Your Neck 2.0, maar ik klaag niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 20:25 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:

Voor sporadisch een lekker lomp afsluit setje op een festival is Kruelty perfect, maar tis niet dat ik hem "even lekker aanzet" tussendoor. Niet echt mijn ding. Heb het wel meerdere keren geprobeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 09:15 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Riiss schreef:

Voor sporadisch een lekker lomp afsluit setje op een festival is Kruelty perfect, maar tis niet dat ik hem "even lekker aanzet" tussendoor. Niet echt mijn ding. Heb het wel meerdere keren geprobeerd.

Niet even gezellig samen op de bank, bij een knisperend haardvuur en een goed glas wijn, onder het genot van het geluid van afgesneden oogleden en een kettingzaag die dwars door iemand z'n botten heen jaagt?

OT:
Ik ga dit een luisterbeurtje geven. WAR IS ENEVITABLE pfoh die sidechain (L) BALACLAVA ook gruwelijk. Verder is die remix van Luminite ook tof, lekker crunchy sound heeft hij. Zijn industriële stijltje sluit hier goed bij aan. Moet eerlijk zeggen dat ik hier niet zo snel naar zou luisteren thuis/in de auto ofzo, maar live gaat dit wel goed werken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 09:37 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Rickzel schreef:
Riiss schreef:

Niet even gezellig samen op de bank, bij een knisperend haardvuur en een goed glas wijn, onder het genot van het geluid van afgesneden oogleden en een kettingzaag die dwars door iemand z'n botten heen jaagt?

Precies voor deze shtick heb ik de vinyl besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2024 12:17 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
Geweldig album! Ook uit op limited vinyl
https://fromthehard.nl/product/kruelty- ... ery-vinyl/

Ik ben er nog steeds niet uit wat ik van Kruelty moet vinden het is wel lekker lomp maar toch ergens vind ik het na een tijdje eentonig worden.
Hardstyle vinyl is eigenlijk altijd insta buy dus die wel besteld. Toen zag ik ook nog de From The Heart Part 1, 2 en 3 staan in de webshop dus die ook mee besteld. Er zijn dus wat leuke plaatjes onderweg.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle