Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Kronos ft. MC Coppa - The Future (UR030)

Label: Unleashed Records
WEB release: 30/10/2018

Tracks:
Kronos ft. MC Coppa - The Future

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Ben deze de laatste dagen steeds meer gaan waarderen :D. Toffe kicks en lekkere melodie :loving:
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
Ja, leuke track dit. Nog niet veel gehoord van deze MC, maar van wat ik ken; top MC ook.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
NotMegalodon wrote:Ja, leuke track dit. Nog niet veel gehoord van deze MC, maar van wat ik ken; top MC ook.
Net geregistreerd, één post waarbij je de MC ophemelt een paar minuten na registratie terwijl je verder niks over de track zelf zegt. Ik heb zo'n idee dat je wel weet wie die MC is. :whistle:
A
Notmccoppa
Last edited by Anonymous on 05 Nov 2018 13:07, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar deze MC is nog groter dan het al was.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Joey wrote:
NotMegalodon wrote:Ja, leuke track dit. Nog niet veel gehoord van deze MC, maar van wat ik ken; top MC ook.
Net geregistreerd, één post waarbij je de MC ophemelt een paar minuten na registratie terwijl je verder niks over de track zelf zegt. Ik heb zo'n idee dat je wel weet wie die MC is. :whistle:
Hahahaha
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Trajanusch wrote:Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar deze MC is nog groter dan het al was.
:lol: je was me voor
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 12 hours ago
Ook gehoord in de wandelgangen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
Nou ik ben niet MC Coppa, maar vond zijn samenwerking met DJ Hidden ook al opvallend goed.

Maar heb bij het aanmelden op dit forum denk de handleiding gemist; eerst een beker azijn zuipen voordat je reageert.