Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 19:06 

Hardtraxx Crew

Kronos ft. MC Coppa - The Future (UR030)

Label: Unleashed Records
WEB release: 30/10/2018

Tracks:
Kronos ft. MC Coppa - The Future

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 20:46 

Hardtraxx Veteran

Ben deze de laatste dagen steeds meer gaan waarderen :D. Toffe kicks en lekkere melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 10:07 

Hardtraxxer

Ja, leuke track dit. Nog niet veel gehoord van deze MC, maar van wat ik ken; top MC ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:42 

Hardtraxx Veteran

NotMegalodon schreef:
Ja, leuke track dit. Nog niet veel gehoord van deze MC, maar van wat ik ken; top MC ook.

Net geregistreerd, één post waarbij je de MC ophemelt een paar minuten na registratie terwijl je verder niks over de track zelf zegt. Ik heb zo'n idee dat je wel weet wie die MC is. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:48 

Notmccoppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:02 

Hardtraxxer

Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar deze MC is nog groter dan het al was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:18 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
NotMegalodon schreef:

Net geregistreerd, één post waarbij je de MC ophemelt een paar minuten na registratie terwijl je verder niks over de track zelf zegt. Ik heb zo'n idee dat je wel weet wie die MC is. :whistle:

Hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:31 

Hardtraxxer

Trajanusch schreef:
Als je in zo'n belangrijke fase van je carierre zit (lees: van talent naar gevestigde naam) en dan deze risico's neemt om nieuwe dingen te proberen en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote. Mijn eindeloze respect naar deze MC is nog groter dan het al was.

:lol: je was me voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:35 

Hardtraxx Elite

NotMegalodon schreef:

Ook gehoord in de wandelgangen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:39 

Hardtraxx Veteran

Word een beetje gaar van al die "Hardstyle kenners" hier op hardtraxx die alles beter weten en hun mening geven alsof zij zelf de producer zijn. Een van de vele redenen waarom geen enkele DJ daadwerkelijk dit forum meer bekijkt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 16:51 

Hardtraxxer

Nou ik ben niet MC Coppa, maar vond zijn samenwerking met DJ Hidden ook al opvallend goed.

Maar heb bij het aanmelden op dit forum denk de handleiding gemist; eerst een beker azijn zuipen voordat je reageert.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle