Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Titatovenaar schreef:
Komt binnenkort ook sample van het origineel - bewust nog beetje op achtergrond gehouden.

oeeehhh :woot: afwachten dan maar :D

Ik wil hem nu :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verwacht van het origineel een meer melodieus nummer, aangezien die remix al godsgruwelijk hard is. Ben er in ieder geval benieuwd naar. Heb de laatste tijd wat mindere, maar ook hele vette meer melodieuze nummers van Kodex gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 08:36 
 
Artiest

wootum schreef:
Verwacht van het origineel een meer melodieus nummer, aangezien die remix al godsgruwelijk hard is. Ben er in ieder geval benieuwd naar. Heb de laatste tijd wat mindere, maar ook hele vette meer melodieuze nummers van Kodex gehoord.


Een track insomnia noemen en euforisch maken is hetzelfde als een Hello Kitty anthem maken in een Beholder stijl... It can not be done!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 17:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
Verwacht van het origineel een meer melodieus nummer, aangezien die remix al godsgruwelijk hard is. Ben er in ieder geval benieuwd naar. Heb de laatste tijd wat mindere, maar ook hele vette meer melodieuze nummers van Kodex gehoord.


Een track insomnia noemen en euforisch maken is hetzelfde als een Hello Kitty anthem maken in een Beholder stijl... It can not be done!


Zijn wel meer tracks die een titel hebben die totaal niet bij het nummer past. Ik verwacht in ieder geval niet dat het 2 dezelfde soort tracks zijn. Achja, we zien wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:53 
 
Artiest

wootum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
Verwacht van het origineel een meer melodieus nummer, aangezien die remix al godsgruwelijk hard is. Ben er in ieder geval benieuwd naar. Heb de laatste tijd wat mindere, maar ook hele vette meer melodieuze nummers van Kodex gehoord.


Een track insomnia noemen en euforisch maken is hetzelfde als een Hello Kitty anthem maken in een Beholder stijl... It can not be done!


Zijn wel meer tracks die een titel hebben die totaal niet bij het nummer past. Ik verwacht in ieder geval niet dat het 2 dezelfde soort tracks zijn. Achja, we zien wel.


Naja niet dezelfde, maar Kodex hard en Machine hard is alsnog wereld van verschil toch, ga er persoonlijk wel vanuit dat er gewoon duistere Kodex plaat achter zit, maar we zien het vanzelf wel idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat bedoel je Kodex hard en The Machine hard is een wereld van verschil? :P Ze hebben beide harde en minder harde tracks. Ik hoop wel dat INsomnia zelf een duistere track is van Kodex :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:57 
 
Artiest

Jolle schreef:
Wat bedoel je Kodex hard en The Machine hard is een wereld van verschil? :P Ze hebben beide harde en minder harde tracks. Ik hoop wel dat INsomnia zelf een duistere track is van Kodex :D


Nou dat de stijlen van The Machine en Kodex op het gebied van raw toch een wereld van verschil zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 19:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stimmt. Kodex maakt hooguit duistere nummers, maar heeft ook weer nummers zoals Time of our lives en hardstyle heroes.

Die van the machine zijn meestal screech en geen pitch met een best wel zware kick vaak.

Hij heeft natuurlijk ook veel melodieus spul maar ik ken geen enkele track waar hij gepitchte kicks in heeft.

Remix is gruwlijk, machine is echt een koning.

Benieuwd naar de kodex versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft al verteld over het anthem en je kunt stukje horen op de achtergrond van zijn insomnia filmpje he
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Stimmt. Kodex maakt hooguit duistere nummers, maar heeft ook weer nummers zoals Time of our lives en hardstyle heroes.

Die van the machine zijn meestal screech en geen pitch met een best wel zware kick vaak.

Hij heeft natuurlijk ook veel melodieus spul maar ik ken geen enkele track waar hij gepitchte kicks in heeft.

Remix is gruwlijk, machine is echt een koning.

Benieuwd naar de kodex versie.


In de 2e climax van Sound of the Machine pitchen de kicks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik zeg JAAAAAAAA :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Die remix is echt geweldig! Die stilte na de goeie break, dan die donder met die onheilspellende sounds. Ook die intro is prachtig, dit is sowieso het beste anthem dat ik ooit heb gehoord !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Die remix is echt geweldig! Die stilte na de goeie break, dan die donder met die onheilspellende sounds. Ook die intro is prachtig, dit is sowieso het beste anthem dat ik ooit heb gehoord !


Beter dan The Prophecy/Decibel 2002/Decibel 2004/Lost in Dreams/Loophole/30 Minutes? En ik mis er nog wel een paar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 10:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik wacht nog steeds op de originele :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Sainen schreef:
Die remix is echt geweldig! Die stilte na de goeie break, dan die donder met die onheilspellende sounds. Ook die intro is prachtig, dit is sowieso het beste anthem dat ik ooit heb gehoord !


Beter dan The Prophecy/Decibel 2002/Decibel 2004/Lost in Dreams/Loophole/30 Minutes? En ik mis er nog wel een paar..


Ja ik vind de track gewoon beter, als het geen anthem was geweest had ik de track ook beter gevonden dan alle tracks in dat rijtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine remix is dik! :worship:
Nu wachten op de original :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
The Machine remix is dik! :worship:
Nu wachten op de original :P


Volgende week ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machine remix, na die break :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Machine remix :worship: Heerlijke sfeervolle track, vooral de intro. Kicks zijn dikke prima, zoals we van hem gewend zijn. Break misschien aan de lange kant maar dat mag niet deren, want wat daarna komt, heel erg apart, maar kan het zeker waarderen, toffe sounds! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had die tweede climax met die andere screeches nog niet gehoord, hij is nog vetter nu. Behoort zeker tot z'n beste, zo niet het beste werk van The Machine. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

release date 4 juli ... bron : the machine twitter

ff aanpassen in topic title ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Had die tweede climax met die andere screeches nog niet gehoord, hij is nog vetter nu. Behoort zeker tot z'n beste, zo niet het beste werk van The Machine. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
Verwacht van het origineel een meer melodieus nummer, aangezien die remix al godsgruwelijk hard is. Ben er in ieder geval benieuwd naar. Heb de laatste tijd wat mindere, maar ook hele vette meer melodieuze nummers van Kodex gehoord.


Een track insomnia noemen en euforisch maken is hetzelfde als een Hello Kitty anthem maken in een Beholder stijl... It can not be done!

Praat nou maar niet meer over beholder stijl want dat is ook niet meer wat het was :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 08:43 
 
Artiest

Rik schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
wootum schreef:
Verwacht van het origineel een meer melodieus nummer, aangezien die remix al godsgruwelijk hard is. Ben er in ieder geval benieuwd naar. Heb de laatste tijd wat mindere, maar ook hele vette meer melodieuze nummers van Kodex gehoord.


Een track insomnia noemen en euforisch maken is hetzelfde als een Hello Kitty anthem maken in een Beholder stijl... It can not be done!

Praat nou maar niet meer over beholder stijl want dat is ook niet meer wat het was :/


Heeft helemaal niks met dit nummer te maken he, als je even je emoties kwijt wilt over The Beholder bij iemand PM je ze maar >.<
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle