Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:22 
 
Artiest

Piaaa schreef:
Wat een gasten hier ook ....
Zijn alleen maar van de duistere sounds, dikke kicks, en zeurende screeches, waar Kodex normaliter ook van is.
Maakt hij een keer niet iets wat in dat straatje past is het gelijk zwak en slappe hap ..
Hou dan gewoon lekker je mond als je het niets vind :kiss:
Time of Our Lives is een goede plaat, geeft een goed gevoel weer, Aeonic Sounds is ook niet slecht maar niet top.


Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat mensen het hetzelfde bekijken zoals ik.
Ik vind Kodex sterk in de duistere platen, maar onthutsend zwak in wat euforischere platen aangezien dat niet z'n business is.
Ik denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn en niet dat het gaat omdat ze anders verwachten, gewoon omdat duidelijk hoorbaar is dat dit niet zijn pakkie an is.
Overigens heb ik de tracks nog niet gehoord dus zou het in geval van deze 2 niet weten, maar denk dat het zo in elkaar steekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:07 
 
Artiest

i think its a matter of taste at all.

i love to try different things too and ive got already very good response on this tracks , so i think they arent that horrible :P

besides im working also on some realy raw stuff, but didnt had the time to finish one of them for this release ;)

but thnx for the comments :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Piaaa schreef:
Wat een gasten hier ook ....
Zijn alleen maar van de duistere sounds, dikke kicks, en zeurende screeches, waar Kodex normaliter ook van is.
Maakt hij een keer niet iets wat in dat straatje past is het gelijk zwak en slappe hap ..
Hou dan gewoon lekker je mond als je het niets vind :kiss:
Time of Our Lives is een goede plaat, geeft een goed gevoel weer, Aeonic Sounds is ook niet slecht maar niet top.


Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat mensen het hetzelfde bekijken zoals ik.
Ik vind Kodex sterk in de duistere platen, maar onthutsend zwak in wat euforischere platen aangezien dat niet z'n business is.
Ik denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn en niet dat het gaat omdat ze anders verwachten, gewoon omdat duidelijk hoorbaar is dat dit niet zijn pakkie an is.
Overigens heb ik de tracks nog niet gehoord dus zou het in geval van deze 2 niet weten, maar denk dat het zo in elkaar steekt.


Velen mensen vinden een track zwak/ niks als het hun smaak niet is, terwijl het toch een kwalitatief goeie productie kan zijn ;)

Jij noemt het onthutsend zwak... maar die laatste euforische track van hem "Weekend" is gewoon dik en kwalitatief goed ;)

Wees daarnaast blij dat een producer meerdere dingen doet en verschillende soorten tracks maakt en niet zoals tegenwoordig zo vaak allemaal gebruikte synths/kick etc. recycled voor in een nieuwe track ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kodex schreef:
i think its a matter of taste at all.

i love to try different things too and ive got already very good response on this tracks , so i think they arent that horrible :P

besides im working also on some realy raw stuff, but didnt had the time to finish one of them for this release ;)

but thnx for the comments :)


I don't think they're that bad, but personally I like your darker stuff better.
And besides, I just think tracks like Daimonic & Nucleic Acid are way more original, and here at HT, we love originality :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Kodex schreef:
i think its a matter of taste at all.

i love to try different things too and ive got already very good response on this tracks , so i think they arent that horrible :P

besides im working also on some realy raw stuff, but didnt had the time to finish one of them for this release ;)

but thnx for the comments :)


I don't think they're that bad, but personally I like your darker stuff better.
And besides, I just think tracks like Daimonic & Nucleic Acid are way more original, and here at HT, we love originality :corn:


Name me a hardstyle track that sounds like Time of Our Lives? I think actually that's a really original track. Trancy buildup and vocal and a different structure then the usual tracks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:31 
 
Artiest

Mind.Illusion schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Piaaa schreef:
Wat een gasten hier ook ....
Zijn alleen maar van de duistere sounds, dikke kicks, en zeurende screeches, waar Kodex normaliter ook van is.
Maakt hij een keer niet iets wat in dat straatje past is het gelijk zwak en slappe hap ..
Hou dan gewoon lekker je mond als je het niets vind :kiss:
Time of Our Lives is een goede plaat, geeft een goed gevoel weer, Aeonic Sounds is ook niet slecht maar niet top.


Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat mensen het hetzelfde bekijken zoals ik.
Ik vind Kodex sterk in de duistere platen, maar onthutsend zwak in wat euforischere platen aangezien dat niet z'n business is.
Ik denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn en niet dat het gaat omdat ze anders verwachten, gewoon omdat duidelijk hoorbaar is dat dit niet zijn pakkie an is.
Overigens heb ik de tracks nog niet gehoord dus zou het in geval van deze 2 niet weten, maar denk dat het zo in elkaar steekt.


Velen mensen vinden een track zwak/ niks als het hun smaak niet is, terwijl het toch een kwalitatief goeie productie kan zijn ;)
Jij noemt het onthutsend zwak... maar die laatste euforische track van hem "Weekend" is gewoon dik en kwalitatief goed ;)
Wees daarnaast blij dat een producer meerdere dingen doet en verschillende soorten tracks maakt en niet zoals tegenwoordig zo vaak allemaal gebruikte synths/kick etc. recycled voor in een nieuwe track ;)


1. Ik heb het niet over kwalitatief goed, maar over waarom mensen hem niks kunnen vinden.
2. Correctie, jij vind "Weekend" dik, dat is geen feit dus zo moet je het ook niet brengen.
3. Als een producers duidelijk geen euphoric tracks imo kan maken hoef ik liever ook dat soort platen niet van hem te horen.
Veelzijdig kunnen produceren is leuk, als je het ook echt kan, ik vind Kodex beduidend beter in duistere tracks dan euforische platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Like B1 more than A1, but both good enough for me :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die midintro van Aeonic Sounds toch wel erg dik! Die kicks zijn lomp :worship:

En ik kan die b2 ook nog wel waarderen als euforisch plaatje hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik deze tracks juist wel heel vet vind. Goede producties van Kodex die toch al zo lekker bezig is de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere platen allebei, ik vind het wel lekker dat ie wat euforisch maakt, is toch weer wat anders dan de nomale Kodex tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Piaaa schreef:
Je hebt een laag niveau en een laag niveau.
Volgensmij lig je nu op de bodem kerel :)


Het kan me vrij weinig schelen wat een ventje op een forum zegt. :)

Ben ik blij dat we die mening delen.
Ofnee jou kan het vrij weinig schelen, mij helemaal niets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Piaaa schreef:
Wat een gasten hier ook ....
Zijn alleen maar van de duistere sounds, dikke kicks, en zeurende screeches, waar Kodex normaliter ook van is.
Maakt hij een keer niet iets wat in dat straatje past is het gelijk zwak en slappe hap ..
Hou dan gewoon lekker je mond als je het niets vind :kiss:
Time of Our Lives is een goede plaat, geeft een goed gevoel weer, Aeonic Sounds is ook niet slecht maar niet top.


Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat mensen het hetzelfde bekijken zoals ik.
Ik vind Kodex sterk in de duistere platen, maar onthutsend zwak in wat euforischere platen aangezien dat niet z'n business is.
Ik denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn en niet dat het gaat omdat ze anders verwachten, gewoon omdat duidelijk hoorbaar is dat dit niet zijn pakkie an is.
Overigens heb ik de tracks nog niet gehoord dus zou het in geval van deze 2 niet weten, maar denk dat het zo in elkaar steekt.


Je hebt het tegen Remco over smaak, ik verwijs je door naar je eigen citaat ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matige release, vind Aenoic Sounds wel lekker, Times Of Our Lives daarentegen doet me hellemaal niks :( Doe mij maar platen als Nucleic Acid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Nucleic Acid, Universe en Paranormal Activities stukken beter, maar dit luistert toch erg lekker weg ^^ achja, bij elke artiest zit er wel een een plaatje bij die wat minder is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Dakpan schreef:
Piaaa schreef:
Je hebt een laag niveau en een laag niveau.
Volgensmij lig je nu op de bodem kerel :)


Het kan me vrij weinig schelen wat een ventje op een forum zegt. :)

Ben ik blij dat we die mening delen.
Ofnee jou kan het vrij weinig schelen, mij helemaal niets :)


Ga nu maar weer wanken over je Theracords spandoek en praat niet meer tegen mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 00:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom mogen we hier nou geen kritiek op hebben?
Het maakt mij echt niet uit dat ze niet zo duister als Daimonic of PA zijn, ik vind ze gewoon als geheel niet zo vet, dat kan toch?

Overigens vind ik A1 nog wel te doen, B1 vind ik niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 01:22 
 

Haha Dakpan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 08:27 
 
Artiest

Piaaa schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Piaaa schreef:
Wat een gasten hier ook ....
Zijn alleen maar van de duistere sounds, dikke kicks, en zeurende screeches, waar Kodex normaliter ook van is.
Maakt hij een keer niet iets wat in dat straatje past is het gelijk zwak en slappe hap ..
Hou dan gewoon lekker je mond als je het niets vind :kiss:
Time of Our Lives is een goede plaat, geeft een goed gevoel weer, Aeonic Sounds is ook niet slecht maar niet top.


Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat mensen het hetzelfde bekijken zoals ik.
Ik vind Kodex sterk in de duistere platen, maar onthutsend zwak in wat euforischere platen aangezien dat niet z'n business is.
Ik denk dat veel mensen dat wel met me eens zijn en niet dat het gaat omdat ze anders verwachten, gewoon omdat duidelijk hoorbaar is dat dit niet zijn pakkie an is.
Overigens heb ik de tracks nog niet gehoord dus zou het in geval van deze 2 niet weten, maar denk dat het zo in elkaar steekt.


Je hebt het tegen Remco over smaak, ik verwijs je door naar je eigen citaat ...


Ik presenteer mijn mening ook niet als een feit, ik presenteer het als een mogelijke uitleg waarom andere mensen het misschien niks vinden en als mijn eigen mening. Groot verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha Luc en Alex! Samen in een kamer douwen zonder ramen en ze een week later eruit halen!
Zijn we in ieder geval van één iemand af!

Kodex, just do your thing and let the people at Hardtraxx talk, and talk, and talk, and talk, and talk.....
I like the release, we need DJ's who can be expirimental and original! You're one of them!
Keep up!

Next release please:

01: Kodex - Paranormal Activities (Part II)
02: Kodex - Paranormal Activities (Part III)
03: Kodex - Universe (Parallel Universe Part II)

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ga nu maar weer wanken over je Theracords spandoek en praat niet meer tegen mij. :)

Tis al goed jochie :kiss:
Maak je niet druk :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:36 
 
Hardtraxxer

vind de releases wel goed :thumbup: idd is het zo dat kodex beter heeft geproduceerd als dit;) eigenlijk zou je gewoon zonder verwachtingen moeten luisteren en dan bepalen hoe een track is:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:42 
 

Piaaa schreef:
Wat een gasten hier ook ....
Zijn alleen maar van de duistere sounds, dikke kicks, en zeurende screeches, waar Kodex normaliter ook van is.
Maakt hij een keer niet iets wat in dat straatje past is het gelijk zwak en slappe hap ..
Hou dan gewoon lekker je mond als je het niets vind :kiss:
Time of Our Lives is een goede plaat, geeft een goed gevoel weer, Aeonic Sounds is ook niet slecht maar niet top.

Eens met het bovenstaande
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:38 
 
Artiest



Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:45 
 
Hardtraxx Newbie

YESSS.. eindelijk de fulls:D

Blijf erbij dat Time of our lives lekker zomerplaatje is waarbij je lekker met een biertje in de tuin gaat zitten. Zal het ook zeker goed gaan doen op de festivals :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle