D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Killshot - Who's The Boss (EOL044)

Label: End of Line Recordings
WEB release: 16/05/2017

Tracks:
Killshot - Who's The Boss

Samples:
View on YouTube

Bron: YT
Last edited by Duruz on 30 Mar 2017 17:26, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Vind die Killshot nummertjes wel baas hoor, hou d'r wel van :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Rickzel wrote:Vind die Killshot nummertjes wel baas hoor, hou d'r wel van :thumbsup:
Zelfde hier, vooral die bak drive doet mij veel deugd :P
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Rickzel wrote:Vind die Killshot nummertjes wel baas hoor, hou d'r wel van :thumbsup:
Z
Hardtraxxer
444 posts member since 2014
last seen Jan 2020
View on SoundCloud

@ 2:30
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
[+_+] wrote:
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Wow deze vind ik dan wel heeeeel vet :woot: . Toch lijkt het net of N-Vitral ineens onder een andere alias hardstyle aan het maken is, wat ik niet zo erg vind :$
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Die laatste kick trouwens :drool:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Climax :worship:
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Fijne plaat, ook los te beluisteren. View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Chrypt0n wrote:Wow deze vind ik dan wel heeeeel vet :woot: . Toch lijkt het net of N-Vitral ineens onder een andere alias hardstyle aan het maken is, wat ik niet zo erg vind :$
Zou me niks verbazen en zou me niks uitmaken! Heb dit idd ook al vaker gehoord. Juist wel tof als N-Vitral a la Triax ook een projectje op zich neemt...
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Rickzel wrote:
Chrypt0n wrote:Wow deze vind ik dan wel heeeeel vet :woot: . Toch lijkt het net of N-Vitral ineens onder een andere alias hardstyle aan het maken is, wat ik niet zo erg vind :$
Zou me niks verbazen en zou me niks uitmaken! Heb dit idd ook al vaker gehoord. Juist wel tof als N-Vitral a la Triax ook een projectje op zich neemt...
Ja lijkt me wel een mooie toevoeging. N-Vitral b2b Delete eindsetjes :drool:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Mwah Killshot pakt me toch nog niet, vind het allemaal nog wat te simpel klinken.
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2017
last seen Jun 2017
Mweh, is toch niet helemaal mijn ding..
Klinkt wel tof, maar die kicks vind ik matig.. :$
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik vind dit helemaal niks. Hoor wel wat drive maar het wordt nergens spannend.. :whistle:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
2e Killshot plaat die ik hoor, en man wat saai en simpel weer :/. Over 13 in een dozijn gesproken...
Last edited by Svbtwee on 02 Apr 2017 20:26, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Svbtwee wrote:2 Killshot plaat die ik hoor, en man wat saai en simpel weer :/. Over 13 in een dozijn gesproken...
Less = more! Soms pakt dat goed uit, zoals juist bij deze plaat. Weer een goede drive, wat de track goed maakt! Kicks zijn over 't algemeen ook prima, dus wellicht wat saai en simpel maar wel erg effectief!
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
G1LL wrote:
Svbtwee wrote:2 Killshot plaat die ik hoor, en man wat saai en simpel weer :/. Over 13 in een dozijn gesproken...
Less = more!
Dit! Vooral die climax is er een mooi voorbeeld van, goede kicks, paar goede kickrollies en een paar simpele vette sounds, vind het gewoon echt een mega dikke plaat :$ Wat een drive
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Killshot - Who's The Boss (EOL044)

Label: End of Line
WEB release: ??/05/2017

Tracks:
Killshot - Who's The Boss

Samples:
View on YouTube
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
Is N-Vitral idd.

Pakt mij overigens totaal niet. Saai, leeg en lomp.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
In de kick hoor je inderdaad wel N-Vitral terug, maar ik begrijp niet dat een Rotterdamse DJ die volgens mij geen tot weinig binding heeft met EOL zou ghostproducen voor een DJ uit Zuid-Limburg.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Thommy wrote:In de kick hoor je inderdaad wel N-Vitral terug, maar ik begrijp niet dat een Rotterdamse DJ die volgens mij geen tot weinig binding heeft met EOL zou ghostproducen voor een DJ uit Zuid-Limburg.
N-Vitral Rotterdams? Gewoon een Limburger die even in Nijmegen gewoond heeft en nu in Rotterdam woont, niet? Heeft in ieder geval een tijd hier gewoond. Hij was ook samen met Stan (Killshot) en Remco-Jan (Triax) op Warface z'n bday bash in de lokale kutclub Mondial.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Klopt dat was het inderdaad. Dacht hij ook Rotterdams was. :x Dan zou het al logischer zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Ja echt een hele vette track dit, ik hou hier wel van :drool: N-Vitral die raw maakt, ik vind helemaal mooi!