Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nvitral schreef:
Broken Balance schreef:
i.p.v. telkens het zelfde trucje te doen zoals heel Traxtorm en ook N-Vitral/Dither.


:thumbsup: Jij bent echt een beetje een zure dude of niet? :aww:


Een beetje? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 22:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

nvitral schreef:
Broken Balance schreef:
i.p.v. telkens het zelfde trucje te doen zoals heel Traxtorm en ook N-Vitral/Dither.


:thumbsup: Jij bent echt een beetje een zure dude of niet? :aww:


Ik ben heel zuur dat weet iedereen hier.

Maar bewijs me maar eens ongelijk. Ik heb nou niet bepaald iets vernieuwends bij jou vandaan gehoord, en ook niet qua setjes. Het onderscheid tussen het soort industrial wat, props waar het hoort, jij hebt opgericht zie ik vaak niet. Allemaal heel "makkelijk publiek vermaak" gericht met een zelfde soort kick en wat screeches en geluidjes.

Het is imo best een wereld van verschil met een paar jaar terug toen je elke release zo'n beetje anders klonk maar toch steevast goede kwaliteit vasthield.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik ben heel zuur dat weet iedereen hier.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 02:13 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
Ik ben heel zuur dat weet iedereen hier.


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja ik heb tijd over op mijn werk om hier wat te plaatsen, en ik heb graag een kritisch oog.
En tegelijkertijd hou ik wel van gezonde zelfspot. Dus inderdaad wellicht goede reflectie. Het punt waar je jezelf te serieus gaat nemen is niet heel prettig, ook niet voor anderen.

Maar ik wil niet veel hoor maar je komt nu zelf een beetje zuur over.

Citaat:
Het probleem ligt niet bij ons producers/dj's, het probleem ligt bij jou. Jij bent gewoon een negatieve gozer, en daarom moeten wij (artiesten/organisaties/etc.) het ontgelden. Wij maken geen slechte muziek, wij draaien geen slechte sets, wij geven geen slechte feesten; jij bent gewoon altijd ontevreden.


Ik denk niet dat organisatoren en dj's zo veel last hebben van mij. Het is niet dat de halve scene het specifiek over mij heeft, gelukkig. En ik ben ook zeker niet de enige die deze mening heeft dat wat jij maakt echt 180 graden omgedraaid is van Industrial, menig man op de laatste Club R_aw ook bijvoorbeeld. Geen ramp, iedereen zijn eigen stijl, maar iedereen heeft ook zijn mening over een stijl.

Maarja je hebt een nieuw publiek, en je draait imo een stuk simpelere platen. Zal wat toegankelijker voor iedereen wezen waardoor je meer mensen bij je sets e.d. hebt. Snap ik. Maar dat betekent niet dat iedereen het eens hoeft te wezen met die stappen die je hebt genomen.

Citaat:
Althans, zo lijkt het. Want zodra er muzikaal/organisatorisch iets gebeurt in de scene, sta jij vooraan te schreeuwen op hardtraxx, en vaker negatief dan positief (nota bene: heel veel vaker negatief).


Hahaha, ik geef geen reet om wat er gebeurt en vind dat hele drama gebeuren in de HS/HC echt diep triest. Tot het punt waar de nieuwssites clickbaiten, zelfs in hardstyle en hardcore. Ik denk dat je hun iets meer aan de tand moet voelen, dit zijn toch echt de genen die er vuur op gooien voor hun eigen bestwil. Eveneens discuseert iedereen hier over zulke artikelen en ben ik wellicht alleen sneller omdat ik het sneller zie vanwege bovenstaand.

Citaat:
Je bent nog maar 25, en toch al zo gefrustreerd en zo verveeld? Hoe kan dat? Gemiddeld 6,5 post op HT per dag? Per dag!? Als je die tijd nu eens constructief zou spenderen. Als de scene je daadwerkelijk zo aan het hart gaat, waarom stop je je tijd en energie dan niet in het beter maken er van, ipv al die uren online gal te spuwen? Je geeft zo hoog op over vrijwel alles "underground", zorg dan dat er goede feesten komen en kweek een voedingsbodem. Spaar wat geld met je vrienden en organiseer zelf feesten.


Toevallig help ik op dit moment met de promotie en media van het feest Wish Come True. Niet met underground namen though, wat een snelle google zal tonen. Maar je kent me blijkbaar zo goed en mijn smaak. Ik laat mijn smaak graag tonen door setjes hier te plaatsen. En het is mijn mening dat de mainstream zo op elkaar is gaan lijken dat ik liever naar industrial ben gaan luisteren. Toch vind ik de grootste namen in de HC nog steeds het vetste (Angerfist, Miss K8, Tha Playah, Nosferatu). Eveneens vind ik de underground namen in de HS minder vet dan de grote gevestigde namen. Maar mijn smaak ken je blijkbaar op je duimpje.

Citaat:
Of ga zelf muziek maken. Leer ons "middelmatige-meuk-simpele-kutkick-screech"-artiesten allemaal eens hoe het dan wel moet/hoort volgens jou. Of zet een online platform op waar je dieper op de materie ingaat. Waar je samen met artiesten en organisaties de discussie aangaat, polemiek bedrijft, en een interessante stukken schrijft. Whatever. Zoveel opties. Zoveel mogelijkheden om op een positieve manier iets bij te dragen. Steek je nek eens uit!


Hier is een prima online platform. Hier is discussie met artiesten zoals nu. En geloof me ik heb tijden geprobeerd dingen zelf te maken, ook industrial. Ik heb meer tijd voor setjes, waar ik mijn smaak in kwijt kan, en ik krijg zover ik weet redelijk positieve feedback. Ik ontvang graag feedback er op zelfs, zowel negatief als positief.

Als ik er de tijd voor had naast mn baan dan had ik muziek maken graag opgevolgd en er meer tijd ingestoken. Maar ja 40 uurs baan over 6/7 dagen he.

Maar in jouw wereld moet alles blijkbaar positief wezen. Ik vind jou huidige stijl helaas niks aan. Eveneens vind ik de richting waar Dither en TOA heen gaan niks omdat die stijl imo minder creatief is dan wat er eerder werd gemaakt. Het ging live ook allemaal veel harder. Wat ook mijn mening is over jou. En daarom luister ik liever een eDub, KRTM, Xaturate, The DJ Producer, Switch Technique, Mindustries, Miss Hysteria e.d. omdat ik imo daar meer variatie en wat meer de industrial sound kan vinden.

Ik hoef en voel me helemaal niet boven andere mensen staan qua smaak e.d. ik geef net zoals de rest hier gewoon mijn mening en discuseer daar met mening man over. En daar hou ik het het liefst ook bij. Misschien moet je het feit dat men hier er zo veel over discuseert en kritisch is een zien als een liefde voor de scene omdat men niet graag wilt dat de muziek verpaupert of verslechterd, men wil graag hoge kwaliteit zien, daar wil je toch voor staan als scene?

Maar het is natuurlijk veel gemakkelijker om het af te wimpelen als haat dan de creatieve discussie aan te gaan. Vooral op het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het eerlijk gezegd ook maar een zwak antwoord van N-Vitral. Een beetje a la "if you can do better, laat zien dan!". Gaat inhoudelijk helemaal niet in op de bericht(en) van Broken Balance.
Misschien zou die beter gewoon toe kunnen lichten waarom die bepaalde keuzes gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ten eerste tof dat er een dj eens z'n mening geeft en terug bijt
maar het komt wel neer op het "doe het zelf anders beter" argument, dat vind ik dan minder sterk :$

Daar is een forum toch voor, je mening spaaien over tracks en de scene? De een is wat genuanceerder dan de ander, maar ook iemand als BB mag z'n ongezouten mening komen geven hier.

Ben het vaker niet eens met hem dan wel >.< , maar "doe het zelf beter" hebben we al veel te vaak gehoord hier :P

Op de lange termijn zullen mensen als BB toch wel afhaken met hardstyle luisteren als ze het allemaal zo kut vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 10:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ten eerste tof dat er een dj eens z'n mening geeft en terug bijt
maar het komt wel neer op het "doe het zelf anders beter" argument, dat vind ik dan minder sterk :$

Daar is een forum toch voor, je mening spaaien over tracks en de scene? De een is wat genuanceerder dan de ander, maar ook iemand als BB mag z'n ongezouten mening komen geven hier.

Ben het vaker niet eens met hem dan wel >.< , maar "doe het zelf beter" hebben we al veel te vaak gehoord hier :P

Op de lange termijn zullen mensen als BB toch wel afhaken met hardstyle luisteren als ze het allemaal zo kut vinden


Ik had het specifieker over een deel van de industrial hardcore en de mainstream hardcore en in verlengde dus ook frenchcore en uptempo.

Hardstyle wordt in mijn ogen juist beter de laatste tijd en luister ik t.o.v. een paar jaar terug juist meer. Terwijl de HC scene enorm stagneert nu in mijn ogen. Wat 2/3 jaar terug dus andersom was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

N-Vitral, wat laa'i oe goan

Je had zelf toch ook kunnen bedenken dat de keuze om commerciƫler te produceren/draaien, tegen het zere been van fans van het eerste uur kon trappen? Ik had het zelf anders verwoord, maar kan me absoluut in BB's mening vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik had het specifieker over een deel van de industrial hardcore en de mainstream hardcore en in verlengde dus ook frenchcore en uptempo.


haha oke ik moet eerlijk zeggen dat ik niet altijd je volledige lap tekst doorspit, maar essentie van m'n opmerking blijft hetzelfde natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kwalitatief gezien geen slechte plaat, maar ik vind hem behoorlijk saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ook dit is weer niet zoveel aan, zelfde insteek als vele raw hardstyle platen tegenwoordig, veel kickrolls en screeches maar wordt nergens echt spannend. Zoveelste plaat die in de vergetelheid beland :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag deze plaat live gehoord en vanaf toen zit dat riedeltje voor de climax in mijn hoofd, echt vreselijk irritant. Heb dit nog nooit zo erg gehad, terwijl ik de plaat geeneens echt geweldig vind ofzo. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Zaterdag deze plaat live gehoord en vanaf toen zit dat riedeltje voor de climax in mijn hoofd, echt vreselijk irritant. Heb dit nog nooit zo erg gehad, terwijl ik de plaat geeneens echt geweldig vind ofzo. :lol:

Ik merk dus al dat ik dit nummer moet vermijden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Zaterdag deze plaat live gehoord en vanaf toen zit dat riedeltje voor de climax in mijn hoofd, echt vreselijk irritant. Heb dit nog nooit zo erg gehad, terwijl ik de plaat geeneens echt geweldig vind ofzo. :lol:


Vandaag een request mixje gedaan, nu heb ik hier ook last van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan dit in godsnaam op #1 staan op Hardstyle.com...
Ontzettend saai en leeg zeg :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Hoe kan dit in godsnaam op #1 staan op Hardstyle.com...

Dat is wel ...uhmm.. opmerkelijk ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind dit gewoon een lekker beuknummertje hoor, en zo te zien denk er meerderen zo over :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat het grootste gedeelte van de scene wil ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 13:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
nvitral schreef:
Je bent nog maar 25, en toch al zo gefrustreerd en zo verveeld? Hoe kan dat? Gemiddeld 6,5 post op HT per dag? Per dag!?


Ja foei jongens! We gaan dus niet de hele dag op Hardtraxx lamballen, zeuren, meninkjes uittypen en Miwer bashen he :nono: ga wat nuttigs doen joh!


Ja mam :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 20:24 
 
Hardtraxxer

Ik vind de eerste climax zeker leuk, de rest van de plaat is ook wel lekker live. Vind het 'Beest-Sample' wel passen bij deze plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvitral schreef:
:thumbsup: Jij bent echt een beetje een zure dude of niet? :aww:

excuus voor deze bump het was niet de bedoeling ok ik zocht ff de zure guy quote van ome vitral neem me niet kwalijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis deze Killshot
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle