Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 15:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze is echt gruwelijk vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer een dikke klapper van Keltek! Nog geen enkele slechte plaat van deze man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2018 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elke keer als ik hem luister vind ik hem beter worden, Keltek is me favo producer van 2018 tot nu toe :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 17:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoelang geleden zijn ze nou uit elkaar gegaan? En was de reden niet dat Keltek meer bij z'n familie wou zijn ofzo? Als ik het verschil in producties nu hoor begin ik toch licht te twijfelen of er ook niet op muzikaal vlak wat aan de hand was.

PP heeft sinds Spaceship (die trouwens ook wel veel weg heeft van een Keltek plaat) niks fatsoenlijks maar gemaakt, terwijl dit opnieuw een fantastische plaat is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2018 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoelang geleden zijn ze nou uit elkaar gegaan? En was de reden niet dat Keltek meer bij z'n familie wou zijn ofzo? Als ik het verschil in producties nu hoor begin ik toch licht te twijfelen of er ook niet op muzikaal vlak wat aan de hand was.

PP heeft sinds Spaceship (die trouwens ook wel veel weg heeft van een Keltek plaat) niks fatsoenlijks maar gemaakt, terwijl dit opnieuw een fantastische plaat is :worship:


Hier zat ik inderdaad ook al aan te denken. Spaceship lijkt echt ontzettend veel op wat KELTEK nu allemaal produceert. Vind het echt ontzettend vet.. Met de track als 'Down To Earth' nog altijd de echte uitschieter.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle