Related topics
- View the latest post: KELTEK - Through The Night (ERABREAK Remix) (SCAN553)
- View the latest post: Andy SVGE - ID (Crawl Through The Night)
- View the latest post: Nitram Dj - Echo Through The Night (RH011)
- View the latest post: Ironite - Through Darkest Night (HBR013)
- View the latest post: Ironite - Through Darkest Night (D-Verze Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Alweer een dikke klapper van Keltek! Nog geen enkele slechte plaat van deze man 
Elke keer als ik hem luister vind ik hem beter worden, Keltek is me favo producer van 2018 tot nu toe 
Hoelang geleden zijn ze nou uit elkaar gegaan? En was de reden niet dat Keltek meer bij z'n familie wou zijn ofzo? Als ik het verschil in producties nu hoor begin ik toch licht te twijfelen of er ook niet op muzikaal vlak wat aan de hand was.
PP heeft sinds Spaceship (die trouwens ook wel veel weg heeft van een Keltek plaat) niks fatsoenlijks maar gemaakt, terwijl dit opnieuw een fantastische plaat is
PP heeft sinds Spaceship (die trouwens ook wel veel weg heeft van een Keltek plaat) niks fatsoenlijks maar gemaakt, terwijl dit opnieuw een fantastische plaat is
Hier zat ik inderdaad ook al aan te denken. Spaceship lijkt echt ontzettend veel op wat KELTEK nu allemaal produceert. Vind het echt ontzettend vet.. Met de track als 'Down To Earth' nog altijd de echte uitschieter.Pommer wrote:Hoelang geleden zijn ze nou uit elkaar gegaan? En was de reden niet dat Keltek meer bij z'n familie wou zijn ofzo? Als ik het verschil in producties nu hoor begin ik toch licht te twijfelen of er ook niet op muzikaal vlak wat aan de hand was.