Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KELTEK ft. Lindi - Run With The Restless (SCANTRAXX365)

Label: Scantraxx
WEB release: 24/03/2021

Tracks:
KELTEK ft. Lindi - Run With The Restless

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vind het maar saai en zeurig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 17:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Vind het maar saai en zeurig.

Dit heb ik vaak bij Keltek platen, maar bij deze is het wel extra zeg... Het is wel weer exact hetzelfde trucje als de meeste platen. Veel sfeer met soortgelijke sounds en melodieën. Mag allemaal wel iets energieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit is hem toch niet voor mij deze keer. Vrij standaard en zeker geen leuke speciale melodie. Volgende keer beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind de sfeer in de breaks echt heerlijk. Maar ik vind de melodie niet pakkend genoeg en onvoldoende pit bevatten om hem echt vet te vinden. Lekker, maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind de sfeer in de breaks echt heerlijk. Maar ik vind de melodie niet pakkend genoeg en onvoldoende pit bevatten om hem echt vet te vinden. Lekker, maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 19:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Laatste Keltek platen kunnen mij niet (meer) bekoren. Het klinkt allemaal 'wel leuk', maar ik heb geen enkel moment het idee dat ik de plaat nog een keer wil opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KELTEK is en blijft kwaliteit, maar ik vind het nu helaas ook te zeurderig klinken. Het mist pit. Deze release van KELTEK doet mij echt vrijwel niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Laatste Keltek platen kunnen mij niet (meer) bekoren. Het klinkt allemaal 'wel leuk', maar ik heb geen enkel moment het idee dat ik de plaat nog een keer wil opzetten.


Precies, het vernieuwde waar Keltek mee kwam is er een beetje vanaf.
Het is zeker kwaliteit maar te langdradig.
Bij deze preview gewoon pas na 2 minuten de eerste kick.
Op een feest ga je inkakken. Om vervolgens bij elke nieuwe plaat die die inmixt bij te gaan pakken lijkt me ook niet verstandig.
Zijn set van The Qontinent (livestream) was ook een dooie boel. Jammer! De sounds kan ik erg waarderen
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle