Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Millard Fillmore wrote:
Svbtwee wrote:Vind dit denk ik zijn minste plaat tot nu toe. Saaie anti, waardoor ook de 2 minuten daarvoor alleen maar aanvoelen als aanloop naar niks, en vind de melodie zelf in combinatie met deze synth ook veel te zeurderig klinken.
Beetje zoals je mening altijd
:lol: :lol: :lol:

OT: Wat een plaat. Heerlijk! De melodie van deze track is zo sterk. KELTEK kan voor mij ook weinig fout doen. Wat een heerlijke DJ. :)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Vind hier dus echt geen bal aan.
Wat Svbtwee ook aangeeft; je hebt bijna 2 minuten aanloop naar een saaie anti, die overigens klinkt alsof er een game vast loopt. Melodie is wel aardig, maar ik ben dit soort synths inmiddels helemaal beu, zal wel een smaakdingetje zijn. Kicks zijn wel een dikke prima.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Uberhout wrote:maar ik ben dit soort synths inmiddels helemaal beu, zal wel een smaakdingetje zijn. Kicks zijn wel een dikke prima.
Ik merkte gisteren inderdaad op dat al zijn laatste platen precies dezelfde sound hebben.

Zijn kicks zijn fantastisch, maar hij mag wel een beetje gaan vernieuwen.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Millard Fillmore wrote:
Svbtwee wrote:Vind dit denk ik zijn minste plaat tot nu toe. Saaie anti, waardoor ook de 2 minuten daarvoor alleen maar aanvoelen als aanloop naar niks, en vind de melodie zelf in combinatie met deze synth ook veel te zeurderig klinken.
Beetje zoals je mening altijd
Iedereen jankt wel per definitie omdat het de mening van SVB is, maar ben het in dit geval wel met hem eens, vind dit ook één van z'n mindere tracks. Absoluut geen slechte plaat maar komt niet in de buurt van Dark Sun, Down To Earth, Valkyries, Mask On My Face, Oblivion en kan nog wel ff doorgaan.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ben ook niet zo'n fan van deze anti.
Maar vind de uiteindelijke climax echt wel top, lekker sfeertje weer :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Fijne plaat weer van Keltek! :thumbsup: