Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Svbtwee schreef:
Vind dit denk ik zijn minste plaat tot nu toe. Saaie anti, waardoor ook de 2 minuten daarvoor alleen maar aanvoelen als aanloop naar niks, en vind de melodie zelf in combinatie met deze synth ook veel te zeurderig klinken.

Beetje zoals je mening altijd


:lol: :lol: :lol:

OT: Wat een plaat. Heerlijk! De melodie van deze track is zo sterk. KELTEK kan voor mij ook weinig fout doen. Wat een heerlijke DJ. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2020 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hier dus echt geen bal aan.
Wat Svbtwee ook aangeeft; je hebt bijna 2 minuten aanloop naar een saaie anti, die overigens klinkt alsof er een game vast loopt. Melodie is wel aardig, maar ik ben dit soort synths inmiddels helemaal beu, zal wel een smaakdingetje zijn. Kicks zijn wel een dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
maar ik ben dit soort synths inmiddels helemaal beu, zal wel een smaakdingetje zijn. Kicks zijn wel een dikke prima.


Ik merkte gisteren inderdaad op dat al zijn laatste platen precies dezelfde sound hebben.

Zijn kicks zijn fantastisch, maar hij mag wel een beetje gaan vernieuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Svbtwee schreef:
Vind dit denk ik zijn minste plaat tot nu toe. Saaie anti, waardoor ook de 2 minuten daarvoor alleen maar aanvoelen als aanloop naar niks, en vind de melodie zelf in combinatie met deze synth ook veel te zeurderig klinken.

Beetje zoals je mening altijd


Iedereen jankt wel per definitie omdat het de mening van SVB is, maar ben het in dit geval wel met hem eens, vind dit ook één van z'n mindere tracks. Absoluut geen slechte plaat maar komt niet in de buurt van Dark Sun, Down To Earth, Valkyries, Mask On My Face, Oblivion en kan nog wel ff doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ook niet zo'n fan van deze anti.
Maar vind de uiteindelijke climax echt wel top, lekker sfeertje weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne plaat weer van Keltek! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle