Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vitality wrote:Hele fijne plaat geworden, mooie combinatie van beide stijlen! :thumbsup:
Dit idd :loving:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube

Poeh ff traantje wegpinken hoor!!
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Hmm ik had zelf iets meer verwacht bij deze combi, pakt me niet enorm.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Rickzel wrote:Hmm ik had zelf iets meer verwacht bij deze combi, pakt me niet enorm.
Heb hetzelfde, komt over als een echte eindshow plaat en niet 1 die je om 4 uur in de middag laat denken: JAAA we gaan nog ff door
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Heerlijk die 2e climax :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Geen verkeerde plaat, maar ook geen wow gevoel.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Die melodielijn in de 2e climax is wel echt fijntjes seg. Toffe luisterplaat, daar blijft het wel bij. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Had hier meer van verwacht. Geen anthem gevoel maar een gewone plaat die wel oké is
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Vooral de break en 2e climax zijn erg gaaf. Verder niet zo heel bijzonder maar wel zeker leuk :)
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik vind dit wel een ijzersterke plaat hoor, wellicht geeft het niet helemaal een anthem-gevoel maar hij steekt toch verdomd goed in elkaar. Iedere keer toch wel het "ik kan wel janken dat ik dit nu niet op een festivalterrein met een pilsje in m'n hand en zo veel feestgangers om me heen hoor"-gevoel.
Last edited by Fantazoo on 11 Jun 2020 15:19, edited 1 time in total.
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Fantazoo wrote:Ik vind dit wel een ijzersterke plaat hoor, wellicht geeft het niet helemaal een anthem-gevoel maar hij steekt toch verdomd goed in elkaar. Iedere keer toch wel het "ik kan wel janken dat ik dit nu niet op een festivalterrein met een pilsje in m'n hand en zo veel feestgangers om me heen"-gevoel.
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Fantazoo wrote:Ik vind dit wel een ijzersterke plaat hoor, wellicht geeft het niet helemaal een anthem-gevoel maar hij steekt toch verdomd goed in elkaar. Iedere keer toch wel het "ik kan wel janken dat ik dit nu niet op een festivalterrein met een pilsje in m'n hand en zo veel feestgangers om me heen"-gevoel.
Ja dit vind ik heel passend! Vooral de tweede qlimax is echt top!
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
Die 2e climax is zo goed he marietje toch. De break is ook vet gedaan, ja begin hem nu toch wat meer te warderen! :yay:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Hele fijne en sterke plaat. :love:

Ik denk ook persoonlijk dat nu wij niet meer naar de feesten toe kunnen het gevoel anders word bij elk nummer. Als B-Front of KELTEK dit nummer had gedraaid als promo op een festival dan ga je er met een heel ander gevoel naar luisteren. Je maakt dan namelijk de sfeer mee wat zo'n nummer met zich mee brengt en dat heb je thuis natuurlijk veel en veel minder. :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Rowanyt1309 wrote: Ik denk ook persoonlijk dat nu wij niet meer naar de feesten toe kunnen het gevoel anders word bij elk nummer. Als B-Front of KELTEK dit nummer had gedraaid als promo op een festival dan ga je er met een heel ander gevoel naar luisteren. Je maakt dan namelijk de sfeer mee wat zo'n nummer met zich mee brengt en dat heb je thuis natuurlijk veel en veel minder. :)
Volgens mij heb ik de afgelopen jaren alle anthems als eerste thuis gehoord? Ben het wel met je eens dat een anthem kan groeien als je hem ergens in een showtje stopt, maar heb toch wel vaak dat m'n originele idee over een plaat daarna niet enorm veranderd blijkt.

Wat betreft deze bijvoorbeeld absoluut geen fan van die zoem kicks. Mist een berg kracht
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Deze begint enorm bij me te groeien. Wat een prachtige melodie! :loving:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
De midintro klink lekker, maar gebeurt vrij weinig. De computergeluidjes zijn wel heel gaaf gedaan en de vocalen zijn schitterend. De melodie klinkt ook top; zit een vrij hoog KELTEK gehalte aan en dat kan zelden fout gaan. De tweede climax is wel echt m'n favoriet (verrassend he), voornamelijk door die B-Front uithalen.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
View on YouTube
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Groot fan van B-Front en vind het daarom jammer dat dit anthem gewoon als een standaard Keltek plaatje klinkt met veel te lange breaks.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
TiMOTHYb wrote:
Rowanyt1309 wrote: Ik denk ook persoonlijk dat nu wij niet meer naar de feesten toe kunnen het gevoel anders word bij elk nummer. Als B-Front of KELTEK dit nummer had gedraaid als promo op een festival dan ga je er met een heel ander gevoel naar luisteren. Je maakt dan namelijk de sfeer mee wat zo'n nummer met zich mee brengt en dat heb je thuis natuurlijk veel en veel minder. :)
Volgens mij heb ik de afgelopen jaren alle anthems als eerste thuis gehoord? Ben het wel met je eens dat een anthem kan groeien als je hem ergens in een showtje stopt, maar heb toch wel vaak dat m'n originele idee over een plaat daarna niet enorm veranderd blijkt.

Wat betreft deze bijvoorbeeld absoluut geen fan van die zoem kicks. Mist een berg kracht
Ik denk dat het bij een groot gedeelte wel zo is. ^^
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Leuk plaatje, maar niks 'speciaals' als anthem.