Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 09:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Hele fijne plaat geworden, mooie combinatie van beide stijlen! :thumbsup:


Dit idd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Poeh ff traantje wegpinken hoor!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ik had zelf iets meer verwacht bij deze combi, pakt me niet enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Hmm ik had zelf iets meer verwacht bij deze combi, pakt me niet enorm.


Heb hetzelfde, komt over als een echte eindshow plaat en niet 1 die je om 4 uur in de middag laat denken: JAAA we gaan nog ff door
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk die 2e climax :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen verkeerde plaat, maar ook geen wow gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodielijn in de 2e climax is wel echt fijntjes seg. Toffe luisterplaat, daar blijft het wel bij. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 03:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hier meer van verwacht. Geen anthem gevoel maar een gewone plaat die wel oké is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral de break en 2e climax zijn erg gaaf. Verder niet zo heel bijzonder maar wel zeker leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2020 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit wel een ijzersterke plaat hoor, wellicht geeft het niet helemaal een anthem-gevoel maar hij steekt toch verdomd goed in elkaar. Iedere keer toch wel het "ik kan wel janken dat ik dit nu niet op een festivalterrein met een pilsje in m'n hand en zo veel feestgangers om me heen hoor"-gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 07:40 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
Ik vind dit wel een ijzersterke plaat hoor, wellicht geeft het niet helemaal een anthem-gevoel maar hij steekt toch verdomd goed in elkaar. Iedere keer toch wel het "ik kan wel janken dat ik dit nu niet op een festivalterrein met een pilsje in m'n hand en zo veel feestgangers om me heen"-gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 08:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik vind dit wel een ijzersterke plaat hoor, wellicht geeft het niet helemaal een anthem-gevoel maar hij steekt toch verdomd goed in elkaar. Iedere keer toch wel het "ik kan wel janken dat ik dit nu niet op een festivalterrein met een pilsje in m'n hand en zo veel feestgangers om me heen"-gevoel.


Ja dit vind ik heel passend! Vooral de tweede qlimax is echt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 09:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die 2e climax is zo goed he marietje toch. De break is ook vet gedaan, ja begin hem nu toch wat meer te warderen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele fijne en sterke plaat. :love:

Ik denk ook persoonlijk dat nu wij niet meer naar de feesten toe kunnen het gevoel anders word bij elk nummer. Als B-Front of KELTEK dit nummer had gedraaid als promo op een festival dan ga je er met een heel ander gevoel naar luisteren. Je maakt dan namelijk de sfeer mee wat zo'n nummer met zich mee brengt en dat heb je thuis natuurlijk veel en veel minder. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik denk ook persoonlijk dat nu wij niet meer naar de feesten toe kunnen het gevoel anders word bij elk nummer. Als B-Front of KELTEK dit nummer had gedraaid als promo op een festival dan ga je er met een heel ander gevoel naar luisteren. Je maakt dan namelijk de sfeer mee wat zo'n nummer met zich mee brengt en dat heb je thuis natuurlijk veel en veel minder. :)

Volgens mij heb ik de afgelopen jaren alle anthems als eerste thuis gehoord? Ben het wel met je eens dat een anthem kan groeien als je hem ergens in een showtje stopt, maar heb toch wel vaak dat m'n originele idee over een plaat daarna niet enorm veranderd blijkt.

Wat betreft deze bijvoorbeeld absoluut geen fan van die zoem kicks. Mist een berg kracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze begint enorm bij me te groeien. Wat een prachtige melodie! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 17:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De midintro klink lekker, maar gebeurt vrij weinig. De computergeluidjes zijn wel heel gaaf gedaan en de vocalen zijn schitterend. De melodie klinkt ook top; zit een vrij hoog KELTEK gehalte aan en dat kan zelden fout gaan. De tweede climax is wel echt m'n favoriet (verrassend he), voornamelijk door die B-Front uithalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Groot fan van B-Front en vind het daarom jammer dat dit anthem gewoon als een standaard Keltek plaatje klinkt met veel te lange breaks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2020 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik denk ook persoonlijk dat nu wij niet meer naar de feesten toe kunnen het gevoel anders word bij elk nummer. Als B-Front of KELTEK dit nummer had gedraaid als promo op een festival dan ga je er met een heel ander gevoel naar luisteren. Je maakt dan namelijk de sfeer mee wat zo'n nummer met zich mee brengt en dat heb je thuis natuurlijk veel en veel minder. :)

Volgens mij heb ik de afgelopen jaren alle anthems als eerste thuis gehoord? Ben het wel met je eens dat een anthem kan groeien als je hem ergens in een showtje stopt, maar heb toch wel vaak dat m'n originele idee over een plaat daarna niet enorm veranderd blijkt.

Wat betreft deze bijvoorbeeld absoluut geen fan van die zoem kicks. Mist een berg kracht


Ik denk dat het bij een groot gedeelte wel zo is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leuk plaatje, maar niks 'speciaals' als anthem.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle