Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2020 18:19 
 
Hardtraxx Crew

Klinkt als een andere vocalist dan het origineel, dus lijkt me dat het daarom wat makkelijker is om te releasen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 01:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De full is nog zoveel beter :cry:

Beste Keltek track ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 06:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RvD schreef:
De full is nog zoveel beter :cry:

Beste Keltek track ooit.


Pff hier zo mee eens, wat een track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 06:59 
 
Hardtraxxer

Wat een plaat zeg, kippenvel op deze vroege ochtend. :loving:

Kan eigenlijk niks verzinnen wat ik niet leuk vindt aan dit nummer. Die break is zo ontzettend goed/fijn.
Dit wordt, met Dark Sun, denk ik wel de KELTEK plaat die ik het meest zal gaan draaien. Ook na de hype van de eerste weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RvD schreef:
De full is nog zoveel beter :cry:

Beste Keltek track ooit.


Eens. Deze gaat hoog eindigen in m'n TOTY lijstje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk die mid intro die er nu ook bij zit :loving: Wat een heerlijke track is het geworden zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een plaat waar alles eigenlijk wel aan klopt :) Heerlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RvD schreef:
De full is nog zoveel beter :cry:

Beste Keltek track ooit.


Dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
RvD schreef:
De full is nog zoveel beter :cry:

Beste Keltek track ooit.


Dit :worship:

Niet waar, dat is Dark Sun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 13:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Een keer niet de standaard-Keltek sound. Alsnog vind ik de climax ontzettend saai. Misschien dat ik hem vaker moet horen. De midintro is wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: Groots, meeslepend. Fantastisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 19:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 08:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een van de beste platen van dit jaar en een van z'n beste eigen platen. Wat een bizar lekkere plaat dit. Sfeertje en melodie (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond zijn laatste platen wat eentonig worden, maar dit is eindelijk weer een parel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goh, ik had al die lovende reacties niet verwacht. Ik kan het echt niet uitstaan om 2:30 te moeten wachten voor er iets gebeurd. Die trance-opbouw wordt ik helemaal kriegel van zo weinig gebeurd en zo lang duurt het.

En de melodie vind ik ook maar heel simpel. Sound design is top natuurlijk, maar saaie opbouw + simpele melodie maakt dit echt een oersaaie plaat voor mij. Hoop dat hij er niet nog meer zo maakt.

Ik lees dat mensen dit zijn beste plaat ooit vinden. Zonder de "jullie-zeggen-dit-dus-ik-zeg-het-omgekeerde" internetlul te willen uithangen: voor mij is dit juist zijn minste plaat; ik heb liever al zijn andere platen (en een paar daarvan luister ik nooit naar omdat ik ze ook niet goed vind).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Goh, ik had al die lovende reacties niet verwacht. Ik kan het echt niet uitstaan om 2:30 te moeten wachten voor er iets gebeurd. Die trance-opbouw wordt ik helemaal kriegel van zo weinig gebeurd en zo lang duurt het.

En de melodie vind ik ook maar heel simpel. Sound design is top natuurlijk, maar saaie opbouw + simpele melodie maakt dit echt een oersaaie plaat voor mij. Hoop dat hij er niet nog meer zo maakt.

Ik lees dat mensen dit zijn beste plaat ooit vinden. Zonder de "jullie-zeggen-dit-dus-ik-zeg-het-omgekeerde" internetlul te willen uithangen: voor mij is dit juist zijn minste plaat; ik heb liever al zijn andere platen (en een paar daarvan luister ik nooit naar omdat ik ze ook niet goed vind).


Dit is juist het origineel intact houden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2020 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bizar goeie plaat dit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Bizar goeie plaat dit :surrender:


Dat stukje op 1.30 tot 1.45 min. Had van mij nog wel in de climax terug mogen komen. Nu is het ligt hoorbaar maar had harder gemogen.

Hoe noem je dat effect of wat het ook is eigenlijk? Bedoel die soort stemmen sound die van hoog naar laag verspringen :)

Edit: volgens mij Choir :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 20:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De break is echt heel sfeervol, maar duurt mij eigenlijk wel te lang. Voor de rest een heerlijk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2020 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break is ook het geweldigste aan de plaat imo. :drool: Maarja, dat komt natuurlijk door de originele plaat. De break bouwt dan wel episch op, maar de climax blijft dan voor mij een beetje leeg. Het epische gaat er snel vanaf. Alles bijeen is het natuurlijk wel gewoon een vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2020 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat de melodie bij vlagen wel wat wegheeft van één van de platen op het Clockartz album (weet uit mijn hoofd zo snel de tracktitel even niet). Melo doet me in deze plaat iig helemaal niks. Vind de climax vrij saai. Mid-intro klinkt wel dik, maar dat is ook enkel te danken aan die kick, verder gebeurd daar ook weinig spannends imo. Break is wel mooi, maarja, dat is ook maar half toe te schrijven aan KELTEK. Hoewel die in deze plaat die zeur synth een keer thuis laat, vind ik het geheel nog steeds veel te ''zwaar''. Nou is dat bij deze plaat mss ook wel enigszins logisch, maar dit is gewoon geen hardstyle meer waarvan ik zin krijg om te dansen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat is perfect. :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle