Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2008 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn mening weet je al, ik zou hem er in gooien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2008 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het niet doen, is niet eens uitgebracht.. Uit respect. Maar goed, mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2008 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik zou het niet doen, is niet eens uitgebracht.. Uit respect. Maar goed, mijn mening.


Zo daar heb je ook wel een goed punt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2008 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zou het niet doen, is niet eens uitgebracht.. Uit respect. Maar goed, mijn mening.

ja daarom ook.mijn keuze ligt eerder bij nee.achja we zien wel reken er maar neit te hard opxd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2008 20:44 
 
Hardtraxx Newbie

Drama nummer, jammer dat ie zich tot dit soort nummers gaat verlagen!
En idd is bij Showtek precies zo, die moeten ook nummers als Apologize achterwege laten en lekker eigen tracks maken zoals Party Lover en Hold Us Back. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2008 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Bull schreef:
Drama nummer, jammer dat ie zich tot dit soort nummers gaat verlagen!
En idd is bij Showtek precies zo, die moeten ook nummers als Apologize achterwege laten en lekker eigen tracks maken zoals Party Lover en Hold Us Back. :x



Sorry man over apologize heb je gelijk, maar over die van tatanka kan je niet egt veel verkeerd zeggen .. Ok sommigen onder ons vinden het niet egt leuk als er een remix wordt gemaakt van bekende nrs. Maar als je nagaat.. Dit zijn meestal ook de leukste tracks. Kijk naar nothing else matters. Is tog ook geen verkeerde plaat ofwel? Het gaat erom een Dj kan niet altijd inspiratie vinden. Ik vind het leuk als een Dj experimenteerd met bestaande nrs, dan weet je tenminste waar je staat als dj, of het publiek dit goed vind of niet... Zoniet, tjah dan weet je dat ook alweer, Is in ieder geval beter als Dj's die iedere keer dezelfde samples pakken bv en zo weer een track uitgeven. Mijn mening respect voor die Dj's. Zij proberen tenminste egt, lukt het hen niet komen ze de volgende keer met een betere track.. 1 slechte track & de meeste verliezen interesse in de Dj tot ze weer met een toptrack aankomen. Komop man iedereen kan tog eens slechte nrs maken. Het gaat erom dat je moet blijven proberen en draaien wat het publiek lekker vind, sowat als een of Twee mensen ( bij wijze van spreken) dit een slechte track vinden. Zolang het grootste gedeelte het lekker vind klinken heb je als Dj niet veel te klagen =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2008 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Well said Brt_!

Tatanka draait al jaren aan de top mee. Dit jaar was een tijd lang rust en kalmte bij de man, met enkel een Zanza plaat (LOVE Zanzarismo btw), nu met Borderline en B2BW weer lekker bezig.
Vorig jaar met Futher Mocker ook een grote hit te pakken!
Zijn performances zijn ook superdeluxe. Ik ben het niet helemaal eens met deze track, maar over het algemeen heb ik zeer groot respect voor Tatanka (+ we hebben een link op zijn site ;) ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 09:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sluit me aardig aan bij jou Khadber, vind dat je het goed formuleert zo :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens, was me net aan het bedenken om eens zon stuk te schrijven, maar jij doet het al voor me :thumbup: en ook na apologize blijf ik showtek relax vinden. Kijk wat ze voor dit nummer bereikt hebben, en nu komen ze weer met down under, heerlijk nummertje hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin maar niet over Down Under.. Het enige goede eraan is de break.. Die is mooi.. Voor de rest eentonig en saai ingespeeld. Break is wel super, maar dat zei ik al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 22:47 
 
Hardtraxxer

commercieel of niet
kvind hem nog goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2008 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb down under alleen gehoord op qlimax zelf, maar daar klinken alle nummers vet dus ff wachten op release dan praat ik wel weer verder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2008 19:18 
 
Hardtraxxer

tja wel redlijk maar ja wel lekkere bass
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle