veelste laat, jammer.
Dit, plaatje is puur goud, maar al veeeeeel te vaak gehoord of zelf opgezet. Jammer.emmerick wrote:veelste laat, jammer.
Dit, plaatje is puur goud, maar al veeeeeel te vaak gehoord of zelf opgezet. Jammer.emmerick wrote:veelste laat, jammer.
toulouse remix is officieel al uit japatrickjeb wrote:Power of Music heeft nog geen officiele release gehad, Reignite ook niet, Toulouse niet, dus officieel moeten die ook nog komen. Natuurlijk zijn ze al gelekt, maar ze zijn dus nog niet gereleased.Wildstylerz wrote:ja welke? Alles is gereleased alleen, now is the time, maar die is nog gloednieuwtijntjuh120 wrote:als headhunterz zijn andere tracks nou ook is released? verder opzich wel lekker trackje
Bron?Wildstylerz wrote:en die came with son bootleg niet maar dat word wel een free
Dat is echt vaak bij Ultra Records.vincejuh wrote:Wel fijn dat dit: Due to copyright restrictions you cannot buy this product in your country, op Juno erbij staat. Dus we hebben er alsnog niets aan
Dit, alleen heb ik dan totaal niks met die hartjesKhadber wrote:Track vind ik op zich wel prima. Wat me wel een beetje tegen staat is dat er na de eerste climax nog een redelijk lange break zit. Dat kan wel icm die hartjes een mooi effect hebben op een vloer, maar ik zou toch liever iets meer beat hebben.
Het is een Remix.Dennis93 wrote:geef mij maar spectrum![]()
En hij mag nu wel gaan stoppen met zen remuxxen

iMark wrote:Kaskade ft Neon Trees - Lessons in Love (Headhunterz remix) is met 92% gemaakt op 538!
En Niels Geusenbroek zit er ook al mee te slijmenJurheinen wrote:Headhunterz Twitter wrote:Kaskade ft Neon Trees - Lessons in Love (Headhunterz remix) is met 92% gemaakt op 538!
Hoe bedoel je?Destination wrote:En Niels Geusenbroek zit er ook al mee te slijmenJurheinen wrote:Headhunterz Twitter wrote:Kaskade ft Neon Trees - Lessons in Love (Headhunterz remix) is met 92% gemaakt op 538!
Koelkast wrote:Hoe bedoel je?
Niels Geusenbroek Twitter wrote:Gefeliciteerd met je overweldigende score bij maak t of kraak t ! Have fun in Brazil @djheadhunterz