Hardtraxx Elite

Heerlijk stuk muziek, Noisecontrollers blijven me verbazen met keer op keer lekkere nummertjes.
Hardtraxx Veteran

Saai :sleep:
Hardtraxxer

En deze mag worden bijgewerkt naar SCANTRAXX 119 :)

Afbeelding
Hardtraxx Addict

Thepump schreef:
Magistraal :loving:

:worship:
Hardtraxx Elite

Niet zo briljant als het origineel ( :loving: ), desalniettemin toch een leuke remix!
Hardtraxxer

Meh. Maar dat heb ik een beetje bij alle NC releases in het afgelopen jaar. :/
Hardtraxx Addict

Vind de melodie wel lekker met die lange uithalen, maar in combinatie met dit soort hardstyle kicks vind ik het niet erg mooi. Dan zet ik indd liever het origineel op.
Hardtraxx Beheerder

Jaa heerlijk :worship:
was me niet opgevallen dat het iqon anthem dezelfde kicks heeft :D
Hardtraxx Veteran

Geweldige plaat! Sfeer is zo goed gedaan!
Hardtraxx Elite

Lekker luisterplaatje voor thuis of in de auto!
Hardtraxx Addict

Ik vind deze toch wat minder van NC, en dat komt vooral door de kicks. Sowieso zijn de laatste platen op TOT na minder van ze. Niet meer van het hoge niveau So High/Pillars Of Creation in ieder geval imo.
Hardtraxx Veteran

Wat een bromkicks.
Hardtraxx Beheerder

wat is dat trouwens voor leuks dat scantraxx geen official previews upload? amateuristische zooi. wel eerst de artwork + cat info vrijgeven maar geen preview :/
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
wat is dat trouwens voor leuks dat scantraxx geen official previews upload? amateuristische zooi. wel eerst de artwork + cat info vrijgeven maar geen preview :/

Doen ze wel, alleen meestal later... Dit is gewoon aangekondigd, preview volgt later. Check hun channel
Hardtraxx Beheerder

Lenny schreef:
The Venator schreef:

Doen ze wel, alleen meestal later... Dit is gewoon aangekondigd, preview volgt later. Check hun channel

Alles is altijd 'later' bij scantraxx. fuck dat.
Hardtraxx Beheerder

Lenny schreef:
The Venator schreef:

Alles is altijd 'later' bij scantraxx. fuck dat.
Hardtraxxer

Heerlijk mainstream plaatje :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track, komt eigenlijk vooral door het geniale origineel. Krijg meters kippenvel wanneer ik die melodie hoor :loving:
Donateur

Thew schreef:
Meh. Maar dat heb ik een beetje bij alle NC releases in het afgelopen jaar. :/
Hardtraxx Veteran

Kippenvel melodie!
Hardtraxx Veteran

toch had ik een kick verwacht met wat meer kracht
Hardtraxx Veteran

Preview staat nu online.
Hardtraxxer

Release Date: 22 April 2013
Hardtraxx Veteran

Weird, dat stond er eerst, maar had het aangepast omdat er onder de video 15 april staat. >.<
Hardtraxx Addict

Oh man, wat is die janksynth toch lekker. :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle