Persoonlijk vind ik het nogal karig. Een tracklengte van 2.23 vind ik sowieso al niet fijn. Maar voor de rest klinkt het ook allemaal niet interessant genoeg.
Persoonlijk vind ik het nogal karig. Een tracklengte van 2.23 vind ik sowieso al niet fijn. Maar voor de rest klinkt het ook allemaal niet interessant genoeg.
ben ik het wel mee eens ja. fijn dat er wat meer van dit soort hardstyle uitkomt maar deze track is het helaas nog even niet.