Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angerfist - Ubermensch
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:30 
 

TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Vanaf 2010 meer hardstyle gaan luisteren en vanaf eind 2011/begin 2012 z'n beetje alle realesses gaan volgen.

Je houdt niet van 'deze oude sounds' maar je bent vanaf 2010 meer hardstyle gaan luisteren (en luisterde daarvoor dus ook al). Naar wat voor hardstyle luisterde je toen dan?

Dat was echt maar een enkel nummertje en vaak horden ik dat dan van me broer die dat op had staan.
Edit: Zou niet weten hoe die nummers heten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heerlijk om weer zo iets te horen! Lekkere sounds en goeie bak drive, well done J&W :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawmon schreef:
Wat heerlijk om weer zo iets te horen! Lekkere sounds en goeie bak drive, well done J&W :thumbsup:


dit dus! Heeeeeerlijk dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou als een gemiddelde artiest een x langskomt en ziet hoeveel positieve reacties hierop zijn, dan weet je wat je moet maken denk ik!

En voor mij ook, wat is dit gigantisch vet weer. Die sfeer in de break, de intro sounds, en de heerlijke simpele maar mooie melodie in de climax. En hoe die melodie inramt. Man wat is dit een piemelpetser van een plaat! Kippenvel :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JAAAAAAAAA :yay: GVD JAA :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Vanaf 2010 meer hardstyle gaan luisteren en vanaf eind 2011/begin 2012 z'n beetje alle realesses gaan volgen.

Je houdt niet van 'deze oude sounds' maar je bent vanaf 2010 meer hardstyle gaan luisteren (en luisterde daarvoor dus ook al). Naar wat voor hardstyle luisterde je toen dan?


Smaken kunnen toch veranderen? Ik luister ookal zeer lange tijd Hardcore en vroeger ook meer hardstyle (wat dus 'deze oude sounds' zijn), maar van deze plaat val ik in slaap :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Idee en stijl van de plaat zijn zeker vet. Toch komt bij mij weer het grootste Josh & Wesz syndroom naar boven: de afwerking van de plaat. Het klinkt allemaal alsof er 35 lagen reverb overheen zitten. Wat een gegalm zeg. Klinkt totaal niet scherp dit. Jammer. Denk dat dit live erg tegenvalt. Zo voor thuis nog wel een lekker nummertje om op te zetten.

Precies dit, helaas eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs Lyst heeft nog een redelijk positieve mening :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro doet me denken aan;

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mainstream hardstyle weet mij nog zelden te vermaken, maar dit is toch echt zo'n plaat waar ik van moet kwijlen. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 20:23 
 
Hardtraxx Addict

Wat een héérlijk nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wauw, eindelijk weer eens een track die mij weet te pakken. Kick mocht van mij wel iets beter, maar die drive is echt gruwelijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kick valt me wat tegen, vooral in de mid zit ie m.i. veel te ver naar achteren. Hoor alleen nog maar punch. Feeling is wederom weer ijzersterk. Hoop echt dat ze weer een beetje hun draai weten te vinden en ze nog een keer groot worden geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mid-intro en outro doet mij echt denken aan de periode dat ik net begon te luisteren met Hardstyle, een beetje á la Like Thiz. Melo doet mij op dit moment nog niet veel, misschien nog even vaker horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk om de oude sound van deze 2 heren weer te horen :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

goedmakertje van hun laatst uitgebrachte plaat,
:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
iMark schreef:
sandervanbruggen schreef:
Ik vind dit dus maar niks :$ 
Veel te oudbollig voor mij.

Dan vraag ik me dus af wat jij echt mist in deze track.

Nou die oude sounds zijn gewoon mijn ding niet, melodie is wel fijn maar op de manier waarop die door de sounds wordt ingevuld heb ik niks mee. Dus ja dan kan ik hier persoonlijk vrij weinig mee.



Ik luister (spijtig genoeg :() nog maar iets langer dan 3 jaar naar HS maar ik vind die oude sounds echt heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 11:47 
 

Haha dat kan he, smaken verschillen. Voor mij persoonlijk was qua sounds en opbouw 2012 het hoogtepunt daarna is het wel allemaal wat minder geworden op een aantal uitzonderingen na natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Haha dat kan he, smaken verschillen. Voor mij persoonlijk was qua sounds en opbouw 2012 het hoogtepunt daarna is het wel allemaal wat minder geworden op een aantal uitzonderingen na natuurlijk.

Haha, voor mij lag het eerste hoogtepunt rond 2003 en het tweede rond 2010. Daarna is het allemaal afgezakt. Nog steeds klappers hier en daar, maar nooit meer zo goed als toen. En dit doet me denken aan 2010, dus yay!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 15:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
sandervanbruggen schreef:
Haha dat kan he, smaken verschillen. Voor mij persoonlijk was qua sounds en opbouw 2012 het hoogtepunt daarna is het wel allemaal wat minder geworden op een aantal uitzonderingen na natuurlijk.

Haha, voor mij lag het eerste hoogtepunt rond 2003 en het tweede rond 2010. Daarna is het allemaal afgezakt. Nog steeds klappers hier en daar, maar nooit meer zo goed als toen. En dit doet me denken aan 2010, dus yay!


2008 en 2009 dan :$? Dat zijn voor mij toch wel echt de jaren waar ik met een blije bakkes op terug kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
2008 en 2009 dan :$? Dat zijn voor mij toch wel echt de jaren waar ik met een blije bakkes op terug kijk.

Ja, 2009 ook. Rond 2010. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat zeg! Lekker die oude reverse bass intro. Super drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle