Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

het duurt lang oke,, maar dan moet je maar niet zo vaak die previews luisteren. Heb dat paar keer gedaan,, en paar keer live gehoord.. Vind het een dik release maar kan echt wel wachten hoor :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 11:14 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
het duurt lang oke,, maar dan moet je maar niet zo vaak die previews luisteren. Heb dat paar keer gedaan,, en paar keer live gehoord.. Vind het een dik release maar kan echt wel wachten hoor :huh:

+1

Maar ik vraag me gewoon af... Er hoeft toch niks te veranderen aan de vinyl versie naar de WEB? Waarom duurt het zo lang :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 13:15 

Artiest

zodat je vinyl blijft kopen ipv mp3 downloaden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 17:05 

Hardtraxxer

The I's schreef:

maar wat heeft dat voor nut voor hardcopy en voor de kopers? zit er dan een grotere winstmarge op vinyl of willen ze proberen om dj's zo veel en zo vaak mogelijk op vinyl te laten draaien, klinkt voor mij niet echt logisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 19:09 

Hardtraxx Veteran

The I's schreef:

tja soms moet je ook met je tijd meegaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 00:37 

Artiest

WIJNUH schreef:
The I's schreef:

maar wat heeft dat voor nut voor hardcopy en voor de kopers? zit er dan een grotere winstmarge op vinyl of willen ze proberen om dj's zo veel en zo vaak mogelijk op vinyl te laten draaien, klinkt voor mij niet echt logisch...

zo moet je het kopen, zodra de mp3 online is staat ie ook illigaal online en is dus de meeste winst weg ;)
veel winst zit er niet op een vinyl (vandaar dat de meeste er ook mee stoppen) maar de echte liefhebbers kopen wel zon mooi zwarte schijf en hoeven dus ook niet per se met de tijd mee te gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 11:48 

Hardtraxxer

The I's schreef:
WIJNUH schreef:
The I's schreef:

zo moet je het kopen, zodra de mp3 online is staat ie ook illigaal online en is dus de meeste winst weg ;)
veel winst zit er niet op een vinyl (vandaar dat de meeste er ook mee stoppen) maar de echte liefhebbers kopen wel zon mooi zwarte schijf en hoeven dus ook niet per se met de tijd mee te gaan ;)

ik heb wel respect dat ze dat doen voor de echte liefhebbers, maar veel schiet je er volgens mij niet mee op. die mensen die webreleases downloaden (legaal of illegaal) moedig je hiermee echt niet aan om vinyl te gaan kopen (lijkt me sowieso al lastig) en als dan de meeste winst al weg is, kun je imo beter de prijs van een webrelease met 50 cent verhogen als het niet genoeg oplevert
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 12:58 

Hardtraxx Veteran

Het is inderdaad een beetje een rare regeling die Hardcopy heeft. Want vaak wordt de vinyl al geript en op het internet geplaats en zo krijgen de mensen die muziek iligaal downloaden het ook wel in handen en hoeven ze dus niet op de web release te wachten. Ik zie het in ieder geval vaak genoeg op download sites aangezien ik er altijd mijn digitale versie van de vinyl die ik gekocht heb download zodat ik het zelf niet hoef te rippen. ;)

Maar als door deze regeling Hardcopy vinyl kan blijven release vind ik het goed! Want ik zie niet graag nog een label stoppen met vinyl. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 16:04 

Hardtraxx Newbie

maar is de vinyl er al wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 10:28 

Hardtraxx Elite

al bijna meer als een maand ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 16:24 

Hardtraxx Veteran

WIJNUH schreef:

ik heb wel respect dat ze dat doen voor de echte liefhebbers, maar veel schiet je er volgens mij niet mee op. die mensen die webreleases downloaden (legaal of illegaal) moedig je hiermee echt niet aan om vinyl te gaan kopen (lijkt me sowieso al lastig) en als dan de meeste winst al weg is, kun je imo beter de prijs van een webrelease met 50 cent verhogen als het niet genoeg oplevert

Ik zou hem juist eerder met 50 ct verlagen om te kijken of je dan meer verkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 10:35 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
WIJNUH schreef:

Ik zou hem juist eerder met 50 ct verlagen om te kijken of je dan meer verkoopt.

dat is ook een risico, het is maar net de vraag of je meer verkoopt. ik zou de gok iig niet wagen om de prijs verlagen, maar het kan inderdaad ook positief uitpakken als je het zo bekijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:26 

Hardtraxx Elite

ik heb hem al lang op vinyl ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:34 

Hardtraxxer

I've Lost You = :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 00:37 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
ik heb hem al lang op vinyl ^^

de meeste mensen draaien niet meer met vinyl

dus wij wachten op de web

al duurt dat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 00:38 

Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
Het is inderdaad een beetje een rare regeling die Hardcopy heeft. Want vaak wordt de vinyl al geript en op het internet geplaats en zo krijgen de mensen die muziek iligaal downloaden het ook wel in handen en hoeven ze dus niet op de web release te wachten. Ik zie het in ieder geval vaak genoeg op download sites aangezien ik er altijd mijn digitale versie van de vinyl die ik gekocht heb download zodat ik het zelf niet hoef te rippen. ;)

Maar als door deze regeling Hardcopy vinyl kan blijven release vind ik het goed! Want ik zie niet graag nog een label stoppen met vinyl. ;)

en deepack en josh and wesz draaien gelukkig ook alleen maar vinyl

dus die geven het goeie voorbeeld daarin

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 05:09 

Hardtraxx Newbie

Timmer schreef:
Vind het een dik release maar kan echt wel wachten hoor :huh:

Ik vind het echt één van de beste releases van 2010 tot nu toe ;) Geniale nummers, en het scheelt dat ze niet plat gedraaid worden zoals Creation EP, dan blijft ie langer leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 11:15 

Hardtraxx Veteran

2C-B schreef:
Timmer schreef:
Vind het een dik release maar kan echt wel wachten hoor :huh:

Ik vind het echt één van de beste releases van 2010 tot nu toe ;) Geniale nummers, en het scheelt dat ze niet plat gedraaid worden zoals Creation EP, dan blijft ie langer leuk :thumbsup:

creation ep mag plat gedraaid worden

krijg er geen genoeg van
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 11:56 

Hardtraxxer

djpatt schreef:

Wanneer heb je hun met vinyl zien draaien? :/
Ikke nooit iig, gewoon altijd met CDJ's..

edit: volges mij was t sarcastisch bedoeld als ik t zo nog een keer lees ofnie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 11:57 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
djpatt schreef:

Wanneer heb je hun met vinyl zien draaien? :/
Ikke nooit iig, gewoon altijd met CDJ's..

zucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wel eens van cynisme gehoord

optijd begrepen zie ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 11:57 

Hardtraxxer

had m al aangepast haha kijk maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 11:59 

Hardtraxx Veteran

ik ook

dus bedoel ermee dat ze niet zo schijnheilig moeten doen bij hardcopy gewoon releasen die meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 13:14 

Hardtraxxer

klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:03 

Hardtraxx Veteran

zow

de vinyl rip is er ondertussen

nu kan de web niet lang meer duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 16:13 

Hardtraxx Addict

djpatt schreef:
zow

de vinyl rip is er ondertussen

nu kan de web niet lang meer duren

Ja die had ik maar ff meegenomen. Lekkere nummers maar heb toch liever een WEB waarvan de kwaliteit toch wat beter is
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle