Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een heerlijke release! alleen voor i've lost you zou ik het al doen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
wat een heerlijke release! alleen voor i've lost you zou ik het al doen :drool:

alleen i've lost you? overdrive en lipservice zijn anders voor mij ook toppertjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2010 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tel schreef:
E-rik schreef:
wat een heerlijke release! alleen voor i've lost you zou ik het al doen :drool:

alleen i've lost you? overdrive en lipservice zijn anders voor mij ook toppertjes :thumbup:


ik bedoelde eigelijk meer, als er naast i've lost you nog 3 andere boutplaaten opstonden ging ik hem nog aanschaffen, nu staan er gewoon 3 megatracks op(i've lost you autumn green en overdrive)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hebben, hebben, hebben! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijke plate :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb deze eigenlijk voor I've Lost You gekocht, maar moet zeggen dat ze alle 4 echt wat hebben. Vind alleen de tekst in Lip Service Radio af en toe irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:41 
 
Hardtraxx Addict

ff w8en op het webje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Heb deze eigenlijk voor I've Lost You gekocht, maar moet zeggen dat ze alle 4 echt wat hebben. Vind alleen de tekst in Lip Service Radio af en toe irritant.


+ 1, vind lip service radio met stipt de minste van de 4, andere 3 zijn heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 16:00 
 
Hardtraxx Newbie

hard hard hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:36 
 
Hardtraxxer

Tjoelie schreef:
hard hard hard!


ik zou josh & wesz toch niet echt omschrijven als hard.. i've lost you komt wel aardig in de buurt maar afgezien daarvan.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Tjoelie schreef:
hard hard hard!


ik zou josh & wesz toch niet echt omschrijven als hard.. i've lost you komt wel aardig in de buurt maar afgezien daarvan.. :/

ligt eraan hoe je hard omschrijft, het gaat uiteindelijk om het totaal plaatje, zoals zany - frequency
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Tjoelie schreef:
hard hard hard!


ik zou josh & wesz toch niet echt omschrijven als hard.. i've lost you komt wel aardig in de buurt maar afgezien daarvan.. :/


Mee eens, is een beetje zoals DBSTF aan de 'lichtere' kant van hardstyle. Lekker, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 17:03 
 
Hardtraxx Newbie

heerlijke nummertjes!

I've lost you... geweldige antiqlimax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 14:56 
 
Hardtraxxer

enig idee iemand wanneer de web komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pimpin' Guy schreef:
enig idee iemand wanneer de web komt?


helaas niet, maar ik ga hem iig kapot draaien :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 16:57 
 
Hardtraxxer

Tel schreef:
WIJNUH schreef:
Tjoelie schreef:
hard hard hard!


ik zou josh & wesz toch niet echt omschrijven als hard.. i've lost you komt wel aardig in de buurt maar afgezien daarvan.. :/

ligt eraan hoe je hard omschrijft, het gaat uiteindelijk om het totaal plaatje, zoals zany - frequency


ben ik met je eens maar noem eens 3 voorbeelden van josh & wesz tracks die in het totaal plaatje ook hard zijn (zonder i've lost you te noemen). begrijp me niet verkeerd ik vind dat ze wel erg sterke producties maken, maar alleen geen 'harde'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb jij ooit J&W op een dikke geluidsset gehoord? Die lage tonen brullen echt flink hard door. Ik denk dat hij dat meer bedoelt. En dat is ook absoluut waar. Qua melodie is het allemaal niet hard oid, maar die bass is echt een doordreuner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ze een keer LIVE gezien!! Damn, J&W zijn gewoon goed!! En je ziet ze niet iedere week !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 18:32 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Heb jij ooit J&W op een dikke geluidsset gehoord? Die lage tonen brullen echt flink hard door. Ik denk dat hij dat meer bedoelt. En dat is ook absoluut waar. Qua melodie is het allemaal niet hard oid, maar die bass is echt een doordreuner.


nee heb ze nog nooit zien draaien. en als het waar is wat je zegt, dan hoop ik dat er op black een paar nummers van hun worden gedraaid volgende week :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 18:51 
 
Hardtraxxer

j&w zijn echt wel hard hoor, ze hebben ook een fette stijl die lekker swingt zegmaar om het zo te noemen XD
zijn toppers als je ze ziet draaien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 20:43 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Heb jij ooit J&W op een dikke geluidsset gehoord? Die lage tonen brullen echt flink hard door. Ik denk dat hij dat meer bedoelt. En dat is ook absoluut waar. Qua melodie is het allemaal niet hard oid, maar die bass is echt een doordreuner.


Ik zou ze nog steeds niet hard noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Khadber schreef:
Heb jij ooit J&W op een dikke geluidsset gehoord? Die lage tonen brullen echt flink hard door. Ik denk dat hij dat meer bedoelt. En dat is ook absoluut waar. Qua melodie is het allemaal niet hard oid, maar die bass is echt een doordreuner.


Ik zou ze nog steeds niet hard noemen

Ik noem ze ook niet hard, de melodietjes zijn erg vrolijk en springerig etcetera. Maar als je de bass bedoelt, daar kan menig DJ een puntje aan zuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2010 22:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard is sowieso zo'n vage term.

'T is energiek en er zit een heerlijke drive in, en de melodietjes zijn lekker aanstekelijk en passen prima bij het geheel. Ik vind het heerlijke muziek om uit mn dak te gaan en daar gaat het om, niet dat het altijd maar weer harder dan de rest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 13:34 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Hard is sowieso zo'n vage term.

'T is energiek en er zit een heerlijke drive in, en de melodietjes zijn lekker aanstekelijk en passen prima bij het geheel. Ik vind het heerlijke muziek om uit mn dak te gaan en daar gaat het om, niet dat het altijd maar weer harder dan de rest is.


+1 Overigens denk ik dat de beste definitie van hard Tatanka is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 15:20 
 
Hardtraxxer

qorbatjov schreef:
dawasiknie schreef:
Hard is sowieso zo'n vage term.

'T is energiek en er zit een heerlijke drive in, en de melodietjes zijn lekker aanstekelijk en passen prima bij het geheel. Ik vind het heerlijke muziek om uit mn dak te gaan en daar gaat het om, niet dat het altijd maar weer harder dan de rest is.


+1 Overigens denk ik dat de beste definitie van hard Tatanka is xd


er zijn er wel meer die je kunt definiƫren als hard, Noisecontrollers, B-Front, Zatox, Alpha Twins, Titan noem t maar op...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle