Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Josh & Wesz - Evolve (DWX1697)

Label: Dirty Workz
WEB release: 25/07/2024

Tracks:
Josh & Wesz - Evolve

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Verplaatst.
Artiest
76 posts member since 2017
last seen 8 days ago
Goejenhandel :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Wat een verschrikkelijke kicks zeg in de mid-intro :oh: climax is dan wel weer tof
Hardtraxx Veteran
4418 posts member since 2023
last seen 20 hours ago
ErikZ wrote:Wat een verschrikkelijke kicks zeg in de mid-intro :oh: climax is dan wel weer tof
:lol: inderdaad hey. Welke kicks, kun je bijna vragen. Hoor ze nauwelijks.

Edit: Oeps, ik bedoelde de allereerste kicks, denk dat jij die vanaf 0:54 bedoelde. Die zijn ook echt helemaal kut zeg, weet niet wat er gebeurt maar het klinkt iig niet best.

Melodie wel leuk maar vind die kick in de climax teveel weggedrukt worden door de melodie. Een kick moet hoorbaar zijn, de climax kick in deze track is als het verlegen kindje achterin de klas die overschaduwd wordt door al het geluid eromheen.
Last edited by Zaagkick on 25 Jul 2024 16:32, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Plaatje vind ik wel geinig, zit wel de oude feel van J&W in. Tweede stukje mid-intro op 0.54 in de preview is nog even wennen, voelt nog niet helemaal super.
Hardtraxxer
88 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Opzich een leuke plaat! Kan het wel waarderen dat ze nog platen uitbrengen. Het eerste gedeelte van de mid-intro doet me wat aan secret societies van Krusaders denken en volgens mij hoor ik op 1:00 in de preview 1x de mid-intro kick van een oudere plaat van ze? De lead in de climax heeft veel whitenoise op de achtergrond maar dat was bij hun vorige plaat ook het geval dacht ik.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Jammer van die kicks na de midintro, echt heel lelijk. Verder wel een leuk plaatje namelijk. De white noise stoor ik me bij hun platen niet zo aan eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Wauw! :loving:
Hardtraxxer
158 posts member since 2024
last seen 10 days ago
ErikZ wrote:Wat een verschrikkelijke kicks zeg in de mid-intro
Ja dat is echt vreselijk!
Myth wrote:De lead in de climax heeft veel whitenoise op de achtergrond maar dat was bij hun vorige plaat ook het geval dacht ik.
Ik vind dat idd ook wel wat heftig, maar ik kan het met zo'n fijn melodietje nog net handelen

De melodie is wel echt J&W stijl :clap:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Klinkt alsof ik slechte ontvangst op mn radio heb. Nee dit moeten ze maar niet meer doen. Vind beide kicks ook niet zo eigenlijk.
Hardtraxxer
227 posts member since 2020
last seen Jul 2026
de mid-intro is naar mijn mening een beetje wennen, maar dit is echt een j&w track, dat hoor je meteen :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Jeffreylp wrote:Klinkt alsof ik slechte ontvangst op mn radio heb. Nee dit moeten ze maar niet meer doen. Vind beide kicks ook niet zo eigenlijk.
xd
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Heerlijke plaat! Stoor me totaal niet aan de kicks eerlijk gezegd. Tweede mid lopen alleen die lead en de tail van de kick niet echt lekker dus daar klinkt het wel wat rommelig. Mis zelf verder geen power in de kicks als ik over mijn oordopjes luister.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
Myth wrote: en volgens mij hoor ik op 1:00 in de preview 1x de mid-intro kick van een oudere plaat van ze?
Klinkt als de kick van platen als Rubdown.
Myth wrote:De lead in de climax heeft veel whitenoise op de achtergrond maar dat was bij hun vorige plaat ook het geval dacht ik.
Niet echt meer dan veel andere platen.