Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2024 19:23 

Hardtraxx Veteran

Josh & Wesz - Evolve (DWX1697)

Label: Dirty Workz
WEB release: 25/07/2024

Tracks:
Josh & Wesz - Evolve

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 12:51 

Hardtraxx Crew

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 13:33 

Artiest

Goejenhandel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 14:17 

Hardtraxx Veteran

Wat een verschrikkelijke kicks zeg in de mid-intro :oh: climax is dan wel weer tof
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 14:19 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Wat een verschrikkelijke kicks zeg in de mid-intro :oh: climax is dan wel weer tof

:lol: inderdaad hey. Welke kicks, kun je bijna vragen. Hoor ze nauwelijks.

Edit: Oeps, ik bedoelde de allereerste kicks, denk dat jij die vanaf 0:54 bedoelde. Die zijn ook echt helemaal kut zeg, weet niet wat er gebeurt maar het klinkt iig niet best.

Melodie wel leuk maar vind die kick in de climax teveel weggedrukt worden door de melodie. Een kick moet hoorbaar zijn, de climax kick in deze track is als het verlegen kindje achterin de klas die overschaduwd wordt door al het geluid eromheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 14:59 

Hardtraxx Veteran

Plaatje vind ik wel geinig, zit wel de oude feel van J&W in. Tweede stukje mid-intro op 0.54 in de preview is nog even wennen, voelt nog niet helemaal super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 16:30 

Hardtraxxer

Opzich een leuke plaat! Kan het wel waarderen dat ze nog platen uitbrengen. Het eerste gedeelte van de mid-intro doet me wat aan secret societies van Krusaders denken en volgens mij hoor ik op 1:00 in de preview 1x de mid-intro kick van een oudere plaat van ze? De lead in de climax heeft veel whitenoise op de achtergrond maar dat was bij hun vorige plaat ook het geval dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 17:31 

Hardtraxxer

Jammer van die kicks na de midintro, echt heel lelijk. Verder wel een leuk plaatje namelijk. De white noise stoor ik me bij hun platen niet zo aan eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2024 22:05 

Hardtraxx Veteran

Wauw! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2024 10:36 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Wat een verschrikkelijke kicks zeg in de mid-intro

Ja dat is echt vreselijk!

Myth schreef:
De lead in de climax heeft veel whitenoise op de achtergrond maar dat was bij hun vorige plaat ook het geval dacht ik.

Ik vind dat idd ook wel wat heftig, maar ik kan het met zo'n fijn melodietje nog net handelen

De melodie is wel echt J&W stijl :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2024 15:51 

Klinkt alsof ik slechte ontvangst op mn radio heb. Nee dit moeten ze maar niet meer doen. Vind beide kicks ook niet zo eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2024 22:28 

Hardtraxxer

de mid-intro is naar mijn mening een beetje wennen, maar dit is echt een j&w track, dat hoor je meteen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 08:07 

Hardtraxx Elite

Jeffreylp schreef:
Klinkt alsof ik slechte ontvangst op mn radio heb. Nee dit moeten ze maar niet meer doen. Vind beide kicks ook niet zo eigenlijk.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 13:47 

Hardtraxx Elite

Heerlijke plaat! Stoor me totaal niet aan de kicks eerlijk gezegd. Tweede mid lopen alleen die lead en de tail van de kick niet echt lekker dus daar klinkt het wel wat rommelig. Mis zelf verder geen power in de kicks als ik over mijn oordopjes luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 14:05 

Hardtraxx Veteran

Myth schreef:
en volgens mij hoor ik op 1:00 in de preview 1x de mid-intro kick van een oudere plaat van ze?

Klinkt als de kick van platen als Rubdown.

Myth schreef:
De lead in de climax heeft veel whitenoise op de achtergrond maar dat was bij hun vorige plaat ook het geval dacht ik.

Niet echt meer dan veel andere platen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle