Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2021 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JNXD ft. Elyn - The Sound Of The Wolf (DWX1084)

Label: Dirty Workz
WEB release: 02/11/2021

Tracks:
JNXD ft. Elyn - The Sound Of The Wolf

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 20:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mwa, word hier niet warm of koud van. Vind het vrij saai overkomen allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clip heeft meer weg van een promofilmpje "kijk mijn gains en goddelijke lichaam eens"
Verder wel een aardig einde van de track. Het begin vind ik vrij saai en standaard
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 09:50 
 
Artiest

hurricane schreef:
Clip heeft meer weg van een promofilmpje "kijk mijn gains en goddelijke lichaam eens"
Verder wel een aardig einde van de track. Het begin vind ik vrij saai en standaard


Ik wilde ook altijd gogo danseres worden, maar is hem toch niet geworden. Sorry..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 01:08 
 
Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Mwa, word hier niet warm of koud van. Vind het vrij saai overkomen allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 09:25 
 
Hardtraxxer

Precies een van de redenen dat de artiest niet meer volg, zijn socials toentertijd meer gericht op zijn bodybuilding dan zijn muzikale carriere. Wat betreft nummers is het altijd heel wisselend. Soms echt ziek vet en soms echt te saai… Daarnaast komt er ook vrij weinig per jaar uit.. Altijd het gevoel gehad dat er meer in zit voor deze artiest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 00:16 
 
Artiest

Deanster schreef:
Precies een van de redenen dat de artiest niet meer volg, zijn socials toentertijd meer gericht op zijn bodybuilding dan zijn muzikale carriere. Wat betreft nummers is het altijd heel wisselend. Soms echt ziek vet en soms echt te saai… Daarnaast komt er ook vrij weinig per jaar uit.. Altijd het gevoel gehad dat er meer in zit voor deze artiest!


Ik wil hier toch even op reageren. Ten eerste dank voor je eerlijke antwoord, desondanks ik vind dat je een verkeerd beeld schetst waardeer ik het alsnog. Je spreekt over 'deze artiest'. Weet niet of je er overheen gelezen hebt maar ik ben er ook bij hoor :)

Dat er weinig uitkomt per jaar vind ik nogal subjectief. Ik vind namelijk de enorme drang aan releases vanuit de hedendaagse muziek industrie volstrekt idioot en helpt naar mijn idee een hoop artiesten om zeep. Geen gezonde producer die aan de weg probeert te timmeren kan dit bijbenen icm de lat die enorm hoog ligt, en de Dj's die betalen voor muziek of een co-producer hebben releasen elke maand een track. Ik verwijt niemand wat, maar of 'meer' in deze daarom beter is betwist ik.

Ik heb in 2020 minder uitgebracht, dit klopt. Wat niet zo raar is lijkt me, ik ben i.v.m. cojona vast niet de enige. Maar met een gemiddelde van voorgaande jaren zit ik toch op z'n 5 tracks per jaar. Dat is 1 release per 2,5 maand. Ik vind dit best meevallen, en of je de muziek nou vet vindt of niet. Kwaliteit is belangrijker voor mij dan kwantiteit. Tevens ben ik het dit jaar wel aan het opschroeven en wil ik naar gemiddeld 1 per 1,5 maand, want ik zit in een hele goede creatieve flow. Je kan niet altijd iedereen raken met je muziek, maar dat komt binnenkort wel goed ;).

Dat mijn social media ooit meer gericht was op bodybuilding klopt niet helemaal, ik deel af en toe zeker wat van mijn leven en andere passies inderdaad. Echter is dit altijd een gezonde balans geweest, en het geen ik gedeeld heb staat er nog steeds op, valt best mee. Dat je daarom iemand ontvolgt is jammer om te horen natuurlijk. Je facts kloppen enkel niet helemaal.

Er liggen in ieder geval veel solo's maar ook collabs klaar, dus wie weet tot snel man :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn dat een artiest de tijd neemt om een dergelijk uitgebreid antwoord te geven. Daarbij ben ik van mening dat JNXD ook zelf mag weten wat hij deelt op zijn socials. Uiteindelijk is het doel toch om zoveel mogelijk exposure te krijgen en de interpretatie hoe dat te bereiken is. Hoor hier ook nooit iemand klagen dat Mandy allemaal bikinifoto's plaatst???

OT: leuke track, geen hoogvlieger maar zeker ook niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat/dit stijltje is niks voor mij. In mijn oren een beetje een doorsnee semi raw plaat die nergens echt spannend wordt.

Wel wil ik even inhaken op het socials gedeelte. Wellicht komt het doordat ik zelf de sport ook beoefen dat ik mij er minder aan stoor, maar ik vind het zelf juist wel tof om bij artiesten te zien wat ze nog meer drijft dan alleen maar hun releases. Het overgrote deel post tegenwoordig alleen maar wat dingen zodra er tracks uit komen van de artiest zelf of van zijn/haar vriendjes. De reden dat ik ooit ook artiesten ben gaan volgen op insta is om een inkijkje te krijgen in de studio maar ook het persoonlijke aspect. Dus blijf lekker doen wat je doet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:34 
 
Hardtraxx Newbie

Qua sociaal vlak kan ik me ook niet echt vinden in de negativiteit.
Sterker nog, als je ‘JNXD’ 1 keer hebt gezien, en iemand vraagt of je JNXD kent weet je gelijk wie diegene bedoelt.

Dit nummer niet super maar zeker niet slecht, hoop binnenkort weer op een nummer zoals : Fuck shit up, Get down of Broken therapy, dat waren echte toppers als je het mij vraagt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 12:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eigenlijk kan alleen de climax icm de melodie mij boeien. Te weinig om deze nogmaals op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 13:51 
 
Artiest

THArdstyler schreef:
Fijn dat een artiest de tijd neemt om een dergelijk uitgebreid antwoord te geven. Daarbij ben ik van mening dat JNXD ook zelf mag weten wat hij deelt op zijn socials. Uiteindelijk is het doel toch om zoveel mogelijk exposure te krijgen en de interpretatie hoe dat te bereiken is. Hoor hier ook nooit iemand klagen dat Mandy allemaal bikinifoto's plaatst???

OT: leuke track, geen hoogvlieger maar zeker ook niet slecht.


Ik reageer bijna altijd, vind ik belangrijk! Maar ik deel je mening zeker, enkel snap ik sommige mensen ook wel hoor. Echter is het hebben van een act nowadays niet enkel gebaseeerd op music driven content. Ik mag blij zijn ik zulke usp's heb, op non muzikaal vlak. Dit is toch weer een stukje onderscheiding. Algoed, can't make everyone happy!

ThaBomba. schreef:
Deze plaat/dit stijltje is niks voor mij. In mijn oren een beetje een doorsnee semi raw plaat die nergens echt spannend wordt.

Wel wil ik even inhaken op het socials gedeelte. Wellicht komt het doordat ik zelf de sport ook beoefen dat ik mij er minder aan stoor, maar ik vind het zelf juist wel tof om bij artiesten te zien wat ze nog meer drijft dan alleen maar hun releases. Het overgrote deel post tegenwoordig alleen maar wat dingen zodra er tracks uit komen van de artiest zelf of van zijn/haar vriendjes. De reden dat ik ooit ook artiesten ben gaan volgen op insta is om een inkijkje te krijgen in de studio maar ook het persoonlijke aspect. Dus blijf lekker doen wat je doet :thumbup:


Thanks voor je eerlijke mening! Wellicht veras ik je wel positief bij de volgende plaat ;). Het social gedeelte; i think the same, tof om te horen. Thanks man!

Partyshock schreef:
Qua sociaal vlak kan ik me ook niet echt vinden in de negativiteit.
Sterker nog, als je ‘JNXD’ 1 keer hebt gezien, en iemand vraagt of je JNXD kent weet je gelijk wie diegene bedoelt.

Dit nummer niet super maar zeker niet slecht, hoop binnenkort weer op een nummer zoals : Fuck shit up, Get down of Broken therapy, dat waren echte toppers als je het mij vraagt :)


Kijk, dit zegt een hoop, slaat het marketing wise toch nog ergens op haha. Wat de muziek betreft snap ik, er ligt veel klaar. Zeker ook in die straat. To be continued... :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

JNXD schreef:
Ik vind namelijk de enorme drang aan releases vanuit de hedendaagse muziek industrie volstrekt idioot


Dit. Kwantiteit > kwaliteit (en muzikaliteit) :sleep:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle