Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 16:13 
 

dit klinkt echt bizar veel als Bass Modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ongelofelijk mooi zeg :love: Deze gaat rechtstreeks mijn TOTY Top 10 in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:28 
 
Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Hier moeten BM wel een dikke vinger in de pap hebben gehad maar wat een kwalitatief heerlijk nummer! :drool:


Hoor er ook een aantal noten van Reawakening in terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
dit klinkt echt bizar veel als Bass Modulators

Het reageren op een plaatje maar niet op reacties zoals dit zeggen meestal wel genoeg :P
Maar hoe dan ook een bazenplaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 22:41 
 
Artiest

ycon schreef:
jeffrey2107 schreef:
dit klinkt echt bizar veel als Bass Modulators

Het reageren op een plaatje maar niet op reacties zoals dit zeggen meestal wel genoeg :P
Maar hoe dan ook een bazenplaat :thumbsup:


De enige die een dikke vinger in de pap heeft gehad zijn wijzelf :thumbsup:.
Kan je verzekeren dat rick & roland al hun vingers nog hebben! :D

Super Thanks iniedergeval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 08:04 
 

Jinxed official schreef:
ycon schreef:
jeffrey2107 schreef:
dit klinkt echt bizar veel als Bass Modulators

Het reageren op een plaatje maar niet op reacties zoals dit zeggen meestal wel genoeg :P
Maar hoe dan ook een bazenplaat :thumbsup:


De enige die een dikke vinger in de pap heeft gehad zijn wijzelf :thumbsup:.
Kan je verzekeren dat rick & roland al hun vingers nog hebben! :D

Super Thanks iniedergeval!


kunnen jullie dan uitleggen waarom de sounds bijna 1 op 1 overgenomen lijken van Bass modulators? (stomme vraag natuurlijk want zinnige antwoorden ga ik toch niet krijgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 11:28 
 
Artiest

[/quote]Super Thanks iniedergeval![/quote]

[/quote]kunnen jullie dan uitleggen waarom de sounds bijna 1 op 1 overgenomen lijken van Bass modulators? (stomme vraag natuurlijk want zinnige antwoorden ga ik toch niet krijgen)[/quote]


Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat er op bass modulators moet lijken. De kick iniedergeval zowiezo niet. De sounds ook niet, bass m hebben toch echt een ander randje aan hun sound, dan niet het sound design zelf. Dan misschien de synth? Wat gewoon een klassieke supersaw is, hier zou ik in kunnen komen. Toch vrees ik wel dat de hele scene dan op bass modulators lijkt. Of bass modulators op de hele scene :lol:. Een klassieke saw is voor ons een net zo algemeen herkenbare hardstyle sound als de kickdrum zelf. Voelt iniedergeval als een compliment :) zijn we blij mee :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 11:41 
 

Laat ik heb zo zeggen dat bass modulators een paar tracks genaakt hebben met een vergelijkbaar klinkende kick en de sy th is bijna identiek als een die ze eerst gebruikten maar als dat zoals jullie zeggen een standaard saw is heb ik er niks over te klagen.
In elk geval betekend het wel dat ik vind dat jullie een goede kick hebben en er ook een leuke track mee gemaakt hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 17:30 
 

Heerlijk plaatje hoor :loving: :worship:. Bijna alles in deze plaat pakt me wel :) Erg goed gedaan. 9,5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JonasWolters schreef:
Deze track pakt mij ook wel maar dat is het probleem niet.. de track is catchy zat.
Mijn probleem is dat het gewoon een copy is van Bass Modulators, Audiotricz, Atmozfears.. etc.
Waar is de originaliteit??

Ik vind het wel degelijk een op zichzelfstaand nummer en geen kopie. Ja het heeft een kick, melodie , vocals etc. etc. maar een kopie vind ik het niet. Of laat ikhet dan zo zeggen, het is een sound die het momenteel goed doet in de euphorische Hardstyle. Ik hou er wel van dus dan is het alleen maar mooi dat er meer plaatjes van gemaakt worden :thumbup:
En alle artiesten die je noemt maken stuk voor stuk lekkere platen dus als Rush On er op lijkt, nou prima toch, een compliment :)
Weer een lekker plaatje erbij om op los te gaan :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje! Vooral die verschillende toonhoogtes in de melo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 15:03 
 
Hardtraxxer

Wat een prachtig nummer. Ik weet alleen niet of ik de mix wel lekker vind. Het lijkt wel alsof de melodie soms wordt weggedrukt door de bas.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle