P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
JGSW - Beyond The Sky (PRSPX003)

Label: Scantraxx Prospexx
WEB release: 10/11/2020

Tracks:
JGSW - Beyond The Sky

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
(D.E.Q.'s nieuwe alias dus topic kan open blijven :P )

Niet echt een fan van de kicks. Verder wel vet, ben benieuwd naar t eind resultaat :D
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
echt dik weer
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Prima kwaliteit weer, maar ik moet zeggen dat ik dit persoonlijk ook niet echt een geslaagde naam vind en Atmozfears zijn reactie weerspiegelt dat wel :P Staat het voor Jigsaw? Spreken we het echt uit als losse letters? Staat elke letter voor een woord?
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
ThaBomba. wrote:Prima kwaliteit weer, maar ik moet zeggen dat ik dit persoonlijk ook niet echt een geslaagde naam vind en Atmozfears zijn reactie weerspiegelt dat wel :P Staat het voor Jigsaw? Spreken we het echt uit als losse letters? Staat elke letter voor een woord?
Als je geen klinkers in je naam gebruikt is het echt cool tegenwoordig!! [/einde sarcasme]

Ja het staat voor Jigsaw, snap ook niet wat er mis zal zijn als je artiestennaam gewoon mét klinkers zal zijn, oftewel 'Jigsaw'. Zijn oude naam was blijkbaar D.E.Q., kies gewoon een naam in plaats van letters

Om dan ook nog wat over de plaat te zeggen; klinkt wel oke
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Dyon_R wrote:
ThaBomba. wrote:Prima kwaliteit weer, maar ik moet zeggen dat ik dit persoonlijk ook niet echt een geslaagde naam vind en Atmozfears zijn reactie weerspiegelt dat wel :P Staat het voor Jigsaw? Spreken we het echt uit als losse letters? Staat elke letter voor een woord?
Als je geen klinkers in je naam gebruikt is het echt cool tegenwoordig!! [/einde sarcasme]

Ja het staat voor Jigsaw, snap ook niet wat er mis zal zijn als je artiestennaam gewoon mét klinkers zal zijn, oftewel 'Jigsaw'. Zijn oude naam was blijkbaar D.E.Q., kies gewoon een naam in plaats van letters

Om dan ook nog wat over de plaat te zeggen; klinkt wel oke
Google resultaten.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
online now
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Leuk plaatje :thumbsup:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Prima plaatje weer dit ^^
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
wootum wrote:Prima plaatje weer dit ^^
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ja, lekker hoor. Vind deze kicks altijd heerlijk rollen :D Alleen geen fan van de 'blaffende' kicks in de tweede climax, maar de melodie maakt hier een hele hoop goed.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Leuke plaat :)