Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Chroman wrote:Bij het lezen van welk woord dachten jullie: Gaaf, dit ga ik luisteren?
A) Warface
B) JeBroer
C) Moshpit
De combinatie van die 3.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
RomanAnthony wrote: En al helemaal niet met een MC er bij die ook daadwerkelijk om een Moshpit gaat vragen. Opbokken, daar wordt niemand vrolijk van. Als ik door elkaar heen gebeukt wil worden ga ik wel naar een boerenschuurfeest.
Vond de MC ook wel erg sterk in het regelen er van. Neem aan dat je weet dat echt niemand in het publiek op een moshpit te wachten. Om dan alleen "we hebben jullie nodig, we willen een moshpit vooraan hierzo" te roepen, wat denk je dan man :lol:
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
DonnyD wrote:
Goldenstyle wrote:
JEBROER: “IK BEN VERANTWOORDELIJK VOOR EEN NIEUWE GENERATIE HARDSTYLE-FANS”
Hier hoort dat Spongebob plaatje bij xd
"iK bEn VeRAnTwoORdElIjK vOoR eEn NiEuWe gEnERaTiE hArdStYle fAnS"
Image

OT: Alles wat erover gezegd kan worden is al gezegd..
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ben ik de enige die het , afgezien van de vocals, best een dik nummer vind? Die vocalen hoeven echt niet indd.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Royvn_ wrote:Ben ik de enige die het , afgezien van de vocals, best een dik nummer vind? Die vocalen hoeven echt niet indd.
Wanneer er JeBroer bij staat neem ik het al niet meer serieus en wil ik het al helemaal niet meer horen. Vind het echt een verzieking van onze mooie scene.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 22 hours ago
Rowanyt1309 wrote:
Royvn_ wrote:Ben ik de enige die het , afgezien van de vocals, best een dik nummer vind? Die vocalen hoeven echt niet indd.
Wanneer er JeBroer bij staat neem ik het al niet meer serieus en wil ik het al helemaal niet meer horen. Vind het echt een verzieking van onze mooie scene.

Zo mooi is onze scene ook weer niet. Ik heb liever jebroer dan een groot deel van de hedendaagse rawscene.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
makrooy wrote:Zo mooi is onze scene ook weer niet. Ik heb liever jebroer dan een groot deel van de hedendaagse rawscene.
Nu krijgen we dus beide he..Jebroer met de hedendaagse rawscene

Het houdt niet op, niet vanzelf..
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Innovatief
Gedurfd
Experimenteel
Diepgaand
Emotioneel

Nu is het wachten op de collab tussen Warface en Ludovico Enaudi
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
tjakevladze wrote:Innovatief
Gedurfd
Experimenteel
Diepgaand
Emotioneel
J e
E igen
B eroerde
R otmuziek
O verbrengen
E rgens in een andere scene
R ot op
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
DonnyD wrote:
tjakevladze wrote:Innovatief
Gedurfd
Experimenteel
Diepgaand
Emotioneel
J e
E igen
B eroerde
R otmuziek
O verbrengen
E rgens in een andere scene
R ot op
Soooooow gap ben je helemaal krankjorum wat ziek
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Alm1ghty wrote:Soooooow gap ben je helemaal krankjorum wat ziek
Doe zelf dan als je het beter kunt!!%$#()
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
DonnyD wrote:
Alm1ghty wrote:Soooooow gap ben je helemaal krankjorum wat ziek
Doe zelf dan als je het beter kunt!!%$#()
J Nee
E Dankje
B Ben
R Pas
O Nog
E Ziek
R Geweest
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
Rowanyt1309 wrote:
Moet zeggen dat ik mij wel hebt vermaakt en wel heb gelachen tijdens Jebroer op Intents afgelopen jaar ^^
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
1. Jebroer: Vocals zijn triest. En slecht.
2. Warface: Track is op zich nog wel aardig wat mij betreft.
3. Titel: Moshpits doen ze in andere scenes misschien wel, maar in Nederland niet, dus waarom.

Image
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 2 hours ago
NotMegalodon wrote:1. Jebroer: Vocals zijn triest. En slecht.
2. Warface: Track is op zich nog wel aardig wat mij betreft.
3. Titel: Moshpits doen ze in andere scenes misschien wel, maar in Nederland niet, dus waarom.

Image
It's a yes from de ekte rauwe soldaten.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Royvn_ wrote:
Rowanyt1309 wrote:
Moet zeggen dat ik mij wel hebt vermaakt en wel heb gelachen tijdens Jebroer op Intents afgelopen jaar ^^
Dat kan. Het is ook alleen maar mijn mening wat ik hier vertel, alleen vind ik het heel zonde voor de mensen die misschien de hardstyle steeds leuker vinden en ‘ons’ er dan mee confronteren dat JeBroer hardstyle muziek maakt.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
Yes snap ik ook wel. Las vandaag een post op Facebook van haha hardstyle ofzo wat hierover ging waar ik me wel goed in kon vinden.. zal het even zoeken

Edit: gevonden : https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7408650306
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2019
last seen Jan 2021
tantoe harde :bomb:
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
Kees T wrote:tantoe harde :bomb:
praat normaaal :sick:

ot : man man wat slecht :cry: :cry:
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 11 days ago
Denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat Jebroer de Hakkuhbar, Gabberwijffie etc. voor de hedendaagse hardstyle is. Dit soort slissende dyslectici zorgt er voor dat de hardstyle een beetje voor lul komt te staan ipv dat hij een nuttige toevoeging heeft. Dat je je schaamt om te zeggen dat je hardstyle luistert omdat hij er onderdeel van is.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Mwah toch heb ik dat helemaal niet. Heel Nederland vindt hem een clown he, niet alleen wij. Mensen die jou belachelijk vinden omdat je hardstyle luistert, omdat ze alleen jebroer kennen. Dat zegt meer iets over die mensen dan over de scene toch?
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
Revolting Against wrote:Denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat Jebroer de Hakkuhbar, Gabberwijffie etc. voor de hedendaagse hardstyle is. Dit soort slissende dyslectici zorgt er voor dat de hardstyle een beetje voor lul komt te staan ipv dat hij een nuttige toevoeging heeft. Dat je je schaamt om te zeggen dat je hardstyle luistert omdat hij er onderdeel van is.
Tsja, als je daarom afhaakt, ben je sowieso een meeloper...
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Wahed dikke klapper :bomb:
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
Rustig ademen allemaal! Over 20 jaar is dit net zo guilty pleasure als Paul Elstak en Charlie Lownoise en mental Theo nu zijn :p Toen mocht het niet en kon het niet en was de wereld te klein, maar ondertussen duurt de 90's revival al langer dan de jaren 90 zelf.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
kbm_ wrote:Rustig ademen allemaal! Over 20 jaar is dit net zo guilty pleasure als Paul Elstak en Charlie Lownoise en mental Theo nu zijn.
Nee. Over 20 jaar zijn van alles wat er deze jaren uit is gekomen JeBroer en Warface echt niet de guilty pleasures :lol: