De combinatie van die 3.Chroman wrote:Bij het lezen van welk woord dachten jullie: Gaaf, dit ga ik luisteren?
A) Warface
B) JeBroer
C) Moshpit
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Vond de MC ook wel erg sterk in het regelen er van. Neem aan dat je weet dat echt niemand in het publiek op een moshpit te wachten. Om dan alleen "we hebben jullie nodig, we willen een moshpit vooraan hierzo" te roepen, wat denk je dan manRomanAnthony wrote: En al helemaal niet met een MC er bij die ook daadwerkelijk om een Moshpit gaat vragen. Opbokken, daar wordt niemand vrolijk van. Als ik door elkaar heen gebeukt wil worden ga ik wel naar een boerenschuurfeest.
"iK bEn VeRAnTwoORdElIjK vOoR eEn NiEuWe gEnERaTiE hArdStYle fAnS"DonnyD wrote:Hier hoort dat Spongebob plaatje bijGoldenstyle wrote:JEBROER: “IK BEN VERANTWOORDELIJK VOOR EEN NIEUWE GENERATIE HARDSTYLE-FANS”
OT: Alles wat erover gezegd kan worden is al gezegd..
Ben ik de enige die het , afgezien van de vocals, best een dik nummer vind? Die vocalen hoeven echt niet indd.
Wanneer er JeBroer bij staat neem ik het al niet meer serieus en wil ik het al helemaal niet meer horen. Vind het echt een verzieking van onze mooie scene.Royvn_ wrote:Ben ik de enige die het , afgezien van de vocals, best een dik nummer vind? Die vocalen hoeven echt niet indd.
Rowanyt1309 wrote:Wanneer er JeBroer bij staat neem ik het al niet meer serieus en wil ik het al helemaal niet meer horen. Vind het echt een verzieking van onze mooie scene.Royvn_ wrote:Ben ik de enige die het , afgezien van de vocals, best een dik nummer vind? Die vocalen hoeven echt niet indd.
Zo mooi is onze scene ook weer niet. Ik heb liever jebroer dan een groot deel van de hedendaagse rawscene.
Nu krijgen we dus beide he..Jebroer met de hedendaagse rawscenemakrooy wrote:Zo mooi is onze scene ook weer niet. Ik heb liever jebroer dan een groot deel van de hedendaagse rawscene.
Het houdt niet op, niet vanzelf..
Innovatief
Gedurfd
Experimenteel
Diepgaand
Emotioneel
Nu is het wachten op de collab tussen Warface en Ludovico Enaudi
Gedurfd
Experimenteel
Diepgaand
Emotioneel
Nu is het wachten op de collab tussen Warface en Ludovico Enaudi
J etjakevladze wrote:Innovatief
Gedurfd
Experimenteel
Diepgaand
Emotioneel
E igen
B eroerde
R otmuziek
O verbrengen
E rgens in een andere scene
R ot op
Soooooow gap ben je helemaal krankjorum wat ziekDonnyD wrote:J etjakevladze wrote:Innovatief
Gedurfd
Experimenteel
Diepgaand
Emotioneel
E igen
B eroerde
R otmuziek
O verbrengen
E rgens in een andere scene
R ot op
Doe zelf dan als je het beter kunt!!%$#()Alm1ghty wrote:Soooooow gap ben je helemaal krankjorum wat ziek
J NeeDonnyD wrote:Doe zelf dan als je het beter kunt!!%$#()Alm1ghty wrote:Soooooow gap ben je helemaal krankjorum wat ziek
E Dankje
B Ben
R Pas
O Nog
E Ziek
R Geweest
Moet zeggen dat ik mij wel hebt vermaakt en wel heb gelachen tijdens Jebroer op Intents afgelopen jaarRowanyt1309 wrote:Wanneer er JeBroer bij staat neem ik het al niet meer serieus en wil ik het al helemaal niet meer horen. Vind het echt een verzieking van onze mooie scene.Royvn_ wrote:Ben ik de enige die het , afgezien van de vocals, best een dik nummer vind? Die vocalen hoeven echt niet indd.
1. Jebroer: Vocals zijn triest. En slecht.
2. Warface: Track is op zich nog wel aardig wat mij betreft.
3. Titel: Moshpits doen ze in andere scenes misschien wel, maar in Nederland niet, dus waarom.

3. Titel: Moshpits doen ze in andere scenes misschien wel, maar in Nederland niet, dus waarom.

It's a yes from de ekte rauwe soldaten.NotMegalodon wrote:1. Jebroer: Vocals zijn triest. En slecht.
Dat kan. Het is ook alleen maar mijn mening wat ik hier vertel, alleen vind ik het heel zonde voor de mensen die misschien de hardstyle steeds leuker vinden en ‘ons’ er dan mee confronteren dat JeBroer hardstyle muziek maakt.Royvn_ wrote:Moet zeggen dat ik mij wel hebt vermaakt en wel heb gelachen tijdens Jebroer op Intents afgelopen jaarRowanyt1309 wrote:Wanneer er JeBroer bij staat neem ik het al niet meer serieus en wil ik het al helemaal niet meer horen. Vind het echt een verzieking van onze mooie scene.Royvn_ wrote:Ben ik de enige die het , afgezien van de vocals, best een dik nummer vind? Die vocalen hoeven echt niet indd.
Yes snap ik ook wel. Las vandaag een post op Facebook van haha hardstyle ofzo wat hierover ging waar ik me wel goed in kon vinden.. zal het even zoeken
Edit: gevonden : https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7408650306
Edit: gevonden : https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7408650306
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
praat normaaalKees T wrote:tantoe harde
ot : man man wat slecht
Denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat Jebroer de Hakkuhbar, Gabberwijffie etc. voor de hedendaagse hardstyle is. Dit soort slissende dyslectici zorgt er voor dat de hardstyle een beetje voor lul komt te staan ipv dat hij een nuttige toevoeging heeft. Dat je je schaamt om te zeggen dat je hardstyle luistert omdat hij er onderdeel van is.
Mwah toch heb ik dat helemaal niet. Heel Nederland vindt hem een clown he, niet alleen wij. Mensen die jou belachelijk vinden omdat je hardstyle luistert, omdat ze alleen jebroer kennen. Dat zegt meer iets over die mensen dan over de scene toch?
Tsja, als je daarom afhaakt, ben je sowieso een meeloper...Revolting Against wrote:Denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat Jebroer de Hakkuhbar, Gabberwijffie etc. voor de hedendaagse hardstyle is. Dit soort slissende dyslectici zorgt er voor dat de hardstyle een beetje voor lul komt te staan ipv dat hij een nuttige toevoeging heeft. Dat je je schaamt om te zeggen dat je hardstyle luistert omdat hij er onderdeel van is.
Rustig ademen allemaal! Over 20 jaar is dit net zo guilty pleasure als Paul Elstak en Charlie Lownoise en mental Theo nu zijn :p Toen mocht het niet en kon het niet en was de wereld te klein, maar ondertussen duurt de 90's revival al langer dan de jaren 90 zelf.
Nee. Over 20 jaar zijn van alles wat er deze jaren uit is gekomen JeBroer en Warface echt niet de guilty pleasureskbm_ wrote:Rustig ademen allemaal! Over 20 jaar is dit net zo guilty pleasure als Paul Elstak en Charlie Lownoise en mental Theo nu zijn.