Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 14:04 

Hardtraxx Veteran

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Eerst zegt JDX dat hij begin dit jaar zou komen en nu ineens maart :( ohwell misschien moet hij de laatste edits er aan fixen :)

JDX heeft helemaal niets gezegd. Sarah Maria zei 11 januari, meteen ontkend door Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 14:06 

Donateur

Via de mailing heeft JDX vertelt dat Wan Taim word ge-remaked, en aangezien hij een filmmuziek studie volgt duurt het dus wat langer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 20:56 

Hardtraxx Addict

Het wordt dus maart. :')
http://twitter.com/Scantraxxnl/status/8061694987 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2010 12:46 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Eerst zegt JDX dat hij begin dit jaar zou komen en nu ineens maart :( ohwell misschien moet hij de laatste edits er aan fixen :)

JDX heeft helemaal niets gezegd. Sarah Maria zei 11 januari, meteen ontkend door Scantraxx.

ok, ik dacht dat ik het had gelezen dat hij dat zelf had gezegt... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 10:22 

Hardtraxx Newbie

Jongens hij is net uitgekomen kijk op scantraxx site :thumbsup: (L) :D
vandaag is hij officieel gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 10:29 

Hardtraxx Veteran

stienjo schreef:
Jongens hij is net uitgekomen kijk op scantraxx site :thumbsup: (L) :D
vandaag is hij officieel gereleased

ja joh :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 11:13 

Hardtraxxer

Hij zal dit wel bedoelen:

Scantraxx.com:
Latest Releases
SCANTRAXX 047 - JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
SCANTRAXX SPECIAL 026 - Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!

Maar dat stond er vorige week ook al ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 11:29 

Hardtraxx Veteran

johnlienden schreef:
qorbatjov schreef:
Hij zal dit wel bedoelen:

Scantraxx.com:
Latest Releases
SCANTRAXX 047 - JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
SCANTRAXX SPECIAL 026 - Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!

Maar dat stond er vorige week ook al ;)

Frontliner en b-front staat volgens mij geplanned voor 5 februari ;)

15 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 16:28 

Hardtraxx Newbie

inderdaad die bedoelde ik van scantraxx site;) maar dus nog niet gereleased? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 16:33 

Hardtraxx Veteran

stienjo schreef:
inderdaad die bedoelde ik van scantraxx site;) maar dus nog niet gereleased? :cry:

Nee. Hij is alleen toegevoegd op maart.

De verwachting die scantraxx geeft is maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

ik ben al bijna uitgekeken op de tracks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 19:07 

Hardtraxx Newbie

inderdaad als ze straks uit zijn ben je ze ook zat.
want overal hoor je hem alleen kan je hem gewoon nog nergens aankomen :cry:
maar nog mar ff wachten en dan zien we wel wat het word :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 20:44 

Hardtraxx Addict

Als iedereen al zo snel uitgekeken is op die plaat.. dan zal het wel niet zo'n goeie zijn, denk ik zo..

Anyway, Wan Taim vind ik heel vet! Als er tenminste niet te veel is veranderd met de versie die The Prophet op DefQon.1 2008 draaide. Daar was hij wel erg vet!
In de preview hoorde ik iig dat de Main Break nog wat langer is gemaakt.. Jammer, vind ik! Was totaal niet nodig. Maar ach, een kleine Edit en hij is zo weer geweldig! :bomb:

Live the Moment vind ik niet zo speciaal. De break duurt iets te lang voor mij, en de climax is ook niet erg spectaculair. Hij is niet verkeerd, maar ik snap niet wat iedereen er zo geweldig aan vind. Een doorsnee track met een te lange break, vind ik.

Maargoed, het is wel heel erg vet dat Wan Taim uit wordt gebracht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 20:55 

Hardtraxxer

NoiseHunterZ schreef:
ik ben al bijna uitgekeken op de tracks :D

lol doe je goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 20:59 

Hardtraxxer

QonFuzion schreef:
Als iedereen al zo snel uitgekeken is op die plaat.. dan zal het wel niet zo'n goeie zijn, denk ik zo..

Anyway, Wan Taim vind ik heel vet! Als er tenminste niet te veel is veranderd met de versie die The Prophet op DefQon.1 2008 draaide. Daar was hij wel erg vet!
In de preview hoorde ik iig dat de Main Break nog wat langer is gemaakt.. Jammer, vind ik! Was totaal niet nodig. Maar ach, een kleine Edit en hij is zo weer geweldig! :bomb:

Live the Moment vind ik niet zo speciaal. De break duurt iets te lang voor mij, en de climax is ook niet erg spectaculair. Hij is niet verkeerd, maar ik snap niet wat iedereen er zo geweldig aan vind. Een doorsnee track met een te lange break, vind ik.

Maargoed, het is wel heel erg vet dat Wan Taim uit wordt gebracht! :)

Grotendeels eens, ik kijk inderdaad ook meer uit naar Wan Taim dan naar Live the moment. Misschien dat Live the moment me meer doet als hij hier in goede kwaliteit uit mn speakers knalt. Vriend van me vond em op Qlimax echt top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 21:01 

Hardtraxx Addict

Ja, dat zou kunnen, dat hij live gewoon heel vet is. Maar live heb ik hem nog nooit gehoord. Van de previews kan ik iig niet echt warm of koud worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 12:35 

Donateur

Live the moment is live zeker heel vet maar Wan Taim spreekt me voorlopig toch net wat meer aan, ik denk dat de herhalingswaarde daarvan groter is dan van Live The Moment want ik ben echt bang dat dat dit jaar de "Nobody Said it was easy" van de hardstyle gaat worden.
Wan Taim heeft zo'n heerlijk opzwepende melodie! De break mag wel een beetje ingekort worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 13:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Live the moment is live zeker heel vet maar Wan Taim spreekt me voorlopig toch net wat meer aan, ik denk dat de herhalingswaarde daarvan groter is dan van Live The Moment want ik ben echt bang dat dat dit jaar de "Nobody Said it was easy" van de hardstyle gaat worden.
Wan Taim heeft zo'n heerlijk opzwepende melodie! De break mag wel een beetje ingekort worden.

Daar durf ik gif op in te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 09:49 

Hardtraxxer

QonFuzion schreef:
Een doorsnee track met een te lange break, vind ik.

Vind al die lange breaks normaal ook niet fantastisch, maar voor Live The Moment maak ik een uitzondering, die doet mij op een of andere manier wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 16:26 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

Daar durf ik gif op in te nemen.

Het is niet te hopen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 17:59 

Hardtraxx Veteran

ik denk dat je live the moment in elke discotheek gaat horen of al hoort ik teminste wel hoor hem vaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 18:52 

Hardtraxx Veteran

Ja, maar dit is toch niet een remix van een bestaand nummer dat veel mensen kunnen? Dat was Nobody Said It Was Easy wel.

Ik dacht ook zoiets van Livin' For The Moment, maar ik heb hem nooit gehoord in de kroeg. Er word meestal alleen heel eventjes een Happy HC minimix gedraaid, verder niks geen Hardstyle of Hardcore bij ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 19:01 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Ja, maar dit is toch niet een remix van een bestaand nummer dat veel mensen kunnen? Dat was Nobody Said It Was Easy wel.

Ik dacht ook zoiets van Livin' For The Moment, maar ik heb hem nooit gehoord in de kroeg. Er word meestal alleen heel eventjes een Happy HC minimix gedraaid, verder niks geen Hardstyle of Hardcore bij ons.

bij ons super vaak hs :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 00:00 

Hardtraxxer

Josh-T schreef:

Dan kom je toch niet in de goede kroeg!!!
Ik draai zelf in kroegen, maar draai toch vrij veel HS.
Ligt er ook aan waar je in het land zit. Bij ons is vrij populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 18:44 

Hardtraxxer

oooooooh!! GVD Maart?! :cry:
kan nie wachten
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle